//

zeer slechte service T-Mobile

zeer slechte service T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds mei 2009 een abonnement bij T-Mobile, dit omdat ik graag de iPhone wilde hebben die alleen in combinatie met een T-Mobile abonnement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-09, 20:56
hansapk hansapk is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard zeer slechte service T-Mobile

Ik heb sinds mei 2009 een abonnement bij T-Mobile, dit omdat ik graag de iPhone wilde hebben die alleen in combinatie met een T-Mobile abonnement te krijgen is. Thuis bleek mij al dat het ontvangst niet zo goed was als mijn oude provider (Vodafone). Na enkele weken bleek ineens dat ik niet meer gebeld kon worden en geen sms-en kon versturen en ontvangen. Ik kan zelf wel bellen. Ik heb deze klacht bij de klantenservice gemeld. Ik moest vervolgens aangeven welk nummer er gebeld had, wie de provider was, welke postcode en datum en tijdstip. Hiervan moest ik dan 3 voorbeelden geven. Dat je dit niet altijd kan wordt gezien als niet meewerken. Om een lang verhaal niet langdradig te maken, na 3 weken en -tig keer bellen is het probleem nu nog steeds niet opgelost. Ik heb al een aangetekend schrijven gestuurd dat het probleem voor een bepaalde datum verholpen moet worden omdat ik dan het contract ivm ingebreke blijven, ontbind. Ik heb van T-Mobile een mail ontvangen dat zij pas op zijn vroegst over 28 dagen de klacht behandeld kunnen hebben. Dus al die tijd kan ik niet gebeld worden, terwijl de termijn over 3 dagen verloopt. Ik heb gebeld met T-Mobile om te vragen of zij het contract nu al willen ontbinden omdat zij, zoals zij zelf aangeven, de termijn niet gaan halen. Je kan het waarschijnlijk al raden maar zij weigeren mee te werken, en in dit geval dwars te zitten. Chapeau T-Mobile. Niet alleen is de dekking erg slecht, de service is een superlatief daarvan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-09, 21:50
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Aanklagen dan maar? Jij staat nu in iedergeval sterk, ik neem aan dat je alle documentaties hebt bewaard?
  #3  
Oud 20-07-09, 23:39
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Bedaar, ga even langs de winkel en vraag daar om de meest technisch aangelegde medewerker.

Het probleem is waarschijnlijk veel kleiner dan je denkt en wellicht zelfs direct op te lossen.
Bij de klantenservice spreek je helaas elke keer een andere medewerker en kom je meestal niet zoveel verder. Als je dichtbij woont nodig ik je uit in Delft.
  #4  
Oud 20-07-09, 23:43
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Je bereikt absoluut niks als je naar de winkel gaat hoor

Ik werk zelf bij KPN in de winkel, en winkel en klantenservice zijn 2 gescheiden dingen...Bij problemen zoals factuur, bereik of andere diepe problemen (dus niet toestelmankementen etc.) wordt je altijd doorverwezen naar de klantenservice, simpelweg omdat de winkel hier niks mee KAN doen...En ik denk dat alle telecombedrijven een beetje hetzelfde politiek hebben

Je kunt het natuurlijk proberen, maar ik kan je alvast vertellen dat ze je gaan doorverwijzen
  #5  
Oud 20-07-09, 23:47
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Haha, dat is dus het grote verschil tussen Tmobile en KPN
Bij TM stuurt de KS juist klanten door naar de winkel!

Ik kan je als shopmedewerker zeggen dat ik (persoonlijk) 10x de mogelijkheden heb
die de klantenservice ook heeft qua problemen oplossen, inzage van data, dienstverlening, coulance en nog een groot aantal zaken (direct crediteren van verkeerde facturen bv). Daarnaast is het altijd goed om het toestel even persoonlijk in handen te hebben, de klacht te kunnen constateren en deze eventueel zo duidelijk mogelijk door te geven aan de juiste afdeling.

Ik raad je sterk aan even te gaan.
Evt mag je je nummer PB'en dan kijk ik even snel of ik kan zien wat er aan de hand is.

