//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Heb je al wat gehoord?? en neem aan dat je wel een bevestiging (factuur en e-mail bevestiging hebt gehad destijds??) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #441  
Oud 16-09-09, 17:02
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Heb je al wat gehoord?? en neem aan dat je wel een bevestiging (factuur en e-mail bevestiging hebt gehad destijds??) Ben benieuwd!!


Heey Mootjuh
Nou je wilt het niet geloven, maar ik heb nogsteeds niets gehoord. Ik heb zelf nogmaals gebeld, en na 25 minuten in de wacht staan, konden ze bij de KS geen melding vinden dat ik vandaag al eerder gebeld had En toen ik de naam van haar collega zei, zei ze "ja die naam ken ik wel maar ik heb geen idee wie dat is"

En ze konden mij melden dat destijds de levertijd 6 tot 8 weken was, en ik hem dus ook niet eerder ga krijgen. De levertijd van de Iphone is NU 4 weken, maar dat geldt dus niet voor bestaande bestellingen, de levertijd daarvan blijft hetzelfde als wat er gezegd werd toen je hem bestelde.

Waarom ik dan van een collega van hen, 50% korting kreeg op mijn bundel "omdat ze mij tegemoed wilden komen omdat ik al zo lang wacht" konden ze mij niet vertellen.

Ben er echt ZO klaar mee. Toen ik aangaf dat ik mijn order wilde cancellen gaf ze uiteraard aan dat dit niet kan. Ook toen ik aangaf dat ik een ordernummer voor mijn neus had van iemand die hem wel had kunnen cancellen bleef ze volhouden dat ze hem niet kon annuleren. Een klachtenbrief sturen had ook geen zin volgens haar.

Dus dat.

Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 16-09-09 om 17:06.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 16-09-09, 17:31
Roger Roger is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Purmerend
Berichten: 35
Standaard

zit je maar mooi mee mysteriousgirl!!

En wat ga je nu doen?

Ti"s en blijft toch allemaal vreemd.... pdashop snelle levering en bij tmobile een en al puinhoop, lange wacht tijden enz enz.
  #443  
Oud 16-09-09, 17:37
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Bekijk bericht
zit je maar mooi mee mysteriousgirl!!

En wat ga je nu doen?

Ti"s en blijft toch allemaal vreemd.... pdashop snelle levering en bij tmobile een en al puinhoop, lange wacht tijden enz enz.
Kan niets doen roger. Moet geduld hebben.. En dat heb ik nou net niet Had me eigenlijk nooit hier moeten aanmelden en alle "succesverhalen" moeten lezen, en braaf 6-8 weken wachten zoals mij verteld was...
  #444  
Oud 16-09-09, 18:38
Eric87 Eric87 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Heeft iemand ervaring met typhone.nl?
Ik heb daar een zwarte 3G S 16GB besteld. Aan de telefoon werd gezegd dat ik hem in twee dagen in huis zou hebben.. Dat is nu al meer dan 3 weken geleden en heb nog steeds niks binnen gekregen.
  #445  
Oud 16-09-09, 19:16
Stidge Stidge is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeromeIsmaea Bekijk bericht
Bestellen bij pdashop is binnen 1 dag geregeld. Zo heb ik het gisteren gedaan, en jawel vanaf vanmiddag heb ik mijn iphone. Even naar de t-mobile winkel gaan om mijn €50,-- terug te halen

Het enige min puntje is is dat de verzekering €10,- kost i.pv. €7,-.
Kan je ff een seintje geven of je die 50 euro terug hebt gekregen? Een vriend van me moet dit weten, dan kan hij ook via pdashop bestellen.

En weet je hoe het zit met de garantie als je een iphone bestelt bij pdashop? Moet je dan naar die winkels van pdashop gaan of zo? Of kan je ook gewoon bij T-Mobile naar binnen wandelen?
  #446  
Oud 16-09-09, 21:32
nixz nixz is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Zo, ik heb ook maar gedaan zoals al meerdere mensen hebben gedaan. Mn oog viel vanmiddag op leverbare iphones bij pdashop. Na wat bellen met t-mobile heb ik besloten om hier een bestelling te plaatsen. Ik belde later met wat vragen naar de klantenservice van pdashop en wat me meteen opviel was dat ik binnen 3 tellen een vriendelijke medewerker aan de telefoon had. Daar waar ik bij t-mobile eerst 15 minuten moest wachten totdat ik uberhaupt iemand aan de lijn kreeg en vervolgens tegen de telefoniste moest zeggen dat er echt een levertijd van 4 weken vermeld stond op de site in plaats van 8. Verder werdt ik bij pda shop meteen geholpen en morgen om 11 uur ligt hij klaar om afgerekend te worden.

