//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door frapo 13 aug 3GS black 16GB besteld via T-Mobile online, nieuwe klant i-150 abo, betaald via iDeal, levertijd 8 weken. Direct ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #541  
Oud 24-09-09, 10:25
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frapo Bekijk bericht
13 aug 3GS black 16GB besteld via T-Mobile online, nieuwe klant i-150 abo, betaald via iDeal, levertijd 8 weken. Direct via mail bevestiging met bestelnummer.
19 aug schriftelijke bevestiging via reguliere post.
17 sep van 1 naar 4 op bestelstatus van T-Mobile
18 sep afspraak gemaakt met AMP
22 sep keurig afgeleverd
Kan niet anders zeggen dat het netjes is gelopen en ja dat ik lang zou moeten wachten wist ik op het moment dat ik bestelde en dan is een kleine 6 weken keurig binnen de termijn.
Kortom tot nu toe tevreden
Door dit soort berichten krijg ik dan weer goede hoop.. ;-) Heb zelfde ritueel nu als jij..

10 sep besteld en betaald met ideal (wachttijd ca 4 weken)
11 sept mail met ordernummer
18 sept per brief bevestiging
Nu bekijken wanneer mijn status omhoog gaat. Zou dus in de week van 8 oktober moeten zijn. (dat is 4 weken)

Mootjuh heeft weer goede hoop..
__________________
Happy met me Iphone..!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 24-09-09, 11:38
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Net weer gebeld omdat ik bijna 8 weken wacht. Zoals ik al dacht, kunnen ze helemaal NIETS zeggen. Ze gaat wel een emailtje sturen naar de afdeling logistiek, en hier hoor ik later nog over. (ga ik niet van uit)
En volgens haar systeem had ik vanochtend ook al gebeld(?) heel vaag weer.
  #543  
Oud 24-09-09, 11:58
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Edit: Ik zit ook op het tmobile iphone forum, en het schijnt dat een moderator mijn post gelezen heeft, en een verzoek ingediend heeft bij tmobile hoe het met de levering staat. Vandaar dat de medewerker die ik aan de telefoon had dacht dat ik al gebeld had vanochtend. Ben benieuwd!
  #544  
Oud 24-09-09, 11:59
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Mijn bestelling, geplaatst op 14 september, staat nog op status 1: Order Ontvangen. Als product omschrijving staat 'Apple iPh-008'. Betekend dit dat ik number 8 in de rij ben of dat ik de 'augustus' uitgave, wellicht nog 3.0.1, heb?

Omtrent de beschikbaarheid en de firmware versie heb ik T-Mobile op 15 september een mail gestuurd. "Deze vraag kunnen wij niet voor u beantwoorden, omdat wij op dit moment nog geen nieuwe toestellen van Apple hebben ontvangen." Deze reactie ontving ik op 21 september. Enigszins merkwaardige reactie aangezien ze op diezelfde dag jou, Frapo's, iPhone hebben verstuurd.

Overigens ben ik altijd correct behandeld door T-Mobile. Ik hoop dat ze mijn iPhone dus ook binnen de 4 weken kunnen leveren zoals ze aangeven in hun reactie. Anders kom ik een beetje in de knel met mijn abonnement welke reeds op 4 oktober afloopt. Wanneer ik inderdaad 6 weken moet wachten op mijn iPhone is de eerste maand van mijn nieuwe abonnement een cadeautje voor T-Mobile .

Laatst gewijzigd door VonZescao; 24-09-09 om 12:52.
  #545  
Oud 24-09-09, 13:28
Kayserili Kayserili is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
Mijn bestelling, geplaatst op 14 september, staat nog op status 1: Order Ontvangen.

