//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook op de website van T-Mobile besteld. Kreeg een mailtje terug dat de levertijd meer dan 6 weken is. Ben vervolgens even een middagje gaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 06-08-09, 18:39
giant giant is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ook op de website van T-Mobile besteld. Kreeg een mailtje terug dat de levertijd meer dan 6 weken is. Ben vervolgens even een middagje gaan shoppen en uiteindelijk dezelfde dag (!) bij The Phonehouse mijn favoriet, een 32GB zwart, gescoord. De bestelling via de website werd door Phonehouse geannuleerd en nummerportering nu binnen vier weken. Tot zolang even twee telefoons. Overigens liggen de witte 32GB en zwarte 16 GB gewoon in het schap bij Saturn in Groningen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-08-09, 19:56
Erw Erw is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 42
Standaard

23-07 besteld en net met de klantenservice gebeld, en het kan zeker nog 3 weken duren........
  #43  
Oud 08-08-09, 15:59
sidewinder70 sidewinder70 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Vorige week zaterdag de iPhone 3GS 16gb wit bij T-mobile in Weert besteld. Zojuist opgehaald!!!!! Yes
  #44  
Oud 08-08-09, 19:20
ronaldlokers ronaldlokers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Fijnaart
Berichten: 1
Standaard

Ik heb gister mijn iPhone 3GS 32GB zwart besteld bij pdashop.nl, maandag komen ze hem al leveren!

Het lijkt er dus op dat je de wachtrij kan omzeilen door hem bij een andere zaak te bestellen dan een t-mobile shop. Er zijn nog een aantal online shops die hem op voorraad hebben.
  #45  
Oud 09-08-09, 12:00
suzanne24 suzanne24 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb m dinsdag 4 aug besteld bij de tmobile shop in Leidschendam. 4-6 weken levertijd werd mij gezegd. Ik kan nu al niet meer wachten. Het is mijn eerste iphone......
Stiekem hoopte ik dat deze levertijd wat ruim gegokt zou kunnen zijn, als ik sommige berichten hier lees kan dat idd kloppen, maar andere berichten zijn weinig hoopgevend...............afwachten maar, er zit niets anders op.

Suzanne
  #46  
Oud 09-08-09, 14:55
Dipsausje Dipsausje is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Nou ik ga morgen T-Mobile voor de zoveelste keer maar weer eens bellen, en nu niet meer beleefd maar boos en dreigend met het opzeggen van het abo.

Ik heb op 24 juni (ja 2 dagen voor die in de winkel lag) besteld en nog altijd niks ontvangen, iedere keer als ik bel is er weer een smoes. Zogenaamd sta ik al twee weken bovenaan de wachtlijst maar zou Apple niks leveren. Nou echt niet, heel veel mensen hebben veel later besteld en al lang hun iPhone binnen, en op veel plaatsen is die zelfs op voorraad.

Tot nu toe heb ik iedere keer braaf gewacht (en vaak gebeld nadat de eerste 4 weken wachten voorbij waren) en niet geannuleerd omdat ik al wel een simkaart heb ontvangen weken geleden. Maar als mijn iPhone volgende week niet komt, wordt ik echt geen T-Mobile klant meer.


Edit: Vandaag weer gebeld, deze keer kreeg ik te horen dat de iPhone nu naar AMP was, die weer gebeld en nu wordt de iPhone morgen geleverd. Uiteindelijk dus besteld op 25-06-09 geleverd op 11-08-09, 7 ipv de beloofde 2-4 weken...

Nu nog de volgende hindernis want mijn vorige provider blijft de aanvraag voor het nummerbehoud elke keer maar weigeren.

Laatst gewijzigd door Dipsausje; 10-08-09 om 09:38.
  #47  
Oud 10-08-09, 17:49
iGet MoNeY iGet MoNeY is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Is hier iemand op het forum die zijn iPhone heeft besteld bij de T-Mobile shop in Alkmaar? En kan diegene misschien vertellen hoe lang het daar duurde voordat je hem kreeg?
Ik hoop dat ik niet 8 weken moet wachten voor mijn iPhone, maar in Alkmaar zeiden ze dat het max 8 weken kan duren voordat ik hem krijg.
  #48  
Oud 10-08-09, 17:55
thijsboeree thijsboeree is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb mijn iPhone in de shop in Amsterdam besteld op 24 juli en nog niets gehoord, kun je ook de shop zelf bellen of kom je dan alleen maar bij die algemene dienst terecht waar ze niets voor je kunnen doen....?
  #49  
Oud 10-08-09, 18:28
iGet MoNeY iGet MoNeY is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsboeree Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone in de shop in Amsterdam besteld op 24 juli en nog niets gehoord, kun je ook de shop zelf bellen of kom je dan alleen maar bij die algemene dienst terecht waar ze niets voor je kunnen doen....?
Je kan volgens mij de shop zelf gewoon bellen en vragen hoe het ervoor staat en of er al een nieuwe lading iPhones is binnengekomen.

