//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door LostinForks Okay, bedankt! Ik heb nog geen facttuur ontvangen. Ik heb ook niet begrepen dat ik die eerder zou ontvangen evt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 23-09-09, 13:30
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LostinForks Bekijk bericht
Okay, bedankt!
Ik heb nog geen facttuur ontvangen. Ik heb ook niet begrepen dat ik die eerder zou ontvangen evt.
Zou het iets uitmaken?
Is meer de bevestiging dat ik de iphone besteld heb, met daarop dat ik via ideal betaald heb en een opsomming van de kosten (abbo en aansluitkosten.)

Mocht je verlening hebben gekozen denk ik idd niet dat je dit krijgt.
__________________
Happy met me Iphone..!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 23-09-09, 13:34
LostinForks LostinForks is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Is meer de bevestiging dat ik de iphone besteld heb, met daarop dat ik via ideal betaald heb en een opsomming van de kosten (abbo en aansluitkosten.)

Mocht je verlening hebben gekozen denk ik idd niet dat je dit krijgt.
Okay, ik heb 'm telefonisch besteld dus dan heb je geen ideal natuurlijk.
ben overigens 'nieuwe klant'. Alhoewel wel met dit toestel heb nog een abbo bij Tmob lopen.
  #523  
Oud 23-09-09, 13:35
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Dan gaan we samen gespannen wachten, aangezien jij de jouwe 6 dagen later hebt besteld.. ;-)

Gezellig..
  #524  
Oud 23-09-09, 16:07
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Hmm net even gebeld nog met de Klantenservice .. ff in het kort ;

Heb hem telefonisch bestelt via de Lost & Stolen procedure

31 juli bevestiging gehad per brief .. "Uw toestel wordt zo spoedig mogelijk verstuurd" Ik zou hem binnen 2 - 6 weken binnen hebben.

Half september gebelt omdat de maximum 6 weken zijn verstreken , kon uiteindelijk 8 weken duren. Netjes afgewacht

Net gebeldt omdat ik nog steeds niet in aflevertijd.nl sta ( na 54 dagen )

Krijg ik te horen dat ik nog 2 weken kan gaan wachten ???

Wat is dit nou voor leuke grap ? Wou hem destijds annuleren omdat er in de T Mobile Shop genoeg op voorraad zou zijn maar ik kon helaas niet annuleren. Vertelt de meneer dood leuk die ik aan de lijn had dat ik destijds heb gevraagd om annulering van mij abbonement en of ik daar verder op in ben gegaan ??? Ik kan hem toch niet annuleren ? hoe moet ik daarnou verder op ingaan , en waarom zou ik jou dan nog bellen ?? Dit is gewoon waardeloos , doe dan ook niks meer telefonisch .. mn vrienden lopen er al een tijdje mee en ik moet maar bellen en altijd hetzelfde te horen krijgen ?? na deze 2 weken moet ik zeker nog 2 weken wachten ? Echt waardeloos dit.D8 ben ik mooi van de nogal pittige activeringskosten af krijg je dit gezeik.Ok ik heb geduld maar als ze elke keer met andere leveringstijden aankomen dan word je toch gek van:S
  #525  
Oud 23-09-09, 16:32
Det0w Det0w is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Alleen via de ING actie, of het afsluiten van een abbo bij een winkel waar de toestellen op voorraad zijn kan ervoor zorgen dat je het toestel binnen 3 dagen krijgt.

Bestellingen bij T-mobile zowel telefonisch als via de webshop hebben een levertijd van 6 a 10 weken.

T-mobile heeft de ING actie waar gewoon bepaalde afspraken zijn gemaakt. Verder is een winkel zoals PDA-shop net even belangrijker dan een losse klant. Door deze 2 redenen zijn de levertijden voor de mensen die direct bij T-mobile zo onzeker en lang.

Bellen met t-mobile heeft ook geen zin, degene die de telefoon opneemt mag dit niet bevestigen en kan hier ook verder niets aan doen.
  #526  
Oud 23-09-09, 19:09
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Det0w Bekijk bericht
Alleen via de ING actie, of het afsluiten van een abbo bij een winkel waar de toestellen op voorraad zijn kan ervoor zorgen dat je het toestel binnen 3 dagen krijgt.

Bestellingen bij T-mobile zowel telefonisch als via de webshop hebben een levertijd van 6 a 10 weken.