: )) Ik heb op 16 sept. besteld. Kijken wie de iphone het eerst binnen krijgt

Jij bent een nieuwe klant, ik ben een bestaande. (vernieuwing)

Nou, ik ga verder duimen!!
  #546  
Oud 24-09-09, 13:34
nanomeister nanomeister is offline
• iOS 9.3
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar nanomeister
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
Betekend dit dat ik number 8 in de rij ben of dat ik de 'augustus' uitgave, wellicht nog 3.0.1, heb?
Ik heb afgelopen zaterdag mijn iPhone opgehaald bij de T-Mobile shop (besteld op 22 augustus, dus 4 weken levertijd) en die had al gelijk 3.1.... zonder te updaten he...
  #547  
Oud 24-09-09, 13:49
frapo frapo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nanomeister Bekijk bericht
Ik heb afgelopen zaterdag mijn iPhone opgehaald bij de T-Mobile shop (besteld op 22 augustus, dus 4 weken levertijd) en die had al gelijk 3.1.... zonder te updaten he...
Die van mij had ook FW 3.1 er al op. Moet zeggen dat het tot nu toe prima werkt.
  #548  
Oud 24-09-09, 13:50
vincentjuhh vincentjuhh is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

12 augustus besteld via lost en stolen (16b zwart)
Sta nu op aflevertijd.nl:

2009-09-24 13:37 Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.

hoelang duurt t totdat het fysiek aanwezig is??
  #549  
Oud 24-09-09, 13:57
LostinForks LostinForks is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Heb net even gebeld met TM.
En vroeg simpel om een schriftelijke bevestiging. Deze konden ze mij niet sturen (omdat ik telefonisch besteld heb??)
Dus als ik het goed begrijp krijg je wel een schriftelijke bevestiging als je online besteld maar niet als je telef. besteld?

Gelijk gevraagd wat de orderstatus van de site nou precies betekend, ook hier geen goed antwoord op gekregen. Blijbaar weten ze het zelf niet eens

Dit was de eerste keer dat ik niet heel professioneel te woord ben gestaan.
Maar wachtijd is nog steeds 4 weken. Zeggen ze...
  #550  
Oud 24-09-09, 13:59
LostinForks LostinForks is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
...Als product omschrijving staat 'Apple iPh-008'. Betekend dit dat ik number 8 in de rij ben of dat ik de 'augustus' uitgave, wellicht nog 3.0.1, heb?
Ik weet niet wat het betekend. Maar bij mij staat precies hetzelfde.
Volgende keer als ik TM bel, zal ik het vragen wat die '008' betekend..
  #551  
Oud 24-09-09, 14:08
Kayserili Kayserili is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 35
Standaard

Ik denk niet dat ze bij de klanten service weten waar dat 008 voor staat Maar probeer het eens de volgende keer.

Ik heb telefonisch vernieuwd op 16/9 en kreeg pas gisteren mijn bevestiging in mijn brievenbus. Het duurt effetjes, waarschijnlijk zijn ze druk bezig met telefoontjes beantwoorden van boze klanten waardoor ze weinig tijd hebben om de bevestigingen te sturen ))

Ik ben jaaaaren klant bij T-mobile en dit overkomt mij de eerste keer. Waarschijnlijk gebeurt dit doordat er gewoon TE veel vraag is naar de nieuwe iphone. Want Apple levert niet alleen aan Nederland he : )) Nog eventjes de tanden knarsen!

Tjah, duimen duimen en nog een duimen
  #552  
Oud 24-09-09, 14:24
roy844 roy844 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 19
Standaard

Eindelijk wat vooruitgang.
ik heb hem 22 augustus besteld via de telefoon, en maak gebruik van de lost en stolen procedure. en sinds vandaag sta ik op aflevertijd.nl nu nog wachten op het telefoontje
  #553  
Oud 24-09-09, 14:29
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Ah, dank voor de reacties.

Ik was benieuwd of ik bij ontvangst meteen kon gaan pielen: unlock- en homescreen een beetje customizen enzovoort. Maar FW 3.1 is ook prima natuurlijk.

@LostinForks. De '008' staat dan waarschijnlijk voor onze positie in de wachtrij. Wellicht ontvangt T-Mobile per keer 50 toestellen van Apple en zijn er dus 350 gegadigden voor ons of iets in die trant.

@Kayserili. Vergeten te vermelden, maar ik ben ook een bestaande klant. Ik heb mijn abonnement vernieuwd middels de online shop. Op de factuur en de bevestiging contractvernieuwing staat de datum van bestellen, 14 september. De brieven zelf ontving ik echter op 17 of 18 september. Lijkt alweer zo lang geleden.

