//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Een 3gs 32gb besteld op 9 September bij pdashop.nl en heb hem net rond 1 uur binnengekregen . vanmiddag ga ik mijn reservering annuleren bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 11-09-09, 16:35
mrmo mrmo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Een 3gs 32gb besteld op 9 September bij pdashop.nl en heb hem net rond 1 uur binnengekregen . vanmiddag ga ik mijn reservering annuleren bij de t-mobile shop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 11-09-09, 18:54
kiran kiran is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

heb mijn iphone vorig week donderdag bij t-mobile besteld, maar heb genoeg van die wachttijd, ik ga het nu bestellen via de ing actie
  #343  
Oud 11-09-09, 19:17
Panoramique Panoramique is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

5 augustus besteld in de t-mobile shop en ik sta sinds vandaag op aflevertijd.nl... Na een kleine 6 weken dus. Ben overigens nog niet gebeld om een afspraak te maken.

Ga overigens morgen - 2 weken - op vakantie dus dat is wel jammer. Maak gewoon een afspraak voor de dag van terugkomst.

Wat ik wel weet is dat ik nooit meer iets via de t-mobile shop ga bestellen. Via andere kanalen gaat het immers veel sneller.
  #344  
Oud 12-09-09, 01:32
Therapy Therapy is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panoramique Bekijk bericht
5 augustus besteld in de t-mobile shop en ik sta sinds vandaag op aflevertijd.nl... Na een kleine 6 weken dus. Ben overigens nog niet gebeld om een afspraak te maken.

Ga overigens morgen - 2 weken - op vakantie dus dat is wel jammer. Maak gewoon een afspraak voor de dag van terugkomst.

Wat ik wel weet is dat ik nooit meer iets via de t-mobile shop ga bestellen. Via andere kanalen gaat het immers veel sneller.
Nou 6 weken dus dan ben ik nu aan de beurt 8 Aug besteld, bedankt voor je info.
Jammer dat je geen gebruik kunt maken van je nieuwe speeltje op je vakantie!
  #345  
Oud 12-09-09, 10:36
Vallazz Vallazz is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Oke beste mensen die allemaal online bij t-mobile hebben besteld...

CANCEL de bestelling, het is een gebed zonder eind.... echt. Ik heb 5 weken moeten wachten, en kreeg alleen me simkaart, telefoon kwam later.

Wat je moet doen:
1. bel pda-shop of ze er nog een hebben, reserveer die en dat je over 2 minuten terugbelt nadat je de bestelling bij T-mobile cancelt.

2. Cancel de bestelling bij t-mobile

3. neem contact op met pda-shop om bestelling te plaatsen en de volgende dag is de telefoon in huis, even veel kosten en zonder drama en wachttijden.

Hoe het kan ik heb geen idee, maar ik ben zeer te spreken over deze webshop (coolblue maatschappij).

Kortom, wees wijs door t-mobile links te laten liggen... Ze weten zelf geheel niet wat ze aan het doen zijn...
  #346  
Oud 12-09-09, 12:04
henbor henbor is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vallazz Bekijk bericht
Oke beste mensen die allemaal online bij t-mobile hebben besteld...

CANCEL de bestelling, het is een gebed zonder eind.... echt. Ik heb 5 weken moeten wachten, en kreeg alleen me simkaart, telefoon kwam later.

Wat je moet doen:
1. bel pda-shop of ze er nog een hebben, reserveer die en dat je over 2 minuten terugbelt nadat je de bestelling bij T-mobile cancelt.

2. Cancel de bestelling bij t-mobile

3. neem contact op met pda-shop om bestelling te plaatsen en de volgende dag is de telefoon in huis, even veel kosten en zonder drama en wachttijden.

Hoe het kan ik heb geen idee, maar ik ben zeer te spreken over deze webshop (coolblue maatschappij).

Kortom, wees wijs door t-mobile links te laten liggen... Ze weten zelf geheel niet wat ze aan het doen zijn...
De site van PDA Shop geeft momentaal aan dat de 3Gs 16 gb black tijdelijk is uitverkocht....zijn nu blijkbaar toch ook echt door hun voorraad heen en zullen hoogstwaarschijnlijk ook (lang) moeten wachten op nieuwe voorraad.....
  #347  
Oud 12-09-09, 13:04
taner1985 taner1985 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

28 aug bestelt in utrecht ik ben net gebelt kan hem ophalen vandaag 3gs zwart 32gb
  #348  
Oud 12-09-09, 14:55
mrmo mrmo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vallazz Bekijk bericht
Oke beste mensen die allemaal online bij t-mobile hebben besteld...

CANCEL de bestelling, het is een gebed zonder eind.... echt. Ik heb 5 weken moeten wachten, en kreeg alleen me simkaart, telefoon kwam later.

Wat je moet doen:
1. bel pda-shop of ze er nog een hebben, reserveer die en dat je over 2 minuten terugbelt nadat je de bestelling bij T-mobile cancelt.

2. Cancel de bestelling bij t-mobile

3. neem contact op met pda-shop om bestelling te plaatsen en de volgende dag is de telefoon in huis, even veel kosten en zonder drama en wachttijden.

Hoe het kan ik heb geen idee, maar ik ben zeer te spreken over deze webshop (coolblue maatschappij).

