//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vrijdag 25 september iPhone 16gb wit besteld online (laat, rond 21:00 uur), contract verlenging, vandaag een e-mail gekregen, dinsdag 6 oktober wordt ie geleverd...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #721  
Oud 02-10-09, 20:06
Simonedw Simonedw is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Vrijdag 25 september iPhone 16gb wit besteld online (laat, rond 21:00 uur), contract verlenging, vandaag een e-mail gekregen, dinsdag 6 oktober wordt ie geleverd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 02-10-09, 21:00
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Zo te zien is er een selectiebeleid. Zal ze volgende week er eens over uithoren. Kan toch niet zo zijn dat de één 6 weken moet wachten en de ander 1 week :S
  #723  
Oud 02-10-09, 21:28
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Veel positieve reacties ineens.

Toch niet medewerkers van T-Mobile
__________________

  #724  
Oud 02-10-09, 22:46
Simonedw Simonedw is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
Zo te zien is er een selectiebeleid. Zal ze volgende week er eens over uithoren. Kan toch niet zo zijn dat de één 6 weken moet wachten en de ander 1 week :S
Heel raar ja..
  #725  
Oud 02-10-09, 22:47
Simonedw Simonedw is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Veel positieve reacties ineens.

Toch niet medewerkers van T-Mobile
Nope!
  #726  
Oud 03-10-09, 00:25
Appeltje EI phone Appeltje EI phone is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Het lijkt erop dat de witte iphones en de 32gb's snel worden geleverd...waarschijnlijk omdat die minder gewild zijn dan de zwarte 16 gb's ?
  #727  
Oud 03-10-09, 09:30
V70ORD5 V70ORD5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NW Friesland
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Veel positieve reacties ineens.

Toch niet medewerkers van T-Mobile
Nee hoor... zou niet durven
__________________
Wachten op de 5.....
  #728  
Oud 03-10-09, 09:38
Thalei Thalei is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Hee wachtende zielen. Gisteren Avond ben ik andere t-shop binnen gelopen en daar hadden ze een witte 16gb wit liggen.
Dus snel mijn reservering opgezegd bij die andere shop en na 12 dagen wachten het trotse bezit van een iPhone waarvan ik nu ook reageer.
Sterkte nog met wachten!!!!
  #729  
Oud 03-10-09, 11:44
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
Nice! Ik kon het al nergens vinden op T-Mobile.nl, las ook hier en daar dat verlengers geen orderstatus konden zien, maar de mijne staat nog lekker op 1! Volgens m'n bevestigingsbrief moet dit binnen 5 dagen op 5 staan. Eens kijken of dat ook daadwerkelijk gebeurt, hehehe!
  #730  
Oud 03-10-09, 16:40
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW75 Bekijk bericht
Morgen komt die van mij (3GS 16Gb wit). Dinsdag besteld via t-mobile.nl en woensdag ochtend belden ze al of ze 'm donderdag al konden komen afleveren. Binnen 2 dagen dus.

Zo snel had ik geen rekening mee gehouden. Verwachtte eerder 4/5 weken ofzo. AMP Logistics had zelf een kleine voorraad ofzo.

Nog 1 nachtje slapen dan kan de pret beginnen.

23 januari gaat m'n abo officieel pas in. Dus in de tussentijd op een tijdelijk nr. spelen.
Wat voor abo heb je nu dan? Want als dat ook een T-mobile abo is dan kun je die al direct omzetten naar een iPhone abo. Je hoeft dan geen gebruik te maken van een tijdelijk nr., scheelt je weer extra kosten. Ik zou dan wel langs een T-mobile winkel gaan ipv via internet.
Veel plezier

Laatst gewijzigd door onny0808; 03-10-09 om 16:42.
  #731  
Oud 04-10-09, 13:55
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Als het goed is deze week me iphone binnen (als ik me sms-je van afgelopen week mag geloven).. sta nog niet op aflevertijd.. maar neem aan dat ik deze week een telefoontje/mailtje of sms kan verwachten.. ggrrr al is het maar 4 weken wachten. het is toch wel lang hoor.. gheheh
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #732  
Oud 04-10-09, 22:09
Det0w Det0w is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Als het goed is deze week me iphone binnen (als ik me sms-je van afgelopen week mag geloven).. sta nog niet op aflevertijd.. maar neem aan dat ik deze week een telefoontje/mailtje of sms kan verwachten.. ggrrr al is het maar 4 weken wachten. het is toch wel lang hoor.. gheheh
'3GS 16mb besteld op 10/09, nu kijken wanneer die geleverd wordt'

