//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door magnifor Je krijgt bij de iPhone toch geen korting ook als bestaande klant toch? Want ik zie nog steeds 29 euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #621  
Oud 28-09-09, 17:54
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door magnifor Bekijk bericht
Je krijgt bij de iPhone toch geen korting ook als bestaande klant toch? Want ik zie nog steeds 29 euro per maand als ik wil bestellen op de site.

iPhone 3GS met korting bij vernieuwing? - T-Mobile blog forum

Maar oke, mijn abonnement gaat dus in vanaf 1 december. Logisch eigenlijk. Maar als ik nu mijn iPhone bestel krijg ik het dan wel binnen 4 weken of moet ik wachten tot 1 december?
Ik meen hier gelezen te hebben dat iemand ongeveer 60 Euro korting kreeg bij aankoop van de 32GB versie bij het afsluiten van een I-... abonnement. Ik ben slechts 3 jaar klant van T-Mobile. Mijn korting, als ik dit als korting kan beschouwen, besloeg slechts dat ik de activatie kosten niet hoefde te betalen.

Nu weet ik niet of je de activatiekosten ook moet betalen als je reeds een klant van T-mobile bent en het abonnement en het toestel bij bijvoorbeeld de PDA-shop besteld. Wellicht kunnen anderen dit bevestigen. Zo niet, dan is het niet hoeven betalen van activatiekosten geen korting.

Maar ik neem aan dat je je telefoon ontvangt binnen 4 weken na bestelling. Ik denk niet dat T-mobile 1 maand/4 weken voor het verlopen van je abonnement pas je bestelling gaat verwerken zodat je bij ingang van je nieuwe abonnement op de dag exact je telefoon ontvangt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 28-09-09, 18:14
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Na ongeveer 35 minuten bij verschillende mensen in de wacht te hebben gestaan kon een jongeman mij vertellen dat er inderdaad iets mis was gegaan. Maar dat toen ik op 17 sept gebeld heb, ze mijn order opnieuw geplaatst hebben. Op dat moment was de levertijd 4 weken dus ik moet nog minstens 2,5 weken wachten.
Max rond 15 oktbober dus.uiteraard kon dit niet versneld worden aangezien ik al 2 maanden wacht, maar ik heb wel (weer) 100 procent korting gekregen op mijn rekening van volgende maand..
Nog 2,5 weken mensen.. Ik hou mijn hart vast!! Ben t zat maar moet dat ding gewoon hebben,,,!!!
  #623  
Oud 28-09-09, 18:20
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

dubbelpost

Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 28-09-09 om 19:37.
  #624  
Oud 28-09-09, 18:25
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Ai, jammer dat ze je er niet meteen 1 kunnen geven aangezien ze weten hoe lang je al aan het wachten bent en dat het tevens hun fout is. Maar 100% korting op je rekening van de komende maand is niet verkeerd. Ik was bijvoorbeeld weer heerlijk over mijn bundel heen gegaan afgelopen maand. De korting zou voor mij € 98,73 waard zijn. Heb je vrienden in het buitenland toevallig? Gratis even bijkletsen.

Laatst gewijzigd door VonZescao; 28-09-09 om 18:27.
  #625  
Oud 28-09-09, 18:58
Thalei Thalei is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

beste wachtende zielen.
Ik ben zo juist de t-mobile shop binnengewandeld in Eindhoven..
Deze konden mijn vertellende dat mijn 3GS 16B over 2 weken klaar ligt.

Ze hebben daar de afgelopen weken 30 stuks per ronde binnen gekregen gaat dus best rap. Ik heb overigens op 21-09 besteld.

nog 14 dagen let's hope it is worth the wait !!!!
  #626  
Oud 28-09-09, 19:27
Kayserili Kayserili is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
Ik meen hier gelezen te hebben dat iemand ongeveer 60 Euro korting kreeg bij aankoop van de 32GB versie bij het afsluiten van een I-... abonnement. Ik ben slechts 3 jaar klant van T-Mobile. Mijn korting, als ik dit als korting kan beschouwen, besloeg slechts dat ik de activatie kosten niet hoefde te betalen.

Nu weet ik niet of je de activatiekosten ook moet betalen als je reeds een klant van T-mobile bent en het abonnement en het toestel bij bijvoorbeeld de PDA-shop besteld. Wellicht kunnen anderen dit bevestigen. Zo niet, dan is het niet hoeven betalen van activatiekosten geen korting.

