//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Jeej, die van mij is ook binnen Ben alleen pas om half5 thuis dus moet nog ff wachten met spelen... en kijken hoe ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #941  
Oud 14-10-09, 10:27
Ectholian Ectholian is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 22
Standaard

Jeej, die van mij is ook binnen

Ben alleen pas om half5 thuis dus moet nog ff wachten met spelen... en kijken hoe ik het moet doen met m'n abo; ihpone 150 abo gaat 10dec pas in, zit nunog met 150 relax en web'n'walk...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #942  
Oud 14-10-09, 10:29
winglo winglo is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

ik heb nu ook relax 150 met Webnwalk+ Werkt gewoon goed hoor
__________________
gamecenter id: MonkNL
  #943  
Oud 14-10-09, 20:49
TheProphet's schermafbeelding
TheProphet TheProphet is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 28
Standaard

10-10 besteld via de shop van T-Mobile.. vandaag bericht gekregen dat ik een bezorg afspraak kon maken... 19 oktober komt ie als het goed is aan de deur...
Kan eindelijk m'n HTC in de wilgen worden gehangen
__________________
vB Guru
  #944  
Oud 14-10-09, 20:52
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door winglo Bekijk bericht
Wat een fijn toestel die 3GS! Lekker snel. Leuke Appa ook, moet me echt inhouden anders koop ik de hele AppStore leeg. Hehehe
hihi ja dat ken ik...ik heb ook van alles en nog wat gekocht, ik heb al 5 pagina's met applicaties...
  #945  
Oud 15-10-09, 11:11
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen week geprobeerd om een iPhone via de ING actie te kopen. Dit is in eerste instantie door een fout van T-mobile niet goed gegaan (verkeerde activeringsdatum contract en toen moest alles opnieuw). Ik baal wel, want anders had ik vandaag mijn iPhone al gehad (nadat ik maandag had besteld.) Ik had hem zelfs dinsdag ook kunnen hebben, echt super snelle levering!! Goed nu loopt er een nieuwe aanvraag, vandaag nog even achteraan hoe dat zit.

Ik ben nog helemaal nieuw op het gebied van iPhone (zowieso Apple eigenlijk, ik heb ook geen iPod o.i.d.)... Heb al veel gelezen op internet, maar er zijn nog wel een aantal dingen die nog niet helemaal zeker weet.

Nu lees ik wel hier en daar op het forum, dat je de iPhone ook met iedere andere t-mobile simkaart kan gebruiken. Mijn iPhone abonnement gaat vanaf januari in. Nu ben ik van plan om mijn huidige flex 30 sim only uit te breiden met web'and'walk standard voor 9.95/maand. Ik neem aan dat ik dan mijn iPhone net zo kan gebruiken als met mn iPhone abonnement, behalve dat ik dan wat minder smsjes/minuten heb. Internet is tenslotte helemaal onbeperkt bij t-mobile toch (zowel bij flex + web'and'walk als bij een iPhone abo)?? Als je héél veel internet wordt de verbinding wel trager, maar je gaat nooit meer betalen, toch?
Met de gewone Web'and'Walk kun je geloof ik niet onbeperkt gebruik maken van t-mobile hotspots (in tegenstelling tot het iPhone abo) of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik had nog een vraag: als ik in januari mijn nieuwe simkaart er in doe (met iPhone abo), hoe zit het dan met de activering enzo. (Ik heb begrepen dat je de iPhone moet activeren als je hem krijgt, is dat simkaart afhankelijk of is dat iPhone afhankelijk?). En met al je applicaties en instellingen?? Ik heb de afgelopen dagen al veel gelezen op het forum, dus ik hoop niet dat ik het antwoord op deze vraag over het hoofd heb gezien...

Ik hoop dat ik vandaag snel wat hoor van T-mobile. Anders ga ik er zelf maar weer achteraan!

Ik vind trouwens dat iPhone abonnement (zeker met de 100 smsjes extra per maand) echt een goede zaak. Ik zat eens te vergelijken: flex 30 staat gelijk aan 230 smsjes óf minuten. Daar betaal je met telefoon 30 euro voor en dan heb je nog geen internet. Nu heb je voor 30 euro 400 smsjes/minuten (opgeteld, 150 min + 250 smsjes) én internet én een goede telefoon. Had ik eerder uit moeten zoeken...

Nog 1 applicatie vraag (ook al veel over gelezen, even om te checken). Als ik goed begrijp kun je zonder creditcard apps kopen (zijn verschillende manieren voor) en nu denk ik ook dat je gewoon apps via iTunes op je pc kunt kopen en dat kunt synchroniseren met je iPhone, klopt dit? (dit is wel handig, mocht je je applicaties weer opnieuw moeten installeren nadat je een nieuwe simkaart er in gedaan hebt?)

