//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi beste mensen , Ik heb op 27 juli telefonisch d.m.v. de Lost & Stolen - procedure een witte 3GS 16Gb besteld. Mij werd er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 27-08-09, 20:54
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Hoi beste mensen ,

Ik heb op 27 juli telefonisch d.m.v. de Lost & Stolen - procedure een witte 3GS 16Gb besteld. Mij werd er dan direct toegelicht dat er een wachtijd van minimum 2 tot maximaal 6 weken is. Ik heb op 31 juli een bevestigingsbrief door de brievenbus gekregen (zoals eerder telefonisch doorgekregen) met de informatie " Uw toestel wordt zo snel mogelijk opgestuurt" . Nou ben ik zelf ook heel erg ongeduldig maar wat dit betreft hou ik het nog wel redelijk goed vol Het volgende waarmee ik wel zit is dat het nu ruim meer dan 4 weken is geleden maar nog niet helemaal op de website www.aflevertijd.nl sta. Wie van jullie heeft hetzelfde probleem of heeft het gehad ? Het volgende wat ik mij afvraag is dat ik nu een Relax abonnement heb lopen tot 29 januari 2010 dus mijn i-300 abbonement gaat pas in op die datum.Mijn vraag is kan ik mijn Relax eerder over laten zetten ( wanneer ik hem heb ontvangen natuurlijk) naar de i-300 ?

Kan iemand mij hiermee helpen aub ?

Gr. OrDuLu
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 27-08-09, 22:27
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrDuLu52 Bekijk bericht
Hoi beste mensen ,

Ik heb op 27 juli telefonisch d.m.v. de Lost & Stolen - procedure een witte 3GS 16Gb besteld. Mij werd er dan direct toegelicht dat er een wachtijd van minimum 2 tot maximaal 6 weken is. Ik heb op 31 juli een bevestigingsbrief door de brievenbus gekregen (zoals eerder telefonisch doorgekregen) met de informatie " Uw toestel wordt zo snel mogelijk opgestuurt" . Nou ben ik zelf ook heel erg ongeduldig maar wat dit betreft hou ik het nog wel redelijk goed vol Het volgende waarmee ik wel zit is dat het nu ruim meer dan 4 weken is geleden maar nog niet helemaal op de website www.aflevertijd.nl sta. Wie van jullie heeft hetzelfde probleem of heeft het gehad ? Het volgende wat ik mij afvraag is dat ik nu een Relax abonnement heb lopen tot 29 januari 2010 dus mijn i-300 abbonement gaat pas in op die datum.Mijn vraag is kan ik mijn Relax eerder over laten zetten ( wanneer ik hem heb ontvangen natuurlijk) naar de i-300 ?

Kan iemand mij hiermee helpen aub ?

Gr. OrDuLu
Dat je na 4 weken nog niet bij AMP vooraangemeld staat is niet raar. Dat was ik ook pas na 5 weken.
Wat betreft de abonnementen eerder overzetten; geen idee. Er is vast wel iemand op dit forum die het wel weet?
  #243  
Oud 27-08-09, 22:44
theduckman theduckman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: guttecoven
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 Bekijk bericht
Dat je na 4 weken nog niet bij AMP vooraangemeld staat is niet raar. Dat was ik ook pas na 5 weken.
Wat betreft de abonnementen eerder overzetten; geen idee. Er is vast wel iemand op dit forum die het wel weet?
ja dat kan is geen probleem hebben ze bij mij ook gedaan
  #244  
Oud 27-08-09, 23:04
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Great thnx , ben dus niet de enige. Ik w8 het rustig even af , heb geen haast
  #245  
Oud 27-08-09, 23:07
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theduckman Bekijk bericht
ja dat kan is geen probleem hebben ze bij mij ook gedaan
Bedankt voor de info , kan ik optimaal gebruik maken van de iPhone , wel zo handig
  #246  
Oud 28-08-09, 00:48
Eurovreter Eurovreter is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Natuurlijk kan de klantenservice van T-Mobile niet toegeven dat mensen veel eerder hun Iphone krijgen dan vermeld staat. Als deze toegave dan van t-mobile in de publiciteit zou komen dan zou dit gevolgen kunnen hebben voor hun reputatie.

