//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het gevoel dat je soms eerst uit je vel moet springen voordat je wat geregeld kunt hebben. ben ook blij dat ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #601  
Oud 28-09-09, 03:57
urkiskicken urkiskicken is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

ik heb het gevoel dat je soms eerst uit je vel moet springen voordat je wat geregeld kunt hebben.
ben ook blij dat ik hem eindelijk heb hoor, maar wat als ik niet gebeld had
dat een foutje kan okej maar verdorie 4 dagen erna en dan ineens is de info wel beschikbaar.
dat is het hele grote punt dat ik denk van, wat doen ze eigelijk op de klanten sevice.
klein voorbeeldje hoe het bij mij is overgekomen.

Met t-mobile,

goedendag met ... uit ..

dan voor de check je postcode en geboortedatum enz, om te kijken of je het echt bent.
en dat je je vraag steld en dat de benen dan op het bureau gaan en een aantal minuten later op zijn horloge gekeken te hebben van, na nu lijkt het wel of ik echt gezocht heb.

maargoed wilde het even met jullie delen dat er hopelijk niet meer de dupe van worden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 28-09-09, 04:01
Susie Susie is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 18
Standaard

ja met dit soort dingen moet je altijd blijven bellen.. want hun bellen je niet voor een update.. en ik zou ook echt kwaad zijn geworden hoor.. ik ze het nu wel heel verstandig maar ik denk dat iedereen dat wel heeft... je krijgt ook niet echt meer een bedrijf aan de lijn tegenwoordig volgens mij.. zijn alleen maar callcenters die ervoor ingehuurd worden..
  #603  
Oud 28-09-09, 04:07
urkiskicken urkiskicken is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

zag in een van de eerdere reacties dat er nog iemand was die hetzelfde had als mij.
en die wacht nog steeds en daar maakt ik me dan wel weer een beetje kwaad om dat je zelf met de oplossing moet komen, zei maken de fout toch.
ik moet er nu ook nog achter aan gaan om de kosten die ik gemaakt heb terug te kunnen krijgen omdat het abonement opgezegd is en opnieuw is afgesloten.
maar een klein plus puntje dat allemaal wel in een dag.
als je op het forum van t-mobile kijkt denkt je wel van pfff worden wel erg veel fouten gemaakt.
  #604  
Oud 28-09-09, 04:12
Susie Susie is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 18
Standaard

ja ik ben echt blij dat ik gewoon naar een winkel ben gegaan.. ik ga dus echt niet 4 of 8 weken wachten heh.. ik al niet 1 dag wachten.. als ik iets in me hoofd krijg moet ik het nu hebben.. liefst gister nog en ik zet de wereld op z'n kop om t te krijgen..
  #605  
Oud 28-09-09, 11:06
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ze hebben beloofd me vandaag te bellen. Ben benieuwd. Als ze om 17 uur niet gebeld hebben ga ik een flinke rel trappen.
  #606  
Oud 28-09-09, 11:29
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Kijk wel ff goed of ze om 17 uur dan nog bereikbaar zijn. Zou anders om 16 bellen.. hebben ze nog ff tijd om dingen na te zoeken (want dat doen ze graag.!!)

Succes !!!!
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #607  
Oud 28-09-09, 12:34
V70ORD5 V70ORD5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NW Friesland
Berichten: 90
Standaard

Vandaag besteld via ING medewerkers aanbod.
Levering binnen 4 weken, maar het kan veel sneller zei de medewerker. Binnen 10 dagen is zeker haalbaar.
Ben heel erg benieuwd.
  #608  
Oud 28-09-09, 13:04
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Jah met ING gaat het een heel stuk sneller.. jammer genoeg.. (wel goed voor jou hoor.. )
  #609  
Oud 28-09-09, 13:37
V70ORD5 V70ORD5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NW Friesland
Berichten: 90
Standaard

@Mootjuh
Ja ik hoop dat het zo snel gaat. Mijn eerste Iphone. Ben al maanden aan het lezen moest er een keer van komen natuurlijk.
En zo een mooie aanbieding kan je natuurlijk niet laten schieten.
Ik werd zelfs gewezen op het Lost en Stolen omdat mijn abbo nog niet verlopen was. Anders was ik er zelf wel over begonnen natuurlijk. Alles lijkt geregeld.
Nu wachten op de logistieke afhandeling.
Keep you posted.
  #610  
Oud 28-09-09, 14:13
magnifor magnifor is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Stuur een bericht via MSN naar magnifor
Standaard

Hallo mede forum gebruikers,

Mijn T-Mobile Relax 150 abonnement (met Pocket Internet Totaal van 9,95 per maand) loopt op 1 december af en nu wil ik mijn contract verlengen icm iPhone 3GS 16GB en i-150 abonnement. Nu kan ik naar de T-Mobile shop gaan en ter plekke verlengen of ik kan online bestellen.

Mijn vraag is nu als volgt:

Stel ik verleng online krijg ik mijn iphone na 4 weken of moet ik wachten tot 1 december en wordt het dan pas verzonden? En stel ik krijg mijn iphone na 4 weken, gaat mijn i-150 abonnement gelijk in of gaat mijn nieuwe abonnement na 1 december in?

Bedankt voor jullie tijd en hulp.