Veel plezier nog met wachten allemaal, maar ik hoop dat jullie allemaal net zo slim zijn als ik en nog vele andere, Screw t-mobile!
Op de reserveringsbon van t-mobile staat dat ze van de 50 euro aanbetaling 4,95 in rekening moeten brengen voor administratiekosten mocht je de reservering annuleren. Ik ga in ieder geval proberen om wel het hele bedrag terug te krijgen aangezien zij hun afspraken niet na kunnen komen. En anders heb ik het er wel voor over om 4,95 te betalen als ik de telefoon dan 2 weken eerder kan krijgen.

De verzekering is hier echter wel 10 euro per maand, maar ik denk (geen feiten) dat ik hier wel een betere en in ieder geval een professionelere service voor krijg mocht ik er problemen mee hebben.

Ik had bij t-mobile shop nijmegen 19 augustus besteld, 18gb zwart
helaas net niet binnen 4 weken, maar die ene dag kan ik er nog wel bij optellen
  #447  
Oud 16-09-09, 23:42
Roger Roger is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Purmerend
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Kan niets doen roger. Moet geduld hebben.. En dat heb ik nou net niet Had me eigenlijk nooit hier moeten aanmelden en alle "succesverhalen" moeten lezen, en braaf 6-8 weken wachten zoals mij verteld was...

Geloof mijn mysteriousgirl er komt een dag dat je een gat in de lucht springt en al dat wachten bent vergeten op het moment van ontvangst van je nieuwe Iphone!

Laat je nog even weten als dat zo ver is.... Tot die tijd wacht ik wel met je mee
  #448  
Oud 17-09-09, 00:02
DeBar0n's schermafbeelding
DeBar0n DeBar0n is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 77
Standaard

Er word binnen nu en 2 weken een nieuwe T-Mobile shop geopend in Lisse.
Misschien dat ze daar wel wat op voorraad hebben ..
  #449  
Oud 17-09-09, 08:50
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht

En ze konden mij melden dat destijds de levertijd 6 tot 8 weken was, en ik hem dus ook niet eerder ga krijgen. De levertijd van de Iphone is NU 4 weken, maar dat geldt dus niet voor bestaande bestellingen, de levertijd daarvan blijft hetzelfde als wat er gezegd werd toen je hem bestelde.

Ook belachelijk.. (maar dat zou dus voor mij betekenen dat ik hem binnen 4 weken heb, terwijl er mss nog mensen eerder besteld hebben en nog langer moeten wachten... )

Staat er ook op je bevestiging echt 6 tot 8 weken??? (bij mij nl 4.. dus ga ze dr echt aan houden als ik het zo lees)
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #450  
Oud 17-09-09, 09:20
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Ook belachelijk.. (maar dat zou dus voor mij betekenen dat ik hem binnen 4 weken heb, terwijl er mss nog mensen eerder besteld hebben en nog langer moeten wachten... )

Staat er ook op je bevestiging echt 6 tot 8 weken??? (bij mij nl 4.. dus ga ze dr echt aan houden als ik het zo lees)
Er staat bij mij helemaal geen levertijd op zowel mn bevestiging als op m'n factuur :-(.
  #451  
Oud 17-09-09, 10:24
LostinForks LostinForks is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik heb gisteren mijn bestelling (iphone 3gs 16gb zwart) bij t-mobile telefonisch geplaatst. Ze waren héél vriendelijk en ik heb een ordernummer en via mail een bevestiging ontvangen. Hij zou ook nog via gewone post een bevestiging sturen. Ik ben echt prima geholpen!
Maar goed....nu is het wachten begonnen. Ik ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren.
Ik kwam pas ná mijn bestelling op deze site terecht anders had ik zeker bij d pdashop m'n bestelling geplaatst...
  #452  
Oud 17-09-09, 10:26
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evadnl Bekijk bericht
Er staat bij mij helemaal geen levertijd op zowel mn bevestiging als op m'n factuur :-(.
Ook raar.. bij mij staat zowel op me e-mail als me factuur (welke dient als garantiebewijs) de levertijd. (4 weken dus ga ze dr echt aan vastpinnen)...

