iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   problemen t-mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40104-problemen-t-mobile.html)

theduckman 21-07-09 01:11

problemen t-mobile
 
Ik heb hier nu het een en ander gelezen over problemen met t-mobile en een iphone.
Ik ben van mening dat mijn verhaaltje hier ook bij past na meer als 10 bellen met cs vriendelijk en boos een aantal keren naar de winkel geweest ook helaas nix.
Het begon allemaal een aantal weken geleden toen mijn

13-06-2009:
Sony ericson wil smorgens niet meer aan.
Dus ik dacht een defect zit Garantie op is nog geen jaar oud.

13-06-2009
Naar de t-mobile winkel met de bon.
Daar werd mij verteld dat het via pro-assist sneller ging.


13-06-2009:
Nou dus gebeld met pro assist op zaterdag en binnen 4 uur opgehaald(plus punt pro assist)


25-06-2009:
De telefoon terug van reperatie en moet ik 30 euro betalen eigen risico.
Ivm met waterschade en val en stoot schade.
Daar was ik het niet mee eens dit omdat het toestel gewoon is uitgezet en nooit meer aangegaan.
Het toestelheeft niet in de vijver of in de regen gelegen.


26.06-2009:
Telefoontje naar ks.
Daar krijg ik dus weer het antwoord waterschade helaas ik dus de vraag gesteld hoe komen jullie daarop?
Antwoord : pro assist zegt dat.

27-06-2009:
Dus naar de t-mobile winkel.
Mijn verhaal gedaan krijg ik te horen van een van de medewerkers dat ik recht heb op een vervangend toestel dit omdat bij waterschade een toestel wordt vervangen(zijn de woorden van een shop medewerker).
Toen ik zij dat na de reperatie alle nummers er nog gewoon instonden incl de foto’s moest hij zelfs lachen en hij vond het heel vreemd.
Zijn advies was toch terug bellen met ks.


06-07-2009:
Gebeld met de ks.
Een hoop gepraat over en weer over de reperatie het eigen risico van de sony .
Tot ik in een keer het voorstel kreeg van lost & stolen.
Mijn contract loopt 25 aug af,dus zou ik een dikke maand eerder een nieuw toestel krijgen.
Dus besloten dit te doen want de sony geeft toch weer problemen.
Mijn collega belt u morgen om het te regelen.


07-07-2009:
Ik zou netjes die dag terug gebeld worden.
Ja jammer dan.


07-07-2009
Dus weer zelf gebeld.
Hallo jullie zijn mij toch niet vergeten?
Nee meneer die collega beld u morgen echt waar.


08-07-2009:
Die dacht gewacht op telefoon van t-mobile
Nee dus.


08-07-2009
Dus weer terug gebeld nu een beetje boos.
Nou meneer ik verbind u door naar de verkoop afdeling die regelen dat voor u.
Met goede hoop het verhaal nogmaals uitgelegd.


09-07-2009:
Nou meneer ik maak dat nu aan voor u binnen 2 weken hebt u een i-phone.


13-07-2009
Maar ik was dus een beetje wantrouwend na al die terug bel afspraken dus maar eens gebeld of alles nu klopte,kan men nix terug vinden van een lost en & stolen order of wat dan ook.


13-07-2009
Ja meneer maak ik nu echt een nieuwe opdracht aan.


15-07-2009
Weer eens gebeld voor een order nummer.
Kan men weer nix vinden.
Toen heb ik meteen gevraagd om een einde te maken aan mijn contract dat ik wel naar belgie ga en naar vodaphone.
Nu in 1 keer kreeg ik de optie of contract stoppen of binnen 5 dagen een iphone.
Nou doe dan maar die iphone.
Nou meneer ik regel het echt deze keer.


16-07-2009:
En idd een brief gekregen met het verhaal van lost & stolen en alle gegevens van nieuw contract en zo.


16-06-2009
Dus ik bel weer eens voor een order nummer.
Ow meneer die order is nog niet door gestuurd kan u geen order nummer geven.
Ja morgen weer eens terug bellen meneer?


17-07-2009
Maar weer eens gebeld met de vraag voor een order nummer.
Sorry meneer kan ik u niet geven.


18-07-2009
Bij de winkel in sittard naar binnen.
Gevraagd of zij aub eens wilde informeren.
Zij krijgen te horen is verstuurd komt komende week.


20-07-2009
Dus ik maar eens naar amp koerier gemaild.
Die hebben nog niks gekregen.