Hoe is jullie ervaring met internet en bereik als je een treinreis maakt? (T-mobile). Ik heb nu ook t-mobile, kan ik er vanuit gaan dat als ik ergens geen bereik heb om te bellen, dat ik dan ook geen gebruik kan maken van internet daar? Of is dat te kort door de bocht?

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden. (en zowieso voor veel antwoorden die ik door lezen van onderwerpen al van dit forum heb gehaald!!)

Groeten, Anne
  #946  
Oud 15-10-09, 14:39
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ectholian Bekijk bericht
Jeej, die van mij is ook binnen

Ben alleen pas om half5 thuis dus moet nog ff wachten met spelen... en kijken hoe ik het moet doen met m'n abo; ihpone 150 abo gaat 10dec pas in, zit nunog met 150 relax en web'n'walk...
Als je iPhone binnen is kun je langs de t-mobile winkel, zij kunnen direct je huidige abo omzetten naar een iPhone abo.

Succes, maar vooral veel plezier!!
  #947  
Oud 15-10-09, 15:13
MichelR MichelR is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 24
Standaard

Vanmorgen ook mijn iPhone ontvangen.. Vanavond gaan spelen en installeren.

Ga vrees ik nog probleem krijgen aangezien in nog een oude BEN simkaart heb en al gelezen op het forum dat die niet wordt ondersteund door de iPhone. :-(

En dan nog kijken hoe ik mijn i-150 al eerder dan 28 Januari kan laten ingaan..
Heb nu nog een flex15 abonnement.

UPDATE net KS gebeld.
Abonnement gewoon al omzet ingang morgen flex15 -> i-150
Oude BEN Simkaart inderdaad probleem met iPhone moet ik omruilen in T-Mobile shop.

Laatst gewijzigd door MichelR; 15-10-09 om 15:40. Reden: Update
  #948  
Oud 15-10-09, 16:02
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Kan ieder t-mobile abonnement direct omgezet worden in een iphone-abonnement? (Ik heb nu sim only flex zakelijk... iPhone wordt dus particulier...)

Het is allemaal nog niet zo makkelijk als het lijkt om het geregeld te krijgen bij t-mobile. Misschien lukt het wel helemaaaal niet meer met die actie van ING. Baal er van, want ook de levertijd was veel sneller als je via ING bestelde!
  #949  
Oud 15-10-09, 16:14
MichelR MichelR is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 24
Standaard

@Anne. Verleden week dinsdag iPhone besteld met contract verlenging en vandaag binnen dus zo lang duurt het niet meer.

Voor andere contracten moet je toch denk ik je bestaande contract uitzitten of je moet 4 maanden voor het verlopen van je contract zitten.
Dan kan je met contract verlenging over naar andere contract.
  #950  
Oud 15-10-09, 16:33
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Mijn contract loopt inderdaad binnen 4 maanden af. Maar ik wil van zakelijk naar particulier (om van de ING actie gebruik te kunnen maken) en dan kunnen ze dat denk ik niet doen. daarom de oplossing om het nieuwe contract in te laten gaan vanaf het einde van mijn huidige contract (alleen dat hadden ze dus fout gedaan, waardoor het nu allemaal veel langer duurt). Maar aangezien ik al wel T-mobile heb, zou ik vanaf dat ik mijn iPhone binnen heb, hem als ik het goed begrijp al wel met mijn huidige simkaart moeten kunnen gebruiken. Maar ik wil geen hoge kosten, dus dan moet ik een Web'and'Walk standard er bij nemen, ook prima, maar als je het kan omzetten naar een iPhone abo is dat gunstiger.

Wat betreft de levertijd, ik hoorde van T-mobile dat die normaal dus 4 weken was. Via ING had ik hem afgelopen maandag dus besteld en zou ik hem afgelopen dinsdag (dus binnen 24 u) al binnen kunnen hebben... Maar goed ik reken er nu maar op dat het gewoon nog even duurt, dan kan het alleen maar mee vallen...
  #951  
Oud 15-10-09, 19:53
TheProphet's schermafbeelding
TheProphet TheProphet is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne! Bekijk bericht
Mijn contract loopt inderdaad binnen 4 maanden af. Maar ik wil van zakelijk naar particulier (om van de ING actie gebruik te kunnen maken) en dan kunnen ze dat denk ik niet doen. daarom de oplossing om het nieuwe contract in te laten gaan vanaf het einde van mijn huidige contract (alleen dat hadden ze dus fout gedaan, waardoor het nu allemaal veel langer duurt). Maar aangezien ik al wel T-mobile heb, zou ik vanaf dat ik mijn iPhone binnen heb, hem als ik het goed begrijp al wel met mijn huidige simkaart moeten kunnen gebruiken. Maar ik wil geen hoge kosten, dus dan moet ik een Web'and'Walk standard er bij nemen, ook prima, maar als je het kan omzetten naar een iPhone abo is dat gunstiger.