Maar ik neem aan dat je je telefoon ontvangt binnen 4 weken na bestelling. Ik denk niet dat T-mobile 1 maand/4 weken voor het verlopen van je abonnement pas je bestelling gaat verwerken zodat je bij ingang van je nieuwe abonnement op de dag exact je telefoon ontvangt.

Beste,

ik heb 70 euro korting gekregen. Ik denk dat je mij bedoelt.

Je moet normaal gesproken 199 betalen, ik hoef maar 119 te betalen. De reden hiervoor is dat ik de laatste (6- 7) maanden meer dan 200% over mijn normale tarief ben heengegaan en omdat ik ong. 4 á 5 jaar lid ben.

Met 200% bedoel ik; ik had een abo van 14 euro p/m en ik betaalde de ene maand 60 euro en de andere maand 120. Dit kwam doordat ik met een school in het buitenland sprak. Dus eigenlijk had ik meer dan eeeh 400% betaalt

Dan verdien je toch wel een fikse korting!? Geen aansluitkosten en 70 euro op telefoon.

Ik heb tevens ook nog vreselijk veel t-mobile extra punten, en ik kan deze nog inruilen voor een paar éénmalige factuurkortingen.

Maar geloof me, je wilt geen korting Daarvoor moet je eerst veeeeel te veel betalen Zij komen veeeeeel beter uit dan mij
  #627  
Oud 28-09-09, 20:15
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kayserili Bekijk bericht
Ik heb tevens ook nog vreselijk veel t-mobile extra punten, en ik kan deze nog inruilen voor een paar éénmalige factuurkortingen.
Ah ok. Ik heb een Relax 200 sim-only abonnement met Relax 50 sms van ongeveer € 15. Maar sinds ik deze heb afgesloten zit ik steevast op minstens het dubbele. De laatste maanden zijn helemaal drama met € 98,73 en € 129,77. Gemiddeld zal ik op ongeveer € 35 a € 38 zijn per maand zitten.

Hoe heb jij deze korting gekregen? Heb jij online of in een winkel verlengd? Meer korting dan geen activatiekosten te hoeven betalen kreeg ik niet. Wellicht moet ik even T-Mobile bellen om wat los te peuteren .

Ik zal me ook eens inschrijven voor de T-mobile punten. Beetje lui met dat soort zaken, dief van mijn eigen portemonnee.

Laatst gewijzigd door VonZescao; 28-09-09 om 20:17.
  #628  
Oud 28-09-09, 20:44
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Susie Bekijk bericht
ben naar de belcompany gegaan daar hadden ze m op voorraad, binnen een half uur stond ik weer buiten met me iphone.. en bij the phone house konden ze m bestellen en binnen 2 a 3 dagen binnen hebben... snap niet zo goed dat jullie t allemaal via t internet doen en bij tmobile...
Bestaande klant en kreeg 50 euro korting, en zo'n enorme haast heb ik er ook weer niet bij. Geduld is een schone zaak! Maar voor de mensen met minder geduld is het natuurlijk moeilijk al die tijd te moeten wachten terwijl iedereen om hen heen vrolijk met een iPhone rondloopt. En ja, voor die 50 euro, je bent een Hollander of niet!

Laatst gewijzigd door GekkeHenkie; 28-09-09 om 20:51.
  #629  
Oud 28-09-09, 23:32
magnifor magnifor is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Stuur een bericht via MSN naar magnifor
Standaard

Inmiddels is de iPhone 3GS online besteld via T-Mobile, ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.
  #630  
Oud 29-09-09, 00:34
Kayserili Kayserili is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 35
Standaard

@GekkeHenkie je hebt gelijk!!

@VonZescao ik heb het telefonisch verlengt. Als ik jouw was zou ik dan toch wel effetjes bellen. Als het niet te laat is krijg je meschien korting. 70 euro + activatiekosten is niet weinig!
  #631  
Oud 29-09-09, 09:30
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Na ongeveer 35 minuten bij verschillende mensen in de wacht te hebben gestaan kon een jongeman mij vertellen dat er inderdaad iets mis was gegaan. Maar dat toen ik op 17 sept gebeld heb, ze mijn order opnieuw geplaatst hebben. Op dat moment was de levertijd 4 weken dus ik moet nog minstens 2,5 weken wachten.
Max rond 15 oktbober dus.uiteraard kon dit niet versneld worden aangezien ik al 2 maanden wacht, maar ik heb wel (weer) 100 procent korting gekregen op mijn rekening van volgende maand..
Nog 2,5 weken mensen.. Ik hou mijn hart vast!! Ben t zat maar moet dat ding gewoon hebben,,,!!!
Sjemig wat een geklooi zeg.!!! Dat zou betekenen dat ik hem straks eerder binnen heb dan jij (mijn besteldatum 10/9) Wat een gezeur allemaal.
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #632  
Oud 29-09-09, 10:13
d'icecream d'icecream is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Als ik dit zo allemaal lees beloofd dat weinig goeds voor de levering van mijn iphone..
Ik heb vorige week een witte 3GS 16gb besteld bij een T-mobile store.

