//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag gedaan , het is ook handig om bij pdashop.nl de reminder in te vullen (krijg je een mailtje zodra hij weer op voorraad is)....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 24-08-09, 17:48
Cspr Cspr is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Breda
Berichten: 21
Standaard

Graag gedaan ,
het is ook handig om bij pdashop.nl de reminder in te vullen (krijg je een mailtje zodra hij weer op voorraad is).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 24-08-09, 17:52
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cspr Bekijk bericht
Graag gedaan ,
het is ook handig om bij pdashop.nl de reminder in te vullen (krijg je een mailtje zodra hij weer op voorraad is).
PDAshop is inderdaad een puik bedrijf, heb er zelf een jaar gewerkt! Uiteraard had ik hem daar gekocht als hij op dat moment op voorraad was, maar ik had de rare fantasie dat t-mobile sneller zou zijn met dit product.

Edit: ben je trouwens dé cas van telefoonshop.nl?
  #203  
Oud 24-08-09, 18:24
Shady15 Shady15 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Deze week krijg ik mijn Iphone binnen!!!
Misschien heeft mijn gesprek met de telefoniste met een leuke stem geholpen, dat gesprek duurde overigens 20minuten.
Vrij vlot als ik de berichten hier lees, aangezien ik hem vorige week had besteld met de ING actie. T-mobile site is tevens ook geupdate, ik ben nu bij stap 4.

Ik kreeg zo net een telefoontje van AMP maar dat ging niet zo lekker. Ging allemaal met een computer en ik kon uit een aantal dagen kiezen. Aanstaande woensdag was het snelst maar die computer bleef doorspelen als ik die wou kiezen. Dan maar een dag later donderdag maar toen hield die computer er helemaal mee op. Geen bevestiging of iets dergelijks, weet iemand of het nu ook goed is gegaan of morgen toch maar ff bellen met AMP?

Verder vind ik het wel vervelend voor de mensen die al veel eerder een Iphone hebben besteld nu nog steeds aan het
wachten zijn.
  #204  
Oud 24-08-09, 18:35
triskele10 triskele10 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalten
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door triskele10 Bekijk bericht
Ik heb 27 juli bestel (contractverlenging) en ik ben dus nu ook VVAA maar nog niet fysiek aanwezig.
Ik heb net een afspraak kunnen maken op amp en ze komen hem donderdag brengen, maar een maandje gewacht dus.
  #205  
Oud 24-08-09, 18:45
Cspr Cspr is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Breda
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
PDAshop is inderdaad een puik bedrijf, heb er zelf een jaar gewerkt! Uiteraard had ik hem daar gekocht als hij op dat moment op voorraad was, maar ik had de rare fantasie dat t-mobile sneller zou zijn met dit product.

Edit: ben je trouwens dé cas van telefoonshop.nl?

Hmm nee ik ben niet dé cas, mijn naam is trouwens casper .
  #206  
Oud 24-08-09, 18:53
Mdv1980 Mdv1980 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard Eindelijk

Hahhahaha ik krijg hem.
Afgelopen vrijdag stond ik bij Amp vermeld, vandaag sms en email gekregen dat hij binnen is. Nu net een afspraak gemaakt en donderdag wordt hij geleverd. Dus als je eindelijk aangemeld staat bij Amp dan is ie er vrij vlot.

De rest succes en ik laat het weten als hij echt binnen is.

Groeten
  #207  
Oud 24-08-09, 21:11
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cspr Bekijk bericht
Hmm nee ik ben niet dé cas, mijn naam is trouwens casper .

Haha, dacht dat kan geen toeval zijn. Maar inderdaad, als je zeker wilt zijn dat je een product online de volgende dag in huis wilt hebben zelfs voor 22:00 besteld dan moet je bij hen zijn.
  #208  
Oud 25-08-09, 10:17
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Yes! Sta op 2009-08-25 09:56 AA!
Ik begreep van pdashop.nl dat zij morgen weer een nieuwe levering krijgen. Waarschijnlijk krijg ik mijn iPhone met dezelfde levering.
Hopen dat ik hem van het weekend al heb; ik zou muziek meenemen voor een feestje. Kan ik gelijk m'n nieuwe iPhone gebruiken als iPod in plaats van die 2e generatie iPod Nano.
Iemand nog ervaring met nummerbehoud bij T-mobile? Het gaat om het overzetten van het nummer op m'n huidige T-mobile Prepaid kaart naar een zakelijk i-150-abonnement.
  #209  
Oud 25-08-09, 10:19
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shady15 Bekijk bericht
Ik kreeg zo net een telefoontje van AMP maar dat ging niet zo lekker. Ging allemaal met een computer en ik kon uit een aantal dagen kiezen. Aanstaande woensdag was het snelst maar die computer bleef doorspelen als ik die wou kiezen. Dan maar een dag later donderdag maar toen hield die computer er helemaal mee op. Geen bevestiging of iets dergelijks, weet iemand of het nu ook goed is gegaan of morgen toch maar ff bellen met AMP?
Ik zou gewoon even naar AMP bellen voor de zekerheid: +31 30 241 66 01.
Kan je op aflevertijd.nl trouwens niet zien of het gelukt is?
  #210  
Oud 25-08-09, 14:46
Shady15 Shady15 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 Bekijk bericht
Ik zou gewoon even naar AMP bellen voor de zekerheid: +31 30 241 66 01.
Kan je op aflevertijd.nl trouwens niet zien of het gelukt is?
Vandaag werd ik door dat nummer gebeld maar ik kon niet opnemen. Gelukkig kon ik het nummer terug bellen en morgen wordt mijn Iphone geleverd. Vanavond krijg ik een sms in welk tijdvak de levering plaats zal vinden.
  #211  
Oud 25-08-09, 17:41
remcoonline remcoonline is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Yes! vandaag e-mail van AMP ontvangen. Donderdag wordt de iphone eindelijk bezorgd.
Net geen 5 weken wachten. Contract vernieuwing via webshop t-mobile.
  #212  
Oud 25-08-09, 19:35
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Damnnnn...ze zijn weer op voorraad bij PDAshop.nl, maar ik heb hem nu al besteld via belnu.nl.