Blijven bellen zou ik zeggen, EN laat ze wat op papier zetten desnoods. (heb je altijd stro** om mee te gooien.. )
  #453  
Oud 17-09-09, 10:36
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Ook belachelijk.. (maar dat zou dus voor mij betekenen dat ik hem binnen 4 weken heb, terwijl er mss nog mensen eerder besteld hebben en nog langer moeten wachten... )

Staat er ook op je bevestiging echt 6 tot 8 weken??? (bij mij nl 4.. dus ga ze dr echt aan houden als ik het zo lees)

Inderdaad, dat is het hele kromme van het verhaal. First in first out geldt dus niet... Ik heb alleen een brief thuis gekregen verder geen bevestigingen. Op de site stond toen 6-8 weken en dat moet ik aanhouden. Nog 2 weekjes max...
  #454  
Oud 17-09-09, 11:00
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Inderdaad, dat is het hele kromme van het verhaal. First in first out geldt dus niet... Ik heb alleen een brief thuis gekregen verder geen bevestigingen. Op de site stond toen 6-8 weken en dat moet ik aanhouden. Nog 2 weekjes max...
Ik heb ook een brief gekregen, een factuur die al betaald was via Ideal stond erop. En een mailtje.

Mischien dacht Tmobile hun achterstand weg te kunnen werken voordat de 4 weken van de nieuwe bestellingen afgelopen zijn. Maar ik reken er niet meer op. Zou wat zijn als ze bij mij ook komen met 't excuus dat er wat mis is met mijn gegevens... Dan hebben ze een mooie aan me .

Baal wel, m'n huidige telefoon was kapot gegaan, een PDA, daar had ik agenda etc op. Nu heb k een hele oude siemens waar ik never nooit op kan agenda'en etc.

Laatst gewijzigd door Evadnl; 17-09-09 om 11:03. Reden: typfout
  #455  
Oud 17-09-09, 11:01
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Ze werken dan ook met verschillende uitlever/bevestigings systemen, ik heb de dag dat ik online mijn Iphone bestelde meteen een bevestiging per mail gekregen met ordernummer, alsmede gister een factuur thuis. Heel raar.. dat Apple met T-mobile in zee is gegaan is mijn nog steeds een raadsel, waarom niet via KPN of Vodafone.. voglens mij hebben die een beter beleid.. maar wat je zegt we wachten rustig af.!!! (hoef ik dus ook nog maar 3 weken.. )
  #456  
Oud 17-09-09, 11:43
Akatsuki_Assassin Akatsuki_Assassin is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 33
Standaard

Ik was onlangs met een vriend naar T-Mobile winkel geweest, omdat hij wilde weten wanneer hij kon verlengen, maar ze zeiden dat de leveringstijd na deze week, mocht er geen voorraad meer is, anderhalve week is en dat er waarschijnlijk vanaf deze week ruim voldoende voorraad er is.
  #457  
Oud 17-09-09, 11:50
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
dat Apple met T-mobile in zee is gegaan is mijn nog steeds een raadsel, waarom niet via KPN of Vodafone..
Denk een geldkwestie ;-). Wie er met t meeste geld op tafel kwam had de deal
  #458  
Oud 17-09-09, 12:16
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evadnl Bekijk bericht
Denk een geldkwestie ;-). Wie er met t meeste geld op tafel kwam had de deal
En daar zijn wij nu de dupe van...
  #459  
Oud 17-09-09, 12:40
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

t-mobile ging akkoord met de vele eisen van Apple. Geld? hmm denk dat kpn of vodafone meer omzet hebben maar wilden niet voldoen aan de eisen van Apple
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #460  
Oud 17-09-09, 13:01
Radjen Radjen is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Inderdaad, dat is het hele kromme van het verhaal. First in first out geldt dus niet... Ik heb alleen een brief thuis gekregen verder geen bevestigingen. Op de site stond toen 6-8 weken en dat moet ik aanhouden. Nog 2 weekjes max...
Heb de iphone vorige week maandag bij gsm web besteld met een 1 jarig t-mobile abonnement.
En gister had ik hem al gekregen ( dus een week).
Rare aan dit verhaal is via t-mobile kan je hem niet met 1 jarig abonnement krijgen en bij gsm web wel.
En op de doos staat een t-mobile logo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.