Laatst gewijzigd door VonZescao; 24-09-09 om 14:31.
  #554  
Oud 24-09-09, 16:13
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Edit: Ik zit ook op het tmobile iphone forum, en het schijnt dat een moderator mijn post gelezen heeft, en een verzoek ingediend heeft bij tmobile hoe het met de levering staat. Vandaar dat de medewerker die ik aan de telefoon had dacht dat ik al gebeld had vanochtend. Ben benieuwd!
Raar dat die moderator zich niet gemeld heeft middels een PM.. dat deze aktie door hem/haar is ingezet.
  #555  
Oud 24-09-09, 16:14
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vincentjuhh Bekijk bericht
12 augustus besteld via lost en stolen (16b zwart)
Sta nu op aflevertijd.nl:

2009-09-24 13:37 Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.

hoelang duurt t totdat het fysiek aanwezig is??
Wrs totdat je gebeld bent voor het maken van een afspraak??
  #556  
Oud 24-09-09, 16:56
Takkie81 Takkie81 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: veenendaal
Berichten: 6
Standaard

11 augustus online besteld
14 augustus bevestiging per email, staat alleen in dat hij binnen max 7 weken wordt geleverd.

Nu maar even aflevertijd in de gaten houden

Ps. nieuwe zakelijke klant, dus ook te maken met nummerportering, als dat maar goed gaat
  #557  
Oud 24-09-09, 20:02
riez riez is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Snelle levering

Ik heb via de site van T-Mobile op 14 september mijn contract verlengt en daarbij de Iphone 3GS Wit 16GB besteld.
Zoals ik hier las en hoorde zou de levertijd toch zeker 4 weken zijn, dit geeft de site zelf ook aan.
Nu heb ik vandaag, 10 dagen later dus, al een sms gekregen dat mijn toestel klaar ligt bij AMP en dat ik een afleverafspraak kan maken. Heb dit dan ook meteen gedaan en a.s. dinsdag wordt hij netjes op mijn werk geleverd!
Dit is dus zelfs binnen 2 weken! Ik sta echt versteld, maar ben blij uiteraard. Hopelijk hebben meer mensen dit geluk.
  #558  
Oud 24-09-09, 20:25
Thalei Thalei is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard duimen

Nou ik mag hopen dat ik hetzelfde geluk mag ervaren.
Ik sta zoals vele (ik meen 40 andere in die vestiging) sinds ma 21-09 op een wachtlijst voor de 3gs 16B. ook ongeveer een 4 weken wacht tijd.

volhouden :-S

Maaruh top voor je geluksvogel !!
  #559  
Oud 24-09-09, 21:27
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door riez Bekijk bericht
Ik heb via de site van T-Mobile op 14 september mijn contract verlengt en daarbij de Iphone 3GS Wit 16GB besteld.
Zoals ik hier las en hoorde zou de levertijd toch zeker 4 weken zijn, dit geeft de site zelf ook aan.
Nu heb ik vandaag, 10 dagen later dus, al een sms gekregen dat mijn toestel klaar ligt bij AMP en dat ik een afleverafspraak kan maken. Heb dit dan ook meteen gedaan en a.s. dinsdag wordt hij netjes op mijn werk geleverd!
Dit is dus zelfs binnen 2 weken! Ik sta echt versteld, maar ben blij uiteraard. Hopelijk hebben meer mensen dit geluk.
Oh, dan hebben wij op dezelfde dag ons contract vernieuwd met een iPhone. Ik hoop dat ik dan morgen ook een berichtje mag ontvangen.

Laatst gewijzigd door VonZescao; 24-09-09 om 21:37.
  #560  
Oud 24-09-09, 21:33
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Zojuist maar gewoon via T-Mobile.nl de 16Gb 3G S besteld, en nu maar wachten... haha! Ik ben bestaande klant, dus contractvernieuwing. Wel apart want meteen nadat ik betaald had kreeg ik een sms van T-Mobile.

Uw contract bij T-Mobile is vernieuwd. Uw nieuwe contract is op 2009-09-24 ingegaan... etc.

Ik vind het prima, maar mag ik dan ook m'n iPhone?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.