Kortom, wees wijs door t-mobile links te laten liggen... Ze weten zelf geheel niet wat ze aan het doen zijn...

pdashop.nl krijgt iedere week een voorraad iphones binnen. check regelmatig hun site of de iphone die jij wilt al op voorraad is en vertrouw hun email en sms service niet want ik heb geen email of smsje gekregen toen de Iphone weer op voorraad was. ik keek gewoon regelmatig op de site. zodra ze weer op voorraad zijn kan je gaan bestellen en vervolgens gelijk je bestelling annuleren bij T-mobile. ik heb pas geannuleerd totdat ik mijn toestel had. want een reservering bij een t-mobile shop telt niet als een bestelling.
  #349  
Oud 12-09-09, 15:47
phpthomas phpthomas is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Maar ik heb die 100 Euro als nieuwe klant direct betaald via iDeal. Hoe zit het dan daarbij als ik annuleer?
  #350  
Oud 12-09-09, 19:05
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Die krijg je gewoon terug, ze zullen wel moeten. Maar het annuleren bij de Tmobile Online shop gaat niet anders dan het weigeren van de besteling aan de deur... Heb er al 3 maal over gebeld en 3 maal hetzelfde antwoord gekregen...Het is niet mogelijk de bestelling adners te annuleren.
  #351  
Oud 12-09-09, 20:54
Edwinhgv Edwinhgv is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik heb vandaag een 3 Gs 16 gig besteld bij de Phonehouse met een t-mobile abbo hoe lang gaat het ongeveer duren wanneer ik hem krijg ??

Laatst gewijzigd door Edwinhgv; 12-09-09 om 20:59.
  #352  
Oud 12-09-09, 20:59
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Ligt eraan waar je hem besteld hebt. Reken maar op minimaal 6-8 weken als je hem via de Tmobile Online shop hebt besteld.
  #353  
Oud 12-09-09, 21:21
Edwinhgv Edwinhgv is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik heb hem gewoon in een phonehouse winkel besteld
  #354  
Oud 12-09-09, 21:23
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Dan is dat per winkel verschillend. Dat zul je daar kunnen vragen .
  #355  
Oud 12-09-09, 21:27
Edwinhgv Edwinhgv is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Daar wisten ze het niet en ik dacht mischien zijn hier mensen die er ervaring mee hebben
  #356  
Oud 13-09-09, 12:54
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panoramique Bekijk bericht
5 augustus besteld in de t-mobile shop en ik sta sinds vandaag op aflevertijd.nl... Na een kleine 6 weken dus. Ben overigens nog niet gebeld om een afspraak te maken.

Ga overigens morgen - 2 weken - op vakantie dus dat is wel jammer. Maak gewoon een afspraak voor de dag van terugkomst.

Wat ik wel weet is dat ik nooit meer iets via de t-mobile shop ga bestellen. Via andere kanalen gaat het immers veel sneller.

pfff die van mij is van 3 aug..en heb nog niets gehoord of gezien op aflevertijd.nl maar mij is beloofd door de KS dat ik m aankomende week krijg.. dus we gaan het zien!!
  #357  
Oud 13-09-09, 14:04
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Maar mag je dan zomaar cancellen?? En komt de sim eerst las ik net ergens.. ga toch nog niet betalen voor een abonnement als ik nog geen foon heb.. (en dat zou anders betekenen dat je al 2 maanden abbo moet betalen zonder dat je een foon hebt.. )..

Ook ik heb met ideal betaald, en moet dus maar hopen dat ik me geld terug krijg.... ggrrr waarom hebben andere webwinkels WEL voorraad of althans regelmatige voorraad en Tmobile niet. VInd dat toch wel heel vreemd hoor..
  #358  
Oud 13-09-09, 18:51
phpthomas phpthomas is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Ja ik ben het met je eens, Mootjuh.
Ik wacht maar tot Mysteriousgirl ons laat weten wanneer ze bericht heeft ontvangen, ik heb 'm namelijk een week later besteld. Zo lang zou het voor ons niet meer kunnen duren... hoop ik.
  #359  
Oud 14-09-09, 15:09
PatrickvH PatrickvH is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Nauw 5 Aug besteld en bestelling ligt nu eindelijk bij afleverancier, ik verwacht hem dus binnen enkele dagen in ontvangst te kunnen nemen.

Oh en dat is dus bijna 6 weken wachttijd, en besteld via online shop en nieuwe klant.
  #360  
Oud 14-09-09, 15:12
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PatrickvH Bekijk bericht
Nauw 5 Aug besteld en bestelling ligt nu eindelijk bij afleverancier, ik verwacht hem dus binnen enkele dagen in ontvangst te kunnen nemen.

Oh en dat is dus bijna 6 weken wachttijd, en besteld via online shop en nieuwe klant.
Hmmm.. dan moet ik wachten tot eind oktober dus.. Maar weer 1 naam van lijst als die is afgeleverd.. betekent Mootjuh 1tje ophoog.. (en dan al die mensen die hebben afgezegd, komen de de iphones natuurlijk ook van vrij.. ) We wachten af.. Hoop voor je dat je hem deze week krijgt, mocht wel tijd worden
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 14:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 20:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 17:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.