Ik moest rekening houden met (minimaal?) 4 weken....
Achterafgezien had ik beter via pdashop oid kunnen bestellen maarja achteraf is achteraf
__________________
-- just live your life --
  #633  
Oud 29-09-09, 11:07
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d'icecream Bekijk bericht
Als ik dit zo allemaal lees beloofd dat weinig goeds voor de levering van mijn iphone..
Ik heb vorige week een witte 3GS 16gb besteld bij een T-mobile store.

Ik moest rekening houden met (minimaal?) 4 weken....
Achterafgezien had ik beter via pdashop oid kunnen bestellen maarja achteraf is achteraf
Haha dat denk denken we allemaal achteraf (als nw klanten)... maar jah.. je denkt beter af te zijn om bij de provider rechstreeks te bestellen..

Denk maar zo.... over 4 weken mag je spelen met je iphone..
  #634  
Oud 29-09-09, 11:15
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Sjemig wat een geklooi zeg.!!! Dat zou betekenen dat ik hem straks eerder binnen heb dan jij (mijn besteldatum 10/9) Wat een gezeur allemaal.

Ja die kans is heel groot. Nouja. we zien wel! Ik wacht nu al zo lang, 2 a 3 weken langer wachten moet kunnen.
  #635  
Oud 29-09-09, 11:19
d'icecream d'icecream is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Haha dat denk denken we allemaal achteraf (als nw klanten)... maar jah.. je denkt beter af te zijn om bij de provider rechstreeks te bestellen..

Denk maar zo.... over 4 weken mag je spelen met je iphone..

Lang leve T-mobile
Ik hoop dat het netwerk me niet ook nog eens gaat tegenvallen!
Ik heb nu nog Hi en ik moet zeggen... perfecte provider!
  #636  
Oud 29-09-09, 11:21
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d'icecream Bekijk bericht
Lang leve T-mobile
Ik hoop dat het netwerk me niet ook nog eens gaat tegenvallen!
Ik heb nu Hi en ik moet zeggen... perfecte provider!
Uhm... ook daar niet al te beste dingen over gelezen... zoek maar eens op netwerk 3g... veel mensen wel binnen zone die goed zou moeten zijn, maar hebben in huis bv geen verbinding (maakt mij niet uit zit dan toch op me Wi-Fi) al met al... ggrrrrr T-mobile.. maar we moeten het er maar mee doen.
  #637  
Oud 29-09-09, 11:25
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Weet iemand hoe lang VOORDAT je gebeld word je op aflevertijd.nl komt te staan OF je status op T-mobile site veranderd???
  #638  
Oud 29-09-09, 11:30
Det0w Det0w is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Weet iemand hoe lang VOORDAT je gebeld word je op aflevertijd.nl komt te staan OF je status op T-mobile site veranderd???
Bij mij was 't 24 uur... werd btw niet gebeld maar kreeg via sms een inlog-code om op aflevertijd een datum te prikken.
  #639  
Oud 29-09-09, 11:46
d'icecream d'icecream is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Uhm... ook daar niet al te beste dingen over gelezen... zoek maar eens op netwerk 3g... veel mensen wel binnen zone die goed zou moeten zijn, maar hebben in huis bv geen verbinding (maakt mij niet uit zit dan toch op me Wi-Fi) al met al... ggrrrrr T-mobile.. maar we moeten het er maar mee doen.
Achja we wachten het wel "geduldig" af! En thuis zou ik idd toch op Wi-Fi zitten!

Intussen kan ik mooi alvast wat apps uitzoeken die ik straks wil hebben haha
  #640  
Oud 29-09-09, 11:48
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d'icecream Bekijk bericht
Achja we wachten het wel "geduldig" af! En thuis zou ik idd toch op Wi-Fi zitten!

Intussen kan ik mooi alvast wat apps uitzoeken die ik straks wil hebben haha
Haha dat doe ik ook al.. heb me itunes al gevuld met albums, apps gedownload (gratis) en wacht rustig af op de jailbreak want dan is er net wat meer mogelijk.. EN in de tussentijd lekker klagen op het forum over T-mobile en andere zaken bekijken wat ons nog meer te wachten staat met de iphone..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.