//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Radjen Heb de iphone vorige week maandag bij gsm web besteld met een 1 jarig t-mobile abonnement. En gister had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 17-09-09, 13:26
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Radjen Bekijk bericht
Heb de iphone vorige week maandag bij gsm web besteld met een 1 jarig t-mobile abonnement.
En gister had ik hem al gekregen ( dus een week).
Rare aan dit verhaal is via t-mobile kan je hem niet met 1 jarig abonnement krijgen en bij gsm web wel.
En op de doos staat een t-mobile logo.
Daar heb je helaas het speciale iPhone abonnement niet bij, alleen de Relax bundel... Wat dus betkeent dat je geen speciale snelheid hebt iPhone abo's zijn alleen af te sluiten voor 2 jaar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 17-09-09, 14:24
LostinForks LostinForks is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Radjen Bekijk bericht
Heb de iphone vorige week maandag bij gsm web besteld met een 1 jarig t-mobile abonnement.
En gister had ik hem al gekregen ( dus een week).
Rare aan dit verhaal is via t-mobile kan je hem niet met 1 jarig abonnement krijgen en bij gsm web wel.
En op de doos staat een t-mobile logo.
Ik wilde eerst een 1jarig abo maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Ook niet bij gsmweb.
hoe heb je dat besteld dan? want het geeft dit niet als optie.

edit: ik snap het al: je hebt natuurlijk geen iphone abo genomen.
  #463  
Oud 17-09-09, 14:44
gina gina is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Iphone 3gs is beschikbaar at pdashop.nl. twee dagen terug besteld, pakte gisteren. Geen wachttijd meer met T-mobile.
  #464  
Oud 17-09-09, 15:12
wceendx wceendx is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nixz Bekijk bericht
Veel plezier nog met wachten allemaal, maar ik hoop dat jullie allemaal net zo slim zijn als ik en nog vele andere, Screw t-mobile!
Op de reserveringsbon van t-mobile staat dat ze van de 50 euro aanbetaling 4,95 in rekening moeten brengen voor administratiekosten mocht je de reservering annuleren. Ik ga in ieder geval proberen om wel het hele bedrag terug te krijgen aangezien zij hun afspraken niet na kunnen komen. En anders heb ik het er wel voor over om 4,95 te betalen als ik de telefoon dan 2 weken eerder kan krijgen.
Is dit nog gelukt? En weet iemand anders misschien of dit mogelijk is om de bestelling te annuleren die ik in de winkel heb gedaan? En dan mijn € 50 terug krijg?

Ik heb T-mobile zelf gebeld op het 0800 nummer maar daar wisten ze het niet ik moest naar de winkel daarvoor.
Alleen is de winkel op redelijke afstand van mijn huis dus.
  #465  
Oud 17-09-09, 15:55
iMC iMC is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik heb de Iphone vandaag besteld via de PDAshop (hier gelezen goeie tip) en ik krijg hem morgenmiddag. Prima behandeling tot nu toe van PDA Shop.
  #466  
Oud 17-09-09, 16:52
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wceendx Bekijk bericht
Is dit nog gelukt? En weet iemand anders misschien of dit mogelijk is om de bestelling te annuleren die ik in de winkel heb gedaan? En dan mijn € 50 terug krijg?

Ik heb T-mobile zelf gebeld op het 0800 nummer maar daar wisten ze het niet ik moest naar de winkel daarvoor.
Alleen is de winkel op redelijke afstand van mijn huis dus.
Zover ik hier op het forum heb kunnen begrijpen, krijg je die pas terug als je weigert aan de deur..
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #467  
Oud 18-09-09, 08:51
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wceendx Bekijk bericht
Is dit nog gelukt? En weet iemand anders misschien of dit mogelijk is om de bestelling te annuleren die ik in de winkel heb gedaan? En dan mijn € 50 terug krijg?

Ik heb T-mobile zelf gebeld op het 0800 nummer maar daar wisten ze het niet ik moest naar de winkel daarvoor.
Alleen is de winkel op redelijke afstand van mijn huis dus.
In de winkel kun je hem cancellen ja, alleen mis je 4,95 van het aanbetaalde bedrag.

Online kun je hem alleen aa de deur weigeren of tijdens het belletje van de koerier.
  #468  
Oud 18-09-09, 09:10
nixz nixz is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Je krijgt idd 45,05- terug als je hem cancelled in de winkel. Ik vind het wel een beetje raar en volgens mij mag het wettelijk ook niet om een deel achter te houden als zogenaamde administratiekosten. Als je kleren koopt die niet passen breng je ze ook terug en krijg je ook de volle pond terug. Maargoed ik heb er maar geen probleem van gemaakt. Ben ergens wel blij dat ik hem nu niet bij t-mobile heb besteld vanwege de bereikbaarheid van de klantenservice en op sommige plekken t personeel. Nadeel is wel dat ik nu iets verder moet reizen als er zich problemen voor zouden doen. Er werd me ook verteld dat t-mobile hem morgen zou leveren, gisteren geannuleerd. En dat laten ze dan niet even weten met een belletje ofzo... Wat een pannekoeken, maargoed. ik heb hem
  #469  
Oud 18-09-09, 11:45
wceendx wceendx is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Oké bedankt!
Dat is mooi dan ga ik vanmiddag even terug om me geld terug te krijgen.
En hem dan bij PDA shop te bestellen.