T-mobile heeft de ING actie waar gewoon bepaalde afspraken zijn gemaakt. Verder is een winkel zoals PDA-shop net even belangrijker dan een losse klant. Door deze 2 redenen zijn de levertijden voor de mensen die direct bij T-mobile zo onzeker en lang.

Bellen met t-mobile heeft ook geen zin, degene die de telefoon opneemt mag dit niet bevestigen en kan hier ook verder niets aan doen.
Als ze nou is van te voren bevestigen dat het 6 a 10 weken kan duren , dan lijkt het me meer dan genoeg.Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent i.p.v. eerst 2 tot 6 dan 8 en nu 10. Ik heb een klacht ingedient en laat het nog wel weten. Bedankt voor de info Det0w
  #527  
Oud 23-09-09, 19:40
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Mijn orderstatus op de Tmobile website staat al vanaf 20 augustus op #1... Begin m'n geduld nu toch wel te verliezen!
  #528  
Oud 23-09-09, 20:48
LostinForks LostinForks is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evadnl Bekijk bericht
Mijn orderstatus op de Tmobile website staat al vanaf 20 augustus op #1... Begin m'n geduld nu toch wel te verliezen!
niet normaal meer! Nou dan kan ik mijn lol nog op.
  #529  
Oud 23-09-09, 21:46
OrDuLu52 OrDuLu52 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LostinForks Bekijk bericht
niet normaal meer! Nou dan kan ik mijn lol nog op.
31 juli en ook op stap 1
  #530  
Oud 23-09-09, 22:05
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Det0w Bekijk bericht
Alleen via de ING actie, of het afsluiten van een abbo bij een winkel waar de toestellen op voorraad zijn kan ervoor zorgen dat je het toestel binnen 3 dagen krijgt.

Bestellingen bij T-mobile zowel telefonisch als via de webshop hebben een levertijd van 6 a 10 weken.

T-mobile heeft de ING actie waar gewoon bepaalde afspraken zijn gemaakt. Verder is een winkel zoals PDA-shop net even belangrijker dan een losse klant. Door deze 2 redenen zijn de levertijden voor de mensen die direct bij T-mobile zo onzeker en lang.

Bellen met t-mobile heeft ook geen zin, degene die de telefoon opneemt mag dit niet bevestigen en kan hier ook verder niets aan doen.

Hoe kom je nou op 6 tot 10 weken? Op de site staat nogsteeds 4 weken..
  #531  
Oud 23-09-09, 22:07
nachtegaaal nachtegaaal is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nachtegaaal Bekijk bericht
2 weken geleden op woensdag besteld. Telefonisch. Had nog geen bevestigingsmail ontvangen, dus maar even gebeld naar T-Mobile. Bleek dat er helemaal geen bestelling was binnengekomen op mijn adres! Dus ik heb maar overnieuw besteld.. Gelukje dat de levertijd nu 2 weken i.p.v. 4 is, anders was ik gaan klagen
Vandaag weer T-Mobile gebeld, of mijn bestelling nu wel was binnengekomen. En guess what? Alweer niet! Meneer van de klantenservice wist niet hoe het kon.. Dus weer overnieuw besteld. Kreeg 15 min. later een bevestigingsmail. Klantenservice zou me terugbellen, dus tien minuten later werd ik gebeld. Eens even goed naar het mailtje gekeken, maar de naam en het telefoonnummer klopten niet, terwijl ik duidelijk aangegeven had in het gesprek wat het wel zou moeten zijn! Nou, het kon niet meer gewijzigd worden dus moest mijn order eerst gecanceled worden en morgen word het weer ingevuld, hopelijk met de goede naam en het goede nummer!

T-Mobile, houd alsjeblieft op met klungelen!

Kan ik ook juridische stappen ondernemen als ik morgen hoor dat er nog steeds niets is gebeurd?

Bas
  #532  
Oud 23-09-09, 22:13
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