21-07-2009
Nog maar eens gebeld om te vragen hoe en wat.
Kunnen we weer niks vinden ze kunnen mij niet eens vertellen wat mijn order nummer is.
Ik kan ook niet meer onder het contract uit zodat ik naar de shop kan gaan.
Niks moest maar wachten levertijd 2 to 4 weken.
Hier wordt ik echt niet goed van ik sta nu dus echt met de rug tegen de muur.
Het leukste is dat die mevrouw diana boots die mij heeft beloofd dat ik hem binnen 5 dagen zou krijgen in een keer niet meer te vinden is.
Dus ook bij haar kan ik geen verhaal halen.
Dus status tot aan nu:nieuws contract, oude tel bij pro assist ,nieuwe telefoon onvindbaar.

22-7-2009:

Vandaag nog maar eens gebeld.
Maar helaas de dame kan nix voor me doen zegt ze,en als ik dan vraag na de persoon die mij die 5 werkdagen heeft belooft krijg ik het antwoord ik stuur haar een mailtje dan belt zij u vandaag nog terug
Nou de dag is bijna voorbij maar helaas geen telefoontje.

Iemand een tip wat ik nu moet doen???

S¡mon 21-07-09 01:20

Ik ben op de helft gestopt met lezen vanwege al die enters en geen leestekens etc. - sorry. Ik snap in ieder geval dat je problemen hebt, succes en ik hoop dat het goed komt :)

theduckman 21-07-09 01:50

ik heb het zo snel even aangepast voor je

theduckman 21-07-09 23:20

nogmaals aangepast met de datums erbij

Wildlake 22-07-09 09:03

Gemeen van T-Mobile.
Dreigen met overstappen helpt niet altijd helaas. Als je in de winkel naar de KS wordt verwezen gewoon ter plekke in de winkel de KS bellen.

succes ermee!

theduckman 23-07-09 00:08

Ja ik ga morgen maar eens na de t-mobile shop mischien dat zij iets voor mij kunnen betekenen.
Het vervelende is dat ze zelfs bij de ks toegeven dat de telefoon in de shop wel op voorraad zijn maar dat helpt mij niet.

chocopinda 23-07-09 02:29

abo
 
Als je een abo aangaat via de tel kan je hem toch gewoon annuleren? Of als die thuis aankomt niet aan nemen en weigeren. Zo ging dat toen wel toen we sim only aanvroegen.

En als hun beweren dat dat niet kan, moet je zeggen nou beweis dan dat ik iets heb afgesloten. En in de bewijzen (opnames van de ks) Staan ook alle door hun gemaakte beloftes. Dus dan heb je hun mooi te pakken. :)

Als je beetje begrijpt wat ik bedoel.......

theduckman 26-07-09 10:41

Nou dan toch een klein plus puntje.
Ik heb telefoon gehad van t-mobile over mijn i-phone.
Hij is verlopig nog niet leverbaar(16 gb zwart).
Maar ik heb wel de 99,95 terug gekregen van t-mobile zodat ik nix hoef bij te betalen, dit voor de fouten die ze gemaakt hebben.
Dus ze hebben netjes 99,95 gecrediteerd op mijn telefoon rekening.
Dus dat is wel netjes nu alleen de telefoon nog!!!!

tommot 26-07-09 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theduckman (Bericht 329520)
Nou dan toch een klein plus puntje.
Ik heb telefoon gehad van t-mobile over mijn i-phone.
Hij is verlopig nog niet leverbaar(16 gb zwart).
Maar ik heb wel de 99,95 terug gekregen van t-mobile zodat ik nix hoef bij te betalen, dit voor de fouten die ze gemaakt hebben.
Dus ze hebben netjes 99,95 gecrediteerd op mijn telefoon rekening.
Dus dat is wel netjes nu alleen de telefoon nog!!!!

Kijk eens aan! :D
Ook eens leuk om goeds over T-mobile te horen. :rolleyes:

Phoef 26-07-09 12:47

Nu moet je net als de rest van nederland gewoon paar weken wachten, vind het een redelijke oplossing.

splatz 27-07-09 01:18

Vertoont veel gelijkenis met wat ik heb gehad (topic: T-mobile iPhone stuk). Ze moeten bij de CS echt wat gaan doen met terugbellen. Ze hebben mij ook 8x beloofd dat ze mij zouden terugbellen. Nu je raad het al, er is nooit teruggebeld.

Waarschijnlijk komt Scoes (T-mobile medewerker) in dit topic nog even langswandelen om te zeggen dat dat wat je hier post verdraaid is en jij de CS medewerkers slecht behandeld hebt (zelf meegemaakt).