Daarnaast kreeg ik vandaag ook een telefoontje dat AMP logistics via t-mobile de telefoon op voorraad hadden, net nu ik hem gisteren heb geannuleerd. Hoe kijg ik het voor elkaar..

Hopelijk dat ze bij belnu.nl een beetje snel leveren..
  #213  
Oud 25-08-09, 19:40
Vallazz Vallazz is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

@ Joppiesaus,

wanneer had je de iphone besteld (winkel, online of bellen)? Welk model? Nieuwe of bestaande klant?

Ik ben namelijk benieuwd wat jouw wachttijd was en wat die van mijn zal gaan worden..

sterkte met de juiste keuze waar je de iphone gaat bestellen
  #214  
Oud 25-08-09, 19:43
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vallazz Bekijk bericht
@ Joppiesaus,

wanneer had je de iphone besteld (winkel, online of bellen)? Welk model? Nieuwe of bestaande klant?

Ik ben namelijk benieuwd wat jouw wachttijd was en wat die van mijn zal gaan worden..

sterkte met de juiste keuze waar je de iphone gaat bestellen
29 juli, nieuwe klant, iPhone 3gs zwart, online besteld.

T-mobile is ook zo onnozel. Ik had ze hierover gisteren gesproken, en toen vertelde ze me dat het nog 4 weken ging duren, en vandaag belt de bezorger al... maarja, nu ben ik net overgestapt en heb ik bij belnu.nl besteld. Echt te onnozel dit..
  #215  
Oud 25-08-09, 19:57
iSchel iSchel is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 3
Standaard

Heb eindelijk een bezorgafspraak, na 5 weken wachten. Donderdag komen ze mijn gloednieuwe, zwarte 16GB iPhone 3GS afleveren! Gelukkig nèt voor ik op vakantie ga, dat scheelt me een hoop cd'tjes branden.

Succes met wachten iedereen, eens komt het goed...

Ciao
__________________
Ciao for niao...
  #216  
Oud 25-08-09, 20:13
Erw Erw is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 42
Standaard

Whoehoe 23-07 besteld en morgen komt hij binnen!!! 5 weken klopt wel dus....zo blij!!
  #217  
Oud 25-08-09, 20:35
Cspr Cspr is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Breda
Berichten: 21
Standaard

Ik ben blij dat ik op tijd geannuleerd heb bij t-mobile ,
gistermiddag rond 12 uur besteld bij pdashop.nl, vandaag om 3 uur smiddags werd hij afgeleverd op het werk van ons pap.
Scheelt aardig wat met die ca. 6 weken van t-mobile .
  #218  
Oud 25-08-09, 21:31
tring tring is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard joehoe

vanavond bestelt bij PDA shop, morgen in huis mijn 3gs 32gb.

En overal naar toe gebeld en inderdaad wordt steeds gezegd 4 tot 8 week levertijd. Op de site van pda shop staat in voorraad, toch maar even voor de zekerheid gebeld, en ja, net een kleine voorraad binnengekregen. Blij dat ik nog nergens besteld heb!!!
  #219  
Oud 25-08-09, 22:15
mikey2902 mikey2902 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cspr Bekijk bericht
Ik ben blij dat ik op tijd geannuleerd heb bij t-mobile ,
gistermiddag rond 12 uur besteld bij pdashop.nl, vandaag om 3 uur smiddags werd hij afgeleverd op het werk van ons pap.
Scheelt aardig wat met die ca. 6 weken van t-mobile .
Gefeliciteerd met je aankoop
  #220  
Oud 26-08-09, 12:26
miggel miggel is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: aan 't water
Berichten: 11
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miggel Bekijk bericht
Ik heb (nieuwe klant) op 1 augustus een 16Gb wit besteld en gezegd dat deze 16 oktober operationeel moet zijn ivm aflopen huidige abbo. Ik ga er van uit dat T-Mobile dit gaat realiseren!
Tot nu toe is de status van de bestelling 'order ontvangen'. Ze hebben dus nog 4 stappen te gaan, da's ongeveer 1 stap per 2 weken, meer gelegenheid kan ik ze niet bieden.
Vandaag bericht dat hij morgen wordt geleverd. Dat is voor mij dus ruim op tijd. Totaal dus een kleine 5 weken levertijd. Het komend weekend kom ik dus wel door!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.