Wat betreft de levertijd, ik hoorde van T-mobile dat die normaal dus 4 weken was. Via ING had ik hem afgelopen maandag dus besteld en zou ik hem afgelopen dinsdag (dus binnen 24 u) al binnen kunnen hebben... Maar goed ik reken er nu maar op dat het gewoon nog even duurt, dan kan het alleen maar mee vallen...
Ik heb mijn iPhone via t-mobile.nl besteld op 10-10, 4 dagen later kon de bezorg afspraak worden gemaakt...
  #952  
Oud 15-10-09, 22:27
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Oh dat is prima dan!!
  #953  
Oud 15-10-09, 22:29
TheProphet's schermafbeelding
TheProphet TheProphet is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne! Bekijk bericht
Oh dat is prima dan!!
Yep, de 19e komt ie als het goed is...
  #954  
Oud 15-10-09, 22:34
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Dan heb ik nog wel een goede kans hem deze maand nog te hebben als ze het een beetje snel regelen bij T-mobile. Zou fijn zijn... (twee jaar lang gezegd geen iPhone te willen, als je dan éénmaal besluit er toch één te gaan aanschaffen heb ik opeens nog heel weinig geduld, eigenlijk raar )
  #955  
Oud 16-10-09, 18:49
Shoalin Shoalin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Hier ook zeer snel!

Woensdag besteld, vandaag afhaal sms, dinsdag wordt hij geleverd.

Oftewel maar 6 dagen wachten!
  #956  
Oud 18-10-09, 15:33
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik zou gisteren worden teruggebeld door T-mobile. Dit is helaas niet gebeurd. Ik heb zelf nog gebeld (rond 4 uur), maar ze kunnen me niet doorverbinden intern (wat een onzin, ik wil gewoon degene spreken die bij zou terugbellen anders ben ik weer uren bezig met het verhaal uitleggen)...
Dus voorlopig gaat het bij mij nog niet echt snel... Balen!

Update: bestelling is de deur uit! Nu maar afwachten hoelang ik zal moeten wachten op de iPhone zelf. ik hoop dat ik snel een telefoontje krijg met om een afspraak afleverafspraak te maken!

Laatst gewijzigd door Anne!; 20-10-09 om 16:09.
  #957  
Oud 22-10-09, 15:30
Guidob76 Guidob76 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

De levertijd van twee weken, zoals op de website van T-mobile staat aangegeven, is echt niet meer van toepassing. Gisteren besteld, vandaag een afspraak gemaakt voor af te leveren en zaterdag wordt hij geleverd. 4 dagen tussen bestellen en leveren dus..
  #958  
Oud 22-10-09, 15:40
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Dat klopt. Bij is het dinsdag via de klantenservice besteld, vandaag kreeg ik een telefoontje voor de levering en hij kan zaterdag afgeleverd worden. Dan ben ik alleen niet thuis, dus dan komt hij maandag!! Yeah!
  #959  
Oud 23-10-09, 01:06
Danielle*89 Danielle*89 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 12
Standaard

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb afgelopen woensdag eindelijk een Iphone besteld! Ik kan niet wachten tot dat ik hem binnen heb.

Nou had ik eigenlijk 2 vraagjes, ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden.

Ik wilde via Ideal de betaling regelen (heb besteld bij de webshop van T-mobile) maar ik kan helemaal nergens betalen! Er staat dat de betaling al is geregeld, terwijl ik niks heb overgemaakt. Eerst dacht ik dat ze het dan automatisch van mn rekening gehaald hadden, maar ik kijk net op mn rekening en er is niks af. Ik wilde eigenlijk toch wel die betaling online regelen, omdat de levering dan sneller gaat (zeggen ze). Iemand een antwoord hierop??

En nog iets. Ik ben een ongeduldig mens Ik weet dat de levertijd voor een Iphone 2 weken is, maar ik ben nu al bij stap 2 in het bezorgschema, zeg maar. Ik vroeg me af of iemand misschien weet hoe lang het nu gaat duren, omdat ik al verschillende berichtjes heb gelezen dat mensen heel lang bij stap 1 bleven hangen.

Sorry voor mijn lange verhaal, Als je de moeite hebt genomen om het te lezen, dankje!

Groetjes,

Danielle
  #960  
Oud 23-10-09, 09:59
Guidob76 Guidob76 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Hoi Danielle,

Ik heb zelf de telefoon ook woensdag besteld en betaald (Alleen niet via Ideal, daus daar kan ik je niet mee helpen)
Mijn telefoon wordt komende zaterdag al afgeleverd. Twee weken levertijd is dus niet meer echt van toepassing

Guido
Reageren



Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 14:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 20:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 17:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.