Veel Succes ermee.

splatz 27-07-09 18:15

Tip: Stuur een brief of (als je particulier klant bent) bel de afdeling Complaints.
Nummer: 070-3055737

theduckman 29-07-09 11:40

Vandaag nog maar eens de ks gebeld met de vraag over de levertijd.

1e keer werd de verbinding verbroken reden onbekend.

2e keer iemand aan de lijn die vond dat ik maar zeurde en daar maar eens mee moest ophouden.
Toen ik boos werd kon hij dat dus totaal niet begrijpen en zeker toen ik naar zijn naam vroeg werd hij helemaal boos en wilde mij totaal niet meer helpen.

Dus tja nog nix wijzer geworden helaas.

splatz 29-07-09 13:34

Ik heb helaas ook veel chagrijnige medewerkers getroffen. Tip, bel dit nummer eens:070-3055737. Daar werd ik aardig geholpen maar helaas konden zij niets voor mij doen omdat ik zakelijk klant ben. Ik heb wel het idee dat ze daar wat voor je willen doen.

theduckman 29-07-09 14:06

Nou ik moet nu ook weer mijn mening bijstellen.

Ik heb dus na dit gesprek een mailtje gestuurd naar meneer hamel directeur klantenservice t-mobile.

En binnen 15 minuten had ik een telefoontje van iemand die belde in opdracht van.

Meteen werd begonnen met sorry sorry sorry dat mag niet gebeuren enz enz enz.
Deze persoon noemde de 2e week van augustus als levertijd maar durfde het ook niet 100% zeker te zeggen.

En geheel ongevraagd een korting gekregen op mijn huidige flex bundel.
Dus dat is wel netjes had er niet om gevraagd maar vond het een net gebaar.

Dus maar weer wachten tot de 2e aug want ik durf bijna niet meer te bellen.

Maar er zijn dus toch mensen op de klantenservice die wel normaal een gesprek kunnen voeren.

splatz 29-07-09 14:08

Heb je gewoon een e-mail gestuurd naar de klantenservice? of naar meneer Hamel (wat is zijn e-mail adres?).

theduckman 29-07-09 14:11

gewoon ks tav meneer hamel

Scoes 30-07-09 21:29

LOL @ Splatz ;)
Je hebt weer een van je slechte dagen?

Ik PB je wel even terug zo theduckman.
Begin morgen na een week vakantie weer, dus ga dit wel even inzien.

theduckman 05-08-09 17:54

En de soap gaat maar door en door de ene belofte na de andere.
Nu zelf naar de klantenservice gebeld meneer ik bel u morgen terug.
10 minuten daarna ook maar naar 070-3055737 gebeld ow meneer dat kan echt niet ik kijk het voor u na en ik ga u echt bellen morgen.
Dus wat denk je vandaag niemand die belt dus zelf maar weer eens gebeld met 070-3055737 ja meneer kan ik nu niet voor u na kijken ik bel u morgen want de telefoon is besteld maar niet op voorraad.
Dus ik leg die goede man uit dat er toch nog steeds mensen in dit forum hun telefoon geleverd krijgen binnen 2 weken.
En dat ik al 7 weken loopt te klooien.
Zelfs de buurman hier in de straat vorige week bij een t-mobile shop lost&stolen en gisteren zijn telefoon gehaald.

splatz 05-08-09 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theduckman (Bericht 334234)
En de soap gaat maar door en door de ene belofte na de andere.
Nu zelf naar de klantenservice gebeld meneer ik bel u morgen terug.
10 minuten daarna ook maar naar 070-3055737 gebeld ow meneer dat kan echt niet ik kijk het voor u na en ik ga u echt bellen morgen.
Dus wat denk je vandaag niemand die belt dus zelf maar weer eens gebeld met 070-3055737 ja meneer kan ik nu niet voor u na kijken ik bel u morgen want de telefoon is besteld maar niet op voorraad.
Dus ik leg die goede man uit dat er toch nog steeds mensen in dit forum hun telefoon geleverd krijgen binnen 2 weken.
En dat ik al 7 weken loopt te klooien.
Zelfs de buurman hier in de straat vorige week bij een t-mobile shop lost&stolen en gisteren zijn telefoon gehaald.

Ik ga nu dus morgen maar naar de consumenten bond en weer naar de rechtsbijstand ik wil van t-mobile af.

Ja, heb het zelf ook meegemaakt. Die klantenservice stuurt je van kastje naar muur. Het schiet niet op met hun


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:35.