@ Nachtegaal,
Wat een ongelofelijke prutsers zeg. Het is dat ze de enige aanbieders zijn momenteel, anders had ik mijn order állang gecancelled. Het is gewoon een of ander simpel callcentertje waar allemaal mensen werken die bij de aldi nog niet eens aangenomen worden... Heel vermoeiend. Succes!
  #533  
Oud 23-09-09, 22:37
nachtegaaal nachtegaaal is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
@ Nachtegaal,
Wat een ongelofelijke prutsers zeg. Het is dat ze de enige aanbieders zijn momenteel, anders had ik mijn order állang gecancelled. Het is gewoon een of ander simpel callcentertje waar allemaal mensen werken die bij de aldi nog niet eens aangenomen worden... Heel vermoeiend. Succes!
Als ik morgen geen mail krijg, ga ik weer bellen met de klantenservice en als het weer niet doorgekomen is, bestel ik hem ergens waar ze op voorraad liggen. In levende lijve, live in een winkel, het liefst. Als er dan iets fout is gegaan, weet ik het meteen!
  #534  
Oud 23-09-09, 22:51
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nachtegaaal Bekijk bericht
Als ik morgen geen mail krijg, ga ik weer bellen met de klantenservice en als het weer niet doorgekomen is, bestel ik hem ergens waar ze op voorraad liggen. In levende lijve, live in een winkel, het liefst. Als er dan iets fout is gegaan, weet ik het meteen!
Dat is dus het hele probleem van alles. Ze laten je de order niet cancellen. Je kan hem officieel pas cancellen als ze voor je deur staan. En daarom kan je hem nergens anders bestellen (lees ff topcic: Iphone cancellen en in de winkel bestellen) Heb in dat topic gelezen dat iemand het toch gelukt was, door een klacht in te dienen, maar zelfs daar reageren ze niet meer op.
  #535  
Oud 23-09-09, 22:56
nachtegaaal nachtegaaal is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Dat is dus het hele probleem van alles. Ze laten je de order niet cancellen. Je kan hem officieel pas cancellen als ze voor je deur staan. (lees ff topcic: Iphone cancellen en in de winkel bestellen) Heb in dat topic gelezen dat iemand het toch gelukt was, door een klacht in te dienen, maar zelfs daar reageren ze niet (meer) op.
Lekker dan.. T-Mobile schijnt idd overal s****t aan te hebben! Laatst had een vriend ook al mot! Hij had het contract van zijn moeder overgenomen. Vorige maand had hij te veel gebeld met zijn vriendin en kreeg een factuur van zo'n 80 euro. Zo'n maand later kreeg hij bericht van T-Mobile dat hij zijn oude factuur nog niet betaald had. Wat bleek: ze hadden de betaling verrekend met de factuur van deze maand! Dit snapte hij niet, want hij had deze maand niet voor 80 euro gebeld.. Ze hadden het verrekend met zijn eigen contract én het contract van zijn moeder! Dus over twee contracten.. Vreemd..
Omdat hij dus zijn oude factuur "nog niet betaald had", is hij sinds maandag afgesloten. En nu maar wachten op dat beloofde belletje van T-Mobile..

In de mail van T-Mobile staat trouwens dat ze proberen binnen twee werkdagen te leveren. Is dit ooit gebeurd bij een iPhone? Denk het niet, toch..?
  #536  
Oud 23-09-09, 22:57
Stidge Stidge is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik heb hem vandaag bij pdashop besteld. Alles op voorraad (op moment van schrijven) en binnen 1 dag geleverd als je voor 19.00 alles rond hebt. Inclusief iPhone-abbonement.
  #537  
Oud 23-09-09, 22:58
nachtegaaal nachtegaaal is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stidge Bekijk bericht
Ik heb hem vandaag bij pdashop besteld. Alles op voorraad (op moment van schrijven) en binnen 1 dag geleverd als je voor 19.00 alles rond hebt. Inclusief iPhone-abbonement.
Niet slecht. Bedankt
  #538  
Oud 24-09-09, 01:30
HaZee HaZee is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Vandaag gekregen

(Besteld op 10 augustus als verlenging van mijn flex-abo)
  #539  
Oud 24-09-09, 08:15
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Bij meerdere webshops staat ie nu te bestellen binnen 1 werkdag, dus wellicht handiger en sneller hier bestellen dan bij TM
__________________

  #540  
Oud 24-09-09, 09:19
frapo frapo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

13 aug 3GS black 16GB besteld via T-Mobile online, nieuwe klant i-150 abo, betaald via iDeal, levertijd 8 weken. Direct via mail bevestiging met bestelnummer.
19 aug schriftelijke bevestiging via reguliere post.
17 sep van 1 naar 4 op bestelstatus van T-Mobile
18 sep afspraak gemaakt met AMP
22 sep keurig afgeleverd
Kan niet anders zeggen dat het netjes is gelopen en ja dat ik lang zou moeten wachten wist ik op het moment dat ik bestelde en dan is een kleine 6 weken keurig binnen de termijn.
Kortom tot nu toe tevreden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.