Ik vind het erg jammer dat vele anderen langer moeten wachten op hun Iphone maarja, ik bekijk het zo. Een andere keer zijn de rollen weer omgedraaid.
  #247  
Oud 28-08-09, 02:01
vincentjuhh vincentjuhh is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrDuLu52 Bekijk bericht
Hoi beste mensen ,

Ik heb op 27 juli telefonisch d.m.v. de Lost & Stolen - procedure een witte 3GS 16Gb besteld. Mij werd er dan direct toegelicht dat er een wachtijd van minimum 2 tot maximaal 6 weken is. Ik heb op 31 juli een bevestigingsbrief door de brievenbus gekregen (zoals eerder telefonisch doorgekregen) met de informatie " Uw toestel wordt zo snel mogelijk opgestuurt" . Nou ben ik zelf ook heel erg ongeduldig maar wat dit betreft hou ik het nog wel redelijk goed vol Het volgende waarmee ik wel zit is dat het nu ruim meer dan 4 weken is geleden maar nog niet helemaal op de website www.aflevertijd.nl sta. Wie van jullie heeft hetzelfde probleem of heeft het gehad ? Het volgende wat ik mij afvraag is dat ik nu een Relax abonnement heb lopen tot 29 januari 2010 dus mijn i-300 abbonement gaat pas in op die datum.Mijn vraag is kan ik mijn Relax eerder over laten zetten ( wanneer ik hem heb ontvangen natuurlijk) naar de i-300 ?

Kan iemand mij hiermee helpen aub ?

Gr. OrDuLu
Ik heb op 12 augustus telefonisch d.m.v. de Lost & Stolen - procedure een Zwarte 3GS 16Gb besteld (i.c.m. een i-150 abbo). De medewerker zei dat ik ze moest bellen als ik mijn iphone ontvangen heb en dat ze dan direct mijn relax abbonement omzetten naar een i-150

ik kan echt niet wachten tot mijn iphone binnen is... hoewel ik pas 16 dagjes wacht... ik vind het echt rot voor de mensen die hier al zo'n 6 weken op wachten terwijl sommige mensen het al binnen een week(dat is wat ze zeggen...) ontvangen.. Hang in there guys
  #248  
Oud 28-08-09, 16:15
Mdv1980 Mdv1980 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Hey,
Ik heb de iphone sinds gisteren gekregen, en ik had hem op 30 juli telefonische besteld. Vorige week vrijdag stond ik aangemeld bij AMP en de afspraak heb ik op maandag gemaakt en gisteren dus bezorgd. Dit laat dus weer zien dat het niet op volgorde van bestellen gaat bij tmobile. Dus ik kan je ook geen voorspelling doen van wanneer je hem krijgt, ik vermoed dat tmobile dat zelf niet eens weet.

succes, maar kan wel zeggen dat het een super toestel is.
  #249  
Oud 28-08-09, 16:40
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vincentjuhh Bekijk bericht
Ik heb op 12 augustus telefonisch d.m.v. de Lost & Stolen - procedure een Zwarte 3GS 16Gb besteld (i.c.m. een i-150 abbo). De medewerker zei dat ik ze moest bellen als ik mijn iphone ontvangen heb en dat ze dan direct mijn relax abbonement omzetten naar een i-150

ik kan echt niet wachten tot mijn iphone binnen is... hoewel ik pas 16 dagjes wacht... ik vind het echt rot voor de mensen die hier al zo'n 6 weken op wachten terwijl sommige mensen het al binnen een week(dat is wat ze zeggen...) ontvangen.. Hang in there guys
Nou , mij is precies hetzelfde vertelt alleen ben ik hier een paar reactie's tegen gekomen dat mensen hun abbonement niet konden overzetten en bij mensen waar het wel lukte was puur omdat de medewerker niet op de hoogte zou zijn of niet genoeg ervaring zou hebben.Dus toen zat ik ook te twijfelen of de medewerker die in ik aan de lijn heb gehad misschien het ook niet wist. Maar dat komt wel goed hoop ik

Bedankt voor jullie reactie's , ik zal het uiteindelijk ook doorgeven wanneer ik hem heb hoor ..

Gr.OrDuLu
  #250  
Oud 28-08-09, 18:19
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Wat ik nou toch heb meegemaakt:
Kwam er om half 5 achter dat ik een voicemail had (om 2 uur) van AMP Logistics. Terwijl ik voor informatie over de levering nog wel een ander 06-nummer op had gegeven. Op de voicemail zeiden ze dat ze in de buurt waren, maar dat ze het adres niet konden vinden, en dat ze op 3 06-nummers hadden gebeld (niks van waar) en dat we maar een nieuwe afspraak moeten maken! Wat is dat nou weer voor onzin!

