//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 13-11-2009 mijn I-phone online op T-mobile.nl besteld(verlenging). Ik heb nu nog steeds geen bericht en kan de bestelstatus ook niet controleren. Wanneer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1061  
Oud 24-11-09, 14:54
Debarkruk Debarkruk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb 13-11-2009 mijn I-phone online op T-mobile.nl besteld(verlenging).
Ik heb nu nog steeds geen bericht en kan de bestelstatus ook niet controleren. Wanneer ik op de site mijn bestelstatus wil controleren moet ik een ordernummer invoeren wat ik gewoonweg niet heb. Ik heb hier al over gebelt, maar t-mobile zegt dat het logistiek centrum contact met mij gaat opnemen en dat ik dan ook een ordernummer krijg. Ik lees in dit topic veel over de bestelstatus stap 2 en 3, mijn vraag is hoe jullie de bestelstatus kunnen zien? Heb je daar wel een ordernummer voor nodig of is het iets anders?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1062  
Oud 24-11-09, 14:59
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Volgens mij kijken de andere op AMP de bezorgdienst, maar hoor ook veel dat stap 1 het langst duurt, denk dat je nog even geduld moet hebben.
  #1063  
Oud 24-11-09, 15:21
Moste400 Moste400 is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

heb net een iphone 16GB bij de the phone house gehaald in amersfoort
ze hadden er gelukkig nog een paar liggen.
  #1064  
Oud 24-11-09, 15:51
martijnbouhuys martijnbouhuys is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: katwijk
Berichten: 16
Standaard

ik kreeg een ordernummer direct nadat ik mijn phone online had besteld. Het gng om een nieuwe contract. Ik ontving bij dat ordernummer een link naar de site van tmobile om m'n status te zien. Deze was toen 1. Na het betelen met CC ging de status vrijwel direct naar 2.
  #1065  
Oud 24-11-09, 16:27
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Debarkruk Bekijk bericht
Ik heb 13-11-2009 mijn I-phone online op T-mobile.nl besteld(verlenging).
Ik heb nu nog steeds geen bericht en kan de bestelstatus ook niet controleren. Wanneer ik op de site mijn bestelstatus wil controleren moet ik een ordernummer invoeren wat ik gewoonweg niet heb. Ik heb hier al over gebelt, maar t-mobile zegt dat het logistiek centrum contact met mij gaat opnemen en dat ik dan ook een ordernummer krijg. Ik lees in dit topic veel over de bestelstatus stap 2 en 3, mijn vraag is hoe jullie de bestelstatus kunnen zien? Heb je daar wel een ordernummer voor nodig of is het iets anders?
Je had vrijwel direct na je bestelling een mail moeten ontvangen met de header: 'T-Mobile eShop: "Ordernummer" - Bestelling ontvangen'. In deze mail staat een recap van je bestelling en een link naar de plek waar je de status van je order kan controleren. In de tweede mail met de header 'T-Mobile eShop: "Ordernummer" - Bestelling geaccepteerd' die hier binnen een minuut op volgt staat een link om online de betaling te regelen als je dat wilt.

Ik vrees dat er bij jou iets niet helemaal goed gegaan is... Heb je de klantenservice al gevraagd of ze kunnen zien of je order ontvangen is?
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 25-11-09 om 18:02.
  #1066  
Oud 24-11-09, 17:53
martijnbouhuys martijnbouhuys is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: katwijk
Berichten: 16
Standaard

duh...het wordt steeds gekker
  #1067  
Oud 24-11-09, 18:34
MichaelS MichaelS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Huizen
Berichten: 19
Standaard

Eindelijk heb ik een email gehad dat het bellen is mislukt, heb ik teruggebeld en nu krijg ik hem morgen afgeleverd! van 5 tot 25 November moeten wachten! dus 20dagen. net geen 3weken! Dus het is aan te raden om hem in een winkel te halen als ze voorraad hebben.. Maar het wachten is het het wel waard! Eindelijk iPhone !(L)
__________________
iphone kapot?
  #1068  
Oud 25-11-09, 08:40
Debarkruk Debarkruk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Je had vrijwel direct na je bestelling een mail moeten ontvangen met de header: 'T-Mobile eShop: "Ordernummer" - Bestelling ontvangen'. In deze mail staat een recap van je bestelling en een link naar de plek waar je de status van je order kan controleren. In de tweede mail met de header 'T-Mobile eShop: "Ordernummer" - Bestelling geaccepteerd' die hier binnen een minuut op volgt staat een link om online de betaling te regelen als je dat wilt.

Ik vrees dat er bij jou iets niet helemaal goed gegaan is... Heb de klantenservice al gevraagd of ze kunnen zien of je order ontvangen is?
Ik heb al mijn e-mailadres gecontroleerd en die klopt. Daarnaast heb ik de klantenservice al gebelt en ze konden mij wel vertellen dat de order geplaatst was, ook heb ik mijn contract al thuis. Gisteren weer contact gehad met de klantenservice en die zeiden dat ik moest rekenen op 11 december en als die eerder geