//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij stond er ook dat de betaling al geregeld was, dan gaat het automatisch via rembours (volgens mij). En ik heb hem dinsdag besteld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #961  
Oud 23-10-09, 09:37
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Bij mij stond er ook dat de betaling al geregeld was, dan gaat het automatisch via rembours (volgens mij). En ik heb hem dinsdag besteld en kreeg donderdag een telefoontje dat hij zaterdag kon worden afgeleverd (dan ben ik er niet, dus komt hij nu maandag), dus ook als je hem gewoon aan de deur betaald gaat het snel zat!

Edit: ik krijg hem dus maandag. Ik heb daarom bij mijn huidige abonnement web'n'walk standard toegevoegd. Gisteren via de klantenservice. De mevrouw vertelde me dat ik na een halfuurtje gebruik van internet kan maken. Kan ik ook ergens checken dat web'n'walk ook echt is geactiveerd (voordat ik dadelijk een enorme rekening krijg...)
En nog een vraag: zijn er nou verschillen tussen web'n'walk standard en het onbeperkte internet wat jij bij de iPhone krijg? (beide zijn in ieder geval écht onbeperkt, je hebt alleen de kans op een lagere snelheid mocht je heel veel gebruik maken van internet, toch?)

Laatst gewijzigd door Anne!; 23-10-09 om 09:47.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #962  
Oud 23-10-09, 20:34
Danielle*89 Danielle*89 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 12
Standaard

Heet,

Ik snap hier dus echt niks van. Bij mij staat ie nog steeds op stap 2. Welke Iphone hebben jullie besteld?? Ik heb een 3GS White 16 GB besteld. Hebben jullie misschien allebei al een abonnement bij T-Mobile? Het zou daar aan kunnen liggen, dat het daarom bij jullie sneller gaat? Ik stap namelijk over van KPN naar T-Mobile.

Ik denk dat ik al weet waar het aan ligt.. Ik weet niet hoe laat jullie hem besteld hebben, maar ik heb pas rond half 12 's avonds de bestelling geplaatst.

Laatst gewijzigd door iMario; 23-10-09 om 20:52. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #963  
Oud 23-10-09, 22:16
Guidob76 Guidob76 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Het kan aan het tijdstip van bestellen liggen, maar dan zal je maandag gebeld moeten worden.

Het kan er ook aan liggen dat je een witte besteld hebt. Misschien zijn die niet zo op voorraad als de zwarte die ik heb besteld. Succes ermee...

Vervelend he.. als je besteld hebt kun je ook niet meer wachten he.

Guido
  #964  
Oud 25-10-09, 14:02
Danielle*89 Danielle*89 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 12
Standaard

Anne! en Guidob76: Waren jullie toevallig al klant bij T-Mobile? Anne! wel als ik zo uit haar post opmaak. Maar gaat het bij jou om een contractvernieuwing of een verlenging? Daar zit volgens mij ook nog verschil in.

Ik stap over van KPN naar T-Mobile, dus ik krijg een heel nieuw contract. Ik hoop dat ik maandag gebeld wordt, maar ik verwacht er nog niet te veel van. Mijn order staat nog steeds bij stap 2.

En het klopt dat het heel moeilijk is om nu nog te wachten Ik wil al heel lang een Iphone en ik heb ook lang genoeg zonder kunnen doen, maar nu die in bestelling is wordt het wachten een stuk zwaarder
  #965  
Oud 25-10-09, 17:30
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielle*89 Bekijk bericht
Anne! en Guidob76: Waren jullie toevallig al klant bij T-Mobile? Anne! wel als ik zo uit haar post opmaak. Maar gaat het bij jou om een contractvernieuwing of een verlenging? Daar zit volgens mij ook nog verschil in.

Ik stap over van KPN naar T-Mobile, dus ik krijg een heel nieuw contract. Ik hoop dat ik maandag gebeld wordt, maar ik verwacht er nog niet te veel van. Mijn order staat nog steeds bij stap 2.

En het klopt dat het heel moeilijk is om nu nog te wachten Ik wil al heel lang een Iphone en ik heb ook lang genoeg zonder kunnen doen, maar nu die in bestelling is wordt het wachten een stuk zwaarder
Bij mij was het ook een heel nieuw contract, ondanks dat ik al wél klant was bij T-mobile (echter een zakelijke klant). Dus ik weet eigenlijk niet of dat er wat mee te maken heeft.