Laatst gewijzigd door srf0611; 28-08-09 om 18:38.
  #251  
Oud 28-08-09, 18:56
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 Bekijk bericht
Wat ik nou toch heb meegemaakt:
Kwam er om half 5 achter dat ik een voicemail had (om 2 uur) van AMP Logistics. Terwijl ik voor informatie over de levering nog wel een ander 06-nummer op had gegeven. Op de voicemail zeiden ze dat ze in de buurt waren, maar dat ze het adres niet konden vinden, en dat ze op 3 06-nummers hadden gebeld (niks van waar) en dat we maar een nieuwe afspraak moeten maken! Wat is dat nou weer voor onzin!
Sta je wel op www.aflevertijd.nl ?
  #252  
Oud 28-08-09, 19:03
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrDuLu52 Bekijk bericht
Sta je wel op www.aflevertijd.nl ?
Jaja, ik had voor vandaag een afleverafspraak gemaakt; tussen 13:50 en 16:50! En iets voor 2en hebben ze mij een voicemail ingesproken.
Heb die vent al op z´n 06-nummer gebeld, maar in z'n privétijd wil hij hier niet op reageren. AMP Logistics is ondertussen gesloten. Zal morgen nog eens bellen, en hopelijk kunnen ze hem morgen gelijk komen leveren, aangezien het probleem aan hun kant ligt.
Echt héél raar zoals het gegaan is, had gehoopt vanavond lekker met m'n iPhone te kunnen spelen, maar dat is dus niet het geval..
  #253  
Oud 28-08-09, 20:44
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 Bekijk bericht
Jaja, ik had voor vandaag een afleverafspraak gemaakt; tussen 13:50 en 16:50! En iets voor 2en hebben ze mij een voicemail ingesproken.
Heb die vent al op z´n 06-nummer gebeld, maar in z'n privétijd wil hij hier niet op reageren. AMP Logistics is ondertussen gesloten. Zal morgen nog eens bellen, en hopelijk kunnen ze hem morgen gelijk komen leveren, aangezien het probleem aan hun kant ligt.
Echt héél raar zoals het gegaan is, had gehoopt vanavond lekker met m'n iPhone te kunnen spelen, maar dat is dus niet het geval..
Nog ff geduld joh
  #254  
Oud 28-08-09, 20:47
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrDuLu52 Bekijk bericht
Nog ff geduld joh
Ja, ik weet het. Maar vond dat ik al genoeg geduld had gehad.
Dacht vanochtend: Yes! Vanavond m'n iPhone!
Niet dus, duurt nog een paar daagjes.
  #255  
Oud 28-08-09, 20:57
miggel miggel is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: aan 't water
Berichten: 11
Standaard

Ik heb 'm inmiddels binnen. 12 Oktober gaat m'n nummer over en dus het contract in. Kan er wel vast mee klooien via Wi-Fi en er wat apps op zetten.
Een hele verandering cq verbetering t.o.v. m'n huidige SE C902.
  #256  
Oud 30-08-09, 13:18
Akatsuki_Assassin Akatsuki_Assassin is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 33
Standaard

Hoe lang heb je er op gewacht? Ik heb hem afgelopen vrijdag pas besteld haha
  #257  
Oud 30-08-09, 13:37
miggel miggel is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: aan 't water
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akatsuki_Assassin Bekijk bericht
Hoe lang heb je er op gewacht? Ik heb hem afgelopen vrijdag pas besteld haha
1 augustus online besteld, 27 aug. geleverd. Da's binnen 5 weken. Voor mij meer dan op tijd.
  #258  
Oud 30-08-09, 14:16
Akatsuki_Assassin Akatsuki_Assassin is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 33
Standaard

Oh oke, tnx voor de info
Ik heb hem de 28e besteld in de Tmobile winkel, maar als ze bij bv. the Phonehouse nog op voorraad hebben dan annuleer ik de bestelling. Was namelijk niet naar een andere telefoonwinkel geweest
  #259  
Oud 30-08-09, 16:58
VirtuaCash VirtuaCash is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 41
Standaard

Ik heb gisteren mijn iphone telefonisch besteld bij t-mobile, gebruikmakend van de ING actie. Die email als bevestiging klopt al niet. Ik heb dus besteld op zaterdag en in de mail staat dat je binnen 24 uur wordt gebeld voor een afspraak, dat kan al niet en ook staat erin dat de levertijd 8 weken is. Wat elkaar lekker tegenwerkt We zullen zien hoe lang het gaat duren.
  #260  
Oud 30-08-09, 21:03
Shady15 Shady15 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Als het goed is wordt je over een paar dagen al gebeld door AMP om een afspraak te maken Omdat ING bestellers blijkbaar voorrang hebben, wat een leuk voordeel is natuurlijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.