Ik ga morgen even langs de shop in Alkmaar en vragen op welke plaats op de reserveringslijst ik nu sta, toen ik ging reserveren waren er ongeveer 30 mensen voor mij vertelde de medewerker daar.
  #50  
Oud 10-08-09, 21:50
suzanne24 suzanne24 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Nou ik heb m dus binnen een week binnen. Vorige week dinsdag besteld bij de tmobile winkel in leidsenhage (Leidschendam). Levertijd zou 4-6 weken zijn, maar binnen een week was ie er al. Een klein probleempje bij het ophalen.....mijn abbo zou worden omgezet via lost&stolen. Dit heb ik zelf niet bedacht maar iemand van de klantenservice (ik had er zelfs nog nooit van gehoord). Vorige week dus hiervoor naar de winkel. Volgens die jongen moest ik de iphone eerts bestellen en bij binnenkomst zouden we dan het abbo. omzetten. Vandaag bij binnekomst kreeg ik van een andere jongen te horen dat lost&stolen helemaal niet mag icm de iphone. Tja daar kan ik niets aan doen....twee keer eerder is me dat niet verteld. Ik heb vriendelijk verzocht of er toch een oplossing kon komen en uiteindelijk heeft die jongen het dan toch maar geregeld. Wat een communicatie weer binnen tmobile. Maar iig ben ik nu lekker mijn iphone aan het ontdekken
  #51  
Oud 10-08-09, 22:37
Iphonekickfix Iphonekickfix is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Millingen aan de Rijn
Berichten: 6
Standaard

Mij was hetzelfde overkomen. Nadat ik mijn nieuwe iPhone had besteld was er nix aan de hand en kon ik mijn abonnement gewoon verlengen. Bij het ophalen bleek er een probleem: mijn huidige abo liep nog te lang om hem te kunnen verlengen en toen ik vroeg om Lost & Stolen, zei dat meske dat dat niet kon met een iPhone (toen zei ik dat het volgens dit forum al meerdere mensen hadden gedaan) waarop zij het hoofdkantoor belde en ik toch toestemming kreeg (tip voor anderen?).

In ieder geval kon ik dus toch een beroep doen op Lost & Stolen al moest ik nog wel een dagje wachten ivm de schriftelijke bevestiging van het hoofdkantoor.
  #52  
Oud 11-08-09, 13:34
thijsboeree thijsboeree is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Zijn er mensen die hem ook in Amsterdam hebben besteld... bij een T-mobile shop dan...
Groeten,
Thijs

Zit nu in de 3e week van het wachten... zucht!
  #53  
Oud 11-08-09, 14:25
iGet MoNeY iGet MoNeY is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Joepie Ik heb me iPhone 3GS 32GB Black !!!! Vorige week woensdag besteld en ik ging vandaag even vragen of ze al nieuwe iPhones binnen hadden en er waren er weer een paar dus ik heb geluk dat ik m heb.
Binnen een week gekregen terwijl verwacht werd dat het 8 weken ging duren!
  #54  
Oud 11-08-09, 16:10
siccobijl siccobijl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Maarssen
Berichten: 11
Standaard

Mijn iphone is vorige week besteld bij T-Mobile. Ik heb er een hard hoofd in dat het deze maand nog wat gaat worden. Verveld dat het zo lang duurt en nog vervelender dat de KS totaal geen info heeft.
  #55  
Oud 11-08-09, 17:32
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Ach ga gewoon uit van de aangegeven 8 weken dan kan het altijd meevallen. Iedereen zit zich hier op het forum gek te maken omdat de ene persoon hem weer binnen 2 weken heeft en de ander weer binnen 4. Er valt toch niks zinnigs over te zegen. Gewoon afwachten.
  #56  
Oud 11-08-09, 18:09
Uiligheid Uiligheid is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Ja, en het bezit van de zaak is het eind van het vermaak, later maak je je er niet meer druk om etc, etc.

We mogen toch wel gewoon graag onze gadget hebben ! :-(
  #57  
Oud 11-08-09, 19:57
Dipsausje Dipsausje is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Nou mijn iPhone is nu na 7 weken binnen gekomen (25 juni besteld) kan niet zeggen dat ik tot nu toe erg blij ben met tmobile, maar de iPhone was het wachten waard
  #58  
Oud 11-08-09, 22:08
Pindkaas Pindkaas is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb mijn iPhone 32GB White afgelopen maandag besteld. 2 tot 3 weken wachten zeiden ze me.
Gelukkig kreeg ik een goede korting
  #59  
Oud 12-08-09, 10:11
mikey2902 mikey2902 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik heb de iphone gisteravond online besteld bij t-mobile, ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.
Gistermiddag bij t-mobile shop in Den Haag geweest en daar gaven ze aan dat ze de iphone weer over 2 á 3 weken verwachten. En weer bij een andere GSM-winkel verwachten zij dat het meer dan 2 maanden gaat duren voordat ze weer leverbaar zijn. Ben benieuwd!!

Mike
  #60  
Oud 12-08-09, 13:23
siccobijl siccobijl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Maarssen
Berichten: 11
Standaard

De informatievoorziening vanuit T-Mobile is erg slecht. Gisteren bij de T-Mobile shop in Gouda riepen ze 6 tot 8 weken. Raar, want dat riepen ze 2 weken geleden ook al.
Ik mag toch hopen dat T-Mobile leveringsafspraken met Apple heeft gemaakt en precies weet wanneer er geleverd gaat worden (en aan wie en hoeveel).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.