Maar wanneer heb je precies besteld?
Want bij stond ie de dag dat gebeld werd om een afspraak te maken ook nog op 2 na het telefoontje pas op 3 (moet 4 zijn) en volgende dag pas op 4. Dus die status loopt een beetje achter.
  #966  
Oud 25-10-09, 18:02
Danielle*89 Danielle*89 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne! Bekijk bericht
Bij mij was het ook een heel nieuw contract, ondanks dat ik al wél klant was bij T-mobile (echter een zakelijke klant). Dus ik weet eigenlijk niet of dat er wat mee te maken heeft.

Maar wanneer heb je precies besteld?
Want bij stond ie de dag dat gebeld werd om een afspraak te maken ook nog op 2 na het telefoontje pas op 3 (moet 4 zijn) en volgende dag pas op 4. Dus die status loopt een beetje achter.
Ik heb afgelopen woensdag 21 oktober om half 12 's avonds de Iphone 3GS White 16 GB besteld met een I-150 abonnement. Omdat ik zo laat besteld heb, zou je dus eigenlijk kunnen zeggen dat ik hem op donderdag besteld heb, want ik denk niet dat ze om half 12 nog werken. Ik ben morgen gewoon thuis, dus ik hoop dat ze morgen bellen.
  #967  
Oud 26-10-09, 08:41
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielle*89 Bekijk bericht
Ik heb afgelopen woensdag 21 oktober om half 12 's avonds de Iphone 3GS White 16 GB besteld met een I-150 abonnement. Omdat ik zo laat besteld heb, zou je dus eigenlijk kunnen zeggen dat ik hem op donderdag besteld heb, want ik denk niet dat ze om half 12 nog werken. Ik ben morgen gewoon thuis, dus ik hoop dat ze morgen bellen.
Ja inderdaad dan kun je uitgaan van donderdag, dus dan lijkt het me dat ze vandaag wel gaan bellen. Bij mij hebben ze al twee keer rond het middaguur gebeld (ik had al eerder een iPhone besteld, maar toen ging het fout, moest ik het annuleren), afwachten dus!

Mijn iPhone wordt straks tussen half 1 en half 4 afgeleverd...
  #968  
Oud 26-10-09, 16:18
Danielle*89 Danielle*89 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne! Bekijk bericht
Ja inderdaad dan kun je uitgaan van donderdag, dus dan lijkt het me dat ze vandaag wel gaan bellen. Bij mij hebben ze al twee keer rond het middaguur gebeld (ik had al eerder een iPhone besteld, maar toen ging het fout, moest ik het annuleren), afwachten dus!

Mijn iPhone wordt straks tussen half 1 en half 4 afgeleverd...
Ik ben inderdaad gebeld vandaag! Helaas moet ik morgen naar school om half 3 en woensdag naar de film om 3 uur. Ik kan het risico niet nemen om de Iphone op een van deze dagen af te laten leveren.

Heb je hem als ontvangen? Hoe laat was ie er bij jou?
  #969  
Oud 26-10-09, 17:26
Anne! Anne! is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielle*89 Bekijk bericht
Ik ben inderdaad gebeld vandaag! Helaas moet ik morgen naar school om half 3 en woensdag naar de film om 3 uur. Ik kan het risico niet nemen om de Iphone op een van deze dagen af te laten leveren.

Heb je hem als ontvangen? Hoe laat was ie er bij jou?

Ik heb hem!! Kwart voor 1 afgeleverd!! helemaal prima!
  #970  
Oud 27-10-09, 12:07
CIVICtypeS CIVICtypeS is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Zijn er meer mensen die tijdens het telefoontje nadat je hebt aangegeven wanneer het afgeleverd kan worden niets meer hoorde en zelf de verbinding moest verbreken?

Edit: Ik kreeg net een mailtje van de bezorg maatschappij er ging dus iets niet goed met het automatisch gegenereerde telefoontje, maar alles is opgelost en ik ben vanaf morgen de trotse eigenaar van een iphone 3gs.