Laatst gewijzigd door Scoes; 20-07-09 om 23:50.
  #6  
Oud 20-07-09, 23:51
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Wat ben ik dan blij dat ik niet bij T-Mobile werk zeg Echt veel gezeik soms met die problemen, damn...Ik probeer dan wel zoveel mogelijk te doen, intern bellen, bellen met financiën, maar aan het eind van de dag kan ik niet dingen doen zoals crediteren...En ben ook blij dat ik het niet kan

Maar als het bij T-Mobile zo is zou ik inderdaad even langs gaan
  #7  
Oud 20-07-09, 23:57
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

@ASN

Typische KPN attitude
Ik kwam ooit een keer in Delft als concullega vragen om de puk-code van me broertje, en dan wordt (terwijl zij mij van gezicht kennen en ik binnenkom met een Orange-polo aan) doodleuk vertelt dat de contractant de CS mag bellen en deze binnen twee weken wordt thuisgestuurd. Shame on them... The phonehouse komt bij ons regelmatig een simkaartnummertje vragen voor een NP, waarom zou ik hier moeilijk over doen?

Ik ben juist superblij dat ik dit wel in de winkel kan doen.
Wat is beter, een klant doorverwijzen naar de KS en zijn onvrede hierover aanhoren, of de mogelijkheid hebben om een groot deel van de problemen direct op te lossen en een klant supertevreden de winkel uit te zien gaan!
  #8  
Oud 21-07-09, 13:21
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

@ Scoes
Tis maar net waar je zin in hebt

Maar zonder dollen, als een klant voor puk code komt, kan ik het niet eens opvragen...Wij hebben een telefoon in de winkel staan, ik laat de klant dan altijd even bellen, ze krijgen dan gelijk de PUK-code Ik weet niet waar die gozer die 2 weken vandaan haalt

Overigens is er een Vodafone winkel precies tegenover ons, we gaan dan ook langs om even iets te scannen/printen als een scanner/printer het even niet doet bij ons...en zij ook bij ons Of ruilen weleens 'goodies'. Zijn toch wel soort van 'collega's' van je (Overigens heb ik ook 2 Vodafone abo's lopen op mijn naam, dus kom er weleens langs met vragen etc.)

Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 21-07-09 om 13:46.
  #9  
Oud 28-07-09, 01:23
SilenceR SilenceR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 48
Standaard

@Scoes, Ik ben anders heel slecht geholpen in de T-Mobile winkel in Zoetermeer. Wat zeg ik, ik ben helemaal niet geholpen. Ook 5 verschillende mensen van de KS gesproken, en je raad het al, 5 keer een ander verhaal tehoren gekregen.

Ik de winkel in Zoetermeer ben ik zelfs grof te woord gestaan en ik ga het hier denk ik niet bij laten zitten. Weet jij of er altijd een shopmanager aanwezig is die voor dit soort klachten openstaat? Via de KS werd mij ook verteld dat het misschien beter is om naar een andere winkel te gaan om daar te klagen over de winkel in Zoetermeer om te voorkomen dat de mensen in Zoetermeer elkaar gaan indekken. Wat is jouw ervaring hiermee?

Alvast bedankt voor je reactie.
  #10  
Oud 12-08-09, 16:42
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Medewerkers houden elkaar meestal wel het hand boven de hoofd ja.

Jouw eerste post beschrijft precies de procedure die alle aanbieders aanhouden.
Als SMSjes niet aankomen zijn daar inderdaad voorbeelden van nodig, "zomaar zoeken" gaat gewoon niet.
Maak gewoon heel dom die drie voorbeelden en bel de klantenservice terug om deze door te geven. Tmobile start dan een onderzoekje en kan zo het probleem oplossen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zeer slechte service T-mobile jeffrey412 Odido (T-Mobile) 0 27-09-10 17:04
zeer slechte service bij T-Mobile pauldebeste Odido (T-Mobile) 4 11-09-10 16:44
Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag ArjanAssink Odido (T-Mobile) 6 22-08-10 16:12
Slechte service t-mobile. Phillie Odido (T-Mobile) 5 03-06-10 13:19
Zeer slechte verbinding Walt Archief 1 26-01-10 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.