in je tag staat 3GS 16mb, das dan wel een hele aparte iphone, miss duurt het daarom wat langer
  #733  
Oud 05-10-09, 09:38
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Haha erg he.. lol.. nou gauw aangepast hoor. Vandaag ff met KS bellen waarom ik nog niet op aflevertijd sta EN waarom me status op hun site nog niet is verhoogd.. Jullie horen het weer!
  #734  
Oud 05-10-09, 10:08
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Haha erg he.. lol.. nou gauw aangepast hoor. Vandaag ff met KS bellen waarom ik nog niet op aflevertijd sta EN waarom me status op hun site nog niet is verhoogd.. Jullie horen het weer!
veel zul je niet te horen krijgen. Je status bij tmobile veranderd pas als je gebeld bent door AMP. Daarna verschijn je ook pas op aflevertijd.nl.

iPhone nu halve week in gebruik, echt het wachten waard!! Succes iedereen met wachten!
  #735  
Oud 05-10-09, 10:17
stefanaromana's schermafbeelding
stefanaromana stefanaromana is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook een Iphone 3GS besteld zwart 16gb op 11 september, die jongen probeerde mij eerst nog doodleuk de 3G aan te smeren en vertelde mij toen dat de 3GS niet veel beter is dan de 3G. Ik vind het ook maar vaag dat de één langer moet wachten dan de ander. Ik zie hier op het forum dat er mensen zijn die hem afgelopen week besteld hebben en hem al deze week krijgen, terwijl er mensen zijn die al een aantal weken erop wachten. T-mobile hoort toch gewoon eerst die hele wachtlijst weg te werken en dan pas de nieuwe klanten een Iphone te geven...

Iedereen succes met wachten!
__________________
waiting for my new toy

Laatst gewijzigd door stefanaromana; 05-10-09 om 10:41.
  #736  
Oud 05-10-09, 10:28
sebas85 sebas85 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Volgens mij ben ik de uitzondering op de ing regel, ik heb hem (zwarte 16GB) de 24ste september besteld. En ik sta nog steeds op stap 2 en nog niet op aflevertijd. Vorige week 2 keer met de klantenservice gebeld. 1ste keer werd mij verteld dat ik die dag nog gebeld zou worden door de koerier (29 september) en twee dagen later nogmaals gebeld omdat ik nog niks had vernomen, toen werd mij verteld dat het gewoon afwachten was zij konden me niet meer vertellen dan dat het nu bij de amp lag.
Al met al nog even geduld dus. maar het bewijst wel dat niet alle ing klanten voorang krijgen toch
  #737  
Oud 05-10-09, 10:58
Refine Refine is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Volgens mij ben ik dan ook de uitzondering op de ING regel. Ook ik heb de zwarte iphone 16gb besteld, alleen twee dagen later op 26 september. Bij mij staat hij ook nog steeds op status 2 en ook nog niet op aflevertijd. Nu is het ook maar afwachten!
  #738  
Oud 05-10-09, 13:00
iRobbert iRobbert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 56
Standaard

Ik sluit me bij de bovenstaande heren aan, 29 sept 3GS 16GB (zwart) via ING besteld, en niks gehoord, vorige week vrijdag gebeld om te checken. alles prima alleen wachttijd van 4 weken...

Helaas is mijn huidige iPhone overleden 2 weken geleden dus nu is wachten extra moeilijk. je weet wat je mist...

Laatst gewijzigd door iRobbert; 05-10-09 om 13:03.
  #739  
Oud 05-10-09, 13:03
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik ga nu officieel wachtweek nr 3 in.. Dus ik zou hem echt deze week of volgende week moeten krijgen.. Maar geloof er niets van.. Ben benieuwd of je wat te horen krijgt Mootjuh!
  #740  
Oud 05-10-09, 13:45
zegtuhetmaar zegtuhetmaar is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

ik heb de iphone bij de winkel in enschede besteld op 14 september. Zou 4 a 5 weken kunnen duren. Zou dus volgende week of de week erop binnenkomen. Weet iemand meer over leveringen bij shops en of je een status kunt checken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.