Laatst gewijzigd door CIVICtypeS; 27-10-09 om 12:19. Reden: update
  #971  
Oud 27-10-09, 20:18
TheProphet's schermafbeelding
TheProphet TheProphet is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 28
Standaard

Toppie, heb em nu ook sinds vandaag, en wat een te gekke phone...
__________________
vB Guru
  #972  
Oud 28-10-09, 22:12
Danielle*89 Danielle*89 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 12
Standaard

Nou, Morgen tussen 13:48 en 16:48 wordt mijn Iphone geleverd!! Kan niet wachten!!

Maar wat is nou het handigste? Ik moet die €99,95 betalen aan de deur, kan ik dat het beste via pin of contant doen? Of maakt het niet zo veel uit? Met dat skimmen tegenwoordig, je weet het maar nooit.

Hoe hebben jullie betaald?

Groetjes Danielle


EDIT: Laat maar!! Ik heb het al in de mail gevonden! Niet goed gelezen..

Laatst gewijzigd door Danielle*89; 29-10-09 om 00:58.
  #973  
Oud 29-10-09, 09:57
ralphvlassak ralphvlassak is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb mijn iphone 3gs 16 gb 25 oktober besteld via de tmobile site. Het gaat om een verlenging. Ik ben benieuwd wanneer ik een telefoontje krijg om een bezorgafspraak te maken. Iemand ervaringen, hoe het op dit moment is bij Tmobile(qua levertijd)?

Groeten Ralph
  #974  
Oud 29-10-09, 10:04
xfroggy xfroggy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Oosterhout
Berichten: 1
Standaard

Ik ben 3 weken geleden de winkel binnengelopen voor een iPhone met een abonnement.
Ben netjes de winkel weer uitgelopen met een werkende iPhone.
De gewenste versie (zwart 32 Gb) hadden ze op voorraad liggen. De 16 Gb hadden ze even niet op voorraad maar deze was bij een nabijgelegen winkel wel verkrijgbaar.
Alleen nog even het nummerbehoud afwachten of dit netjes wordt afgewikkeld.

Groeten René
  #975  
Oud 29-10-09, 10:11
CIVICtypeS CIVICtypeS is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb sinds gisteren een zwarte iphone 3gs 16gb en dinsdag heb ik de telefonische afspraak gemaakt dus met de levertijd is het dik in orde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralphvlassak Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone 3gs 16 gb 25 oktober besteld via de tmobile site. Het gaat om een verlenging. Ik ben benieuwd wanneer ik een telefoontje krijg om een bezorgafspraak te maken. Iemand ervaringen, hoe het op dit moment is bij Tmobile(qua levertijd)?

Groeten Ralph
  #976  
Oud 29-10-09, 10:30
ralphvlassak ralphvlassak is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CIVICtypeS Bekijk bericht
Ik heb sinds gisteren een zwarte iphone 3gs 16gb en dinsdag heb ik de telefonische afspraak gemaakt dus met de levertijd is het dik in orde.
Wanneer heb je hem besteld?

Bedankt
Groeten Ralph
  #977  
Oud 29-10-09, 10:41
CIVICtypeS CIVICtypeS is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Afgelopen zaterdag (24-10) besteld, dinsdag (27-10) telefonische afspraak gemaakt en gisteren (28-10) is de iphone afgeleverd.
  #978  
Oud 29-10-09, 13:54
Danielle*89 Danielle*89 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 12
Standaard

Ik heb op woensdag 21 oktober (half 12 's avonds, dus je zou het kunnen zien als donderdag) een Iphone White 16 GB besteld. Maandag 26 oktober ben ik gebeld voor een afspraak. Hij zou dinsdag de 27e al geleverd kunnen worden, maar dat kwam mij niet uit en woensdag ook niet. Ik heb nu een afspraak staan voor vandaag en de verwachte levertijd is tussen 13:48 en 16:48. Ik ben dus heel benieuwd wanneer hij komt!

Het is inmiddels 13:48 geweest, dus zo gauw ik hem binnen heb zet ik het hier weer neer!

EDIT: Perfect! Ik had mn Iphone om kwart over 2 binnen!

Laatst gewijzigd door Danielle*89; 29-10-09 om 15:45.
  #979  
Oud 30-10-09, 18:43
ralphvlassak ralphvlassak is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Mijn iphone is bij de koerier en hij wordt woensdag geleverd!!
  #980  
Oud 01-11-09, 11:11
Robbinvw Robbinvw is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralphvlassak Bekijk bericht
Mijn iphone is bij de koerier en hij wordt woensdag geleverd!!
die van mij ook
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.