problemen t-mobile

problemen t-mobile discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou hehe mijn problemen zijn opgelost. Na gisteren iemand gesproken te hebben van de klachten lijn. Heeft hij me vanmorgen terug gebeld met de mededeling ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 6 August 2009, 17:54
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 July 2009
Locatie: guttecoven
Berichten: 26
Send a message via twitter to theduckman
Standaard

Nou hehe mijn problemen zijn opgelost.
Na gisteren iemand gesproken te hebben van de klachten lijn.
Heeft hij me vanmorgen terug gebeld met de mededeling dat er idd nog 8 weken levertijd staat momenteel.
Maar als naar een t-mob shop ging en ze daar een hadden moest ik bellen.
Deden ze mijn lost en stolen annuleren en kon ik in de shop een nieuwe lost en stolen aanvragen.

En dus vandaag gedaan en nu in het bezit van een 32 gb zwart.

Eindelijk rust.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 6 August 2009, 18:10
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 July 2008
Berichten: 256
Standaard

Gefeliciteerd! Ik had ook het idee dat ze bij de klachtenlijn wat behulpzamer zijn. Helaas konden ze niets doen omdat ik zakelijk klant was.
  #23  
Oud 12 August 2009, 15:30
» iPhone 5 64GB (Wit) [FW: 7.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi + 4G 16GB (Wit) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2008
Berichten: 290
Standaard

De "klachtenlijn" heet dus de klantenservice.
Voor een echte gegronde klacht zal je altijd een brief moeten sturen..
  #24  
Oud 12 August 2009, 17:04
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 July 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
De "klachtenlijn" heet dus de klantenservice.
Voor een echte gegronde klacht zal je altijd een brief moeten sturen..
Je hebt voor particulieren ook een "klachtenlijn" (waar ze dus alleen klachten behandelen). Nr:070-3055737
  #25  
Oud 19 August 2009, 00:40
» iPhone 5 64GB (Wit) [FW: 7.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi + 4G 16GB (Wit) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2008
Berichten: 290
Standaard

Heb je dan kutwerk _0_
  #26  
Oud 19 August 2009, 06:27
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 July 2009
Locatie: guttecoven
Berichten: 26
Send a message via twitter to theduckman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Je hebt voor particulieren ook een "klachtenlijn" (waar ze dus alleen klachten behandelen). Nr:070-3055737

ik moet wel zeggen vanaf ik dat nummer had gebeld werd ik wel fatsoenlijk geholpen en waren de problemen ook binnen een paar dagen opgelost
  #27  
Oud 19 August 2009, 08:31
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 July 2008
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theduckman Bekijk bericht
ik moet wel zeggen vanaf ik dat nummer had gebeld werd ik wel fatsoenlijk geholpen en waren de problemen ook binnen een paar dagen opgelost
Dat idee had ik dus ook. Helaas ben ik nooit teruggebeld. Maar volgensmij komt dat omdat ik zakelijk klant was, ik werd gebeld dat het naar een andere medewerker was overgedragen maar vervolgens heb ik nooit meer iets gehoord.
Ik werd hier wel netjes te woord gestaan in tegenstelling tot de klantenservice/after-sales.
  #28  
Oud 19 August 2009, 09:19
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 July 2009
Locatie: guttecoven
Berichten: 26
Send a message via twitter to theduckman
Standaard

Dan zal ik je een nog leukere grap vertellen

Gisteravond belde T-Mobile voor een klant tevredenheids onderzoek.

Maar ik was niet thuis dus mijn vrouw zegt belt u straks even terug.

Maar natuurlijk mevrouw bellen wij over een half uurtje terug.

En je raad het nooit!!!

Nooit meer iets van gehoord!!!!!


Zelfs dat kunnen ze nog niet fatsoenlijk.
  #29  
Oud 19 August 2009, 09:22
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 July 2008
Berichten: 256
Standaard

Dat hebben ze mij dus 8x geflikt Alleen niet met een klanttevredenheidsonderzoek
Lijkt me wel leuk... (een tevredenheidsonderzoek)
  #30  
Oud 19 August 2009, 09:35
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 July 2009
Locatie: guttecoven
Berichten: 26
Send a message via twitter to theduckman
Standaard

Ja op dat gesprek had ik me ook verheugd maar helaas!!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: T-mobile problemen met unlock jvd1971 Unlock 3 16 August 2010 22:47
T-Mobile problemen opgelost? AronNL T-Mobile 2 19 June 2010 21:43
problemen pda.t-mobile.nl onny0808 T-Mobile 4 16 November 2009 11:00
Problemen met mobile me Rvl iTunes 0 15 November 2008 10:14
T-Mobile SMS problemen batumulia T-Mobile 3 28 July 2008 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:28.