Heb € 45 euro terug gekregen en heb vervolgens de Iphone besteld bij PDA shop krijg hem dinsdag binnen

Laatst gewijzigd door wceendx; 18-09-09 om 21:02.
  #470  
Oud 18-09-09, 21:46
phpthomas phpthomas is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Morgen komen ze 'm brengen!!!!
  #471  
Oud 18-09-09, 22:06
Edwinhgv Edwinhgv is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Wanneer heb je hem besteld ??
  #472  
Oud 19-09-09, 08:51
phpthomas phpthomas is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

11 Augustus - iPhone 3GS 16 GB Black - Nieuwe klant.
11 September - had ik status 4 op T-Mobile en stond ik op aflevertijd (die dag is ook door AMP gebeld voor de afleverdag).
18 September - gebeld door AMP voor de aflevertijd.
19 September - dag van aflevering.

Ze komen 'm tussen 08:30 en 11:30 brengen. Kan dus elk moment zijn. Ik hoop wel dat ik meteen de SIM + iPhone ontvang en niet dat een daarvan ontbreekt zoals bij sommige.

Laatst gewijzigd door phpthomas; 19-09-09 om 08:56.
  #473  
Oud 19-09-09, 10:49
Arjannn Arjannn is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb zojuist de actiecode van ING binnen (Donderdag 10/09 aangevraagd) en heb hem zojuist ook besteld...

Ben benieuwd hoelang het duurt.

PhpThomas, heb jij hem besteld met de ING actie? Of via de tmobile shop zelf zonder acties?
  #474  
Oud 19-09-09, 11:05
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phpthomas Bekijk bericht
11 Augustus - iPhone 3GS 16 GB Black - Nieuwe klant.
11 September - had ik status 4 op T-Mobile en stond ik op aflevertijd (die dag is ook door AMP gebeld voor de afleverdag).
18 September - gebeld door AMP voor de aflevertijd.
19 September - dag van aflevering.

Ze komen 'm tussen 08:30 en 11:30 brengen. Kan dus elk moment zijn. Ik hoop wel dat ik meteen de SIM + iPhone ontvang en niet dat een daarvan ontbreekt zoals bij sommige.
Online besteld op de site van t mobile zeker? Ik heb hem telefonisch besteld bij de klantenservice.. Daar schijnt ook nog verschil in te zitten.
  #475  
Oud 19-09-09, 12:13
HaZee HaZee is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Vrijdagochtend 18 september: nog steeds status 1 volgens de T-Mobile site. (Verlenging aangevraagd op 10 augustus).

22:00 uur; per SMS & mail ontving ik het bericht dat ik een afspraak kan maken. Helaas kan dat niet eerder dan a.s. woensdag, maar die van mij is er dan eindelijk op 23 september!!!
  #476  
Oud 19-09-09, 17:08
phpthomas phpthomas is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

@Arjannn/@Mysteriousgirl

Ja online via de T Mobile site, geen ING actie. Ik heb 'm vandaag ontvangen. Ik hoop dat jullie 'm ook snel in ontvangst kunnen nemen, success!
  #477  
Oud 19-09-09, 19:39
iMC iMC is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik heb de Iphone gisteren van de PDA shop geleverd gekregen. Ik ben erg tevreden over de service van de PDA Shop. Mijn abo gaat pas op 19 oktober a.s. in, wat ik erg netjes vindt. Mijn abo bij Tele2 eindigt dan namelijk, ik heb dus geen dubbele kosten.
Ik kan dus niets zeggen over de gsm en 3g verbinding. Ik kan wel al internetten via mijn eigen Wi-Fi, dat bevalt me goed. Ik heb ook al wat apps erop gezet. Tot nu toe ben ik erg gecharmeerd van de iPhone en dat is mild uitgedrukt
  #478  
Oud 19-09-09, 20:20
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

31 juli telefonisch bestelt maar nog steeds niks binnen

wachttijd was max. 6 weken is nu 8 weken geworden

eind deze maand zou ik hem dus moeten hebben , vindt het wel grappig

ma goed , geduld is een schone zaak
  #479  
Oud 19-09-09, 21:59
nanomeister nanomeister is offline
• iOS 9.3
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar nanomeister
Standaard

iPhone 3Gs 16 Gb zwart besteld in de T-Mobile shop op 22 augustus en vandaag op kunnen halen dus precies 4 weken.

Mijn vrouw is er niet blij mee dat ik die iPhone heb... ben al de hele dag aan het spelen
  #480  
Oud 20-09-09, 15:04
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrDuLu52 Bekijk bericht
31 juli telefonisch bestelt maar nog steeds niks binnen

wachttijd was max. 6 weken is nu 8 weken geworden

eind deze maand zou ik hem dus moeten hebben , vindt het wel grappig

ma goed , geduld is een schone zaak
Denk dat jij een van de weinige bent hier die het grappig vind EN het niet erg vind om te wachten.. ;-)

Vind het niet erg om te wachten, maar ben zowww nieuwschierig naar mijn iphone.. en heb ook nog 3 weken om te wachten.. (uitgaande van de 4 weken die ze me hebben opgegeven op mijn bevestiging.)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.