Laatst gewijzigd door magnifor; 28-09-09 om 14:15.
  #611  
Oud 28-09-09, 14:35
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Je kunt beter de bestelling via PDAshop laten lopen Magnifor, dan heb je zowiezo geen wachttijd als hij op voorraad is, hoogstens een dag ;-). Nou wee tik alleen niet zeker of je kunt verlengen bij PDashop.nl
  #612  
Oud 28-09-09, 15:01
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door magnifor
En stel ik krijg mijn iphone na 4 weken, gaat mijn i-150 abonnement gelijk in of gaat mijn nieuwe abonnement na 1 december in?
Dat zou je even moeten navragen, volgens mij pas na 1 december. Als je inlogt op de website van T-Mobile staat dit vermeldt bij je overzichtje op de homepage. Zo heb ik mijn abonnement verlengd op 14 september maar gaat mijn nieuwe abonnement pas in op 5 oktober als waar 4 oktober mijn huidige abonnement afloopt.

Als bestaande klant krijg je wel korting bij de vernieuwing van je contract. En aangezien je volgende abonnement pas op 1 december ingaat zou ik de weg kiezen middels T-Mobile. Kun je naast de iPhone toch een mooi hoesje o.i.d. kopen voor dezelfde prijs als je hem bij PDA-shop besteld.

Laatst gewijzigd door VonZescao; 28-09-09 om 16:46.
  #613  
Oud 28-09-09, 16:49
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Ze hebben beloofd me vandaag te bellen. Ben benieuwd. Als ze om 17 uur niet gebeld hebben ga ik een flinke rel trappen.
Ben benieuwd hoe het afgelopen is.. ben je al gebeld???
  #614  
Oud 28-09-09, 17:24
magnifor magnifor is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Stuur een bericht via MSN naar magnifor
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
Dat zou je even moeten navragen, volgens mij pas na 1 december. Als je inlogt op de website van T-Mobile staat dit vermeldt bij je overzichtje op de homepage. Zo heb ik mijn abonnement verlengd op 14 september maar gaat mijn nieuwe abonnement pas in op 5 oktober als waar 4 oktober mijn huidige abonnement afloopt.

Als bestaande klant krijg je wel korting bij de vernieuwing van je contract. En aangezien je volgende abonnement pas op 1 december ingaat zou ik de weg kiezen middels T-Mobile. Kun je naast de iPhone toch een mooi hoesje o.i.d. kopen voor dezelfde prijs als je hem bij PDA-shop besteld.
Je krijgt bij de iPhone toch geen korting ook als bestaande klant toch? Want ik zie nog steeds 29 euro per maand als ik wil bestellen op de site.

iPhone 3GS met korting bij vernieuwing? - T-Mobile blog forum

Maar oke, mijn abonnement gaat dus in vanaf 1 december. Logisch eigenlijk. Maar als ik nu mijn iPhone bestel krijg ik het dan wel binnen 4 weken of moet ik wachten tot 1 december?
  #615  
Oud 28-09-09, 17:27
Stidge Stidge is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Ben benieuwd hoe het afgelopen is.. ben je al gebeld???
Zelf NU bellen (op moment van schrijven). No way dat ze je nog gaan bellen als het half vijf is.

PDAshop-medewerker mailde iemand van hun abonnementendienst met de taak om tussen 2 en 5 mij te bellen, ik ben er uiteindelijk zo rond 4 uur zelf achteraan gegaan, anders krijg je niks geregeld.
  #616  
Oud 28-09-09, 17:40
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Ben benieuwd hoe het afgelopen is.. ben je al gebeld???

*schud boos "nee" *
  #617  
Oud 28-09-09, 17:42
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ben nu nog op mn werk, maar ik ga ze zo bellen.. houd jullie op de hoogte. Ik hang niet op voordat ik een leverdatum weet. En ik ga zéker niet akkoord met de levertermijn van 2 weken die nu speelt. Ze regelen maar dat ik bovenop kom te liggen.
  #618  
Oud 28-09-09, 17:44
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Ben nu nog op mn werk, maar ik ga ze zo bellen.. houd jullie op de hoogte. Ik hang niet op voordat ik een leverdatum weet. En ik ga zéker niet akkoord met de levertermijn van 2 weken die nu speelt. Ze regelen maar dat ik bovenop kom te liggen.
You go girl..!! Gewoon zorgen dat ze deze week nog gaan leveren (vraag meteen of ik onder je mag liggen dan.. ghehe)
  #619  
Oud 28-09-09, 18:13
urkiskicken urkiskicken is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

hej kleine tip!

ga naar de dichtbijzijnde t mobile shop kijk of ereen ligt en laat je abo direct opzeggen het kan.
08007111 bellen dan keuze 2 en dan keuze 3 vertellen hoe en wat zeggen dat je in een t-mobile shop bent en de gelegenheid hebt om een nieuwe mee te nemen.
anders lijkt het erop dat je onderop verdaagt

met vriendelijke groet
  #620  
Oud 28-09-09, 18:22
aaltjan's schermafbeelding
aaltjan aaltjan is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 4
Standaard

ik heb mijn iphone 3Gs 16 GB Black + Tmobiel relex 200 web en walk beseld bij studentenmobiel.nl en netjes binnen 5 dagen in huis
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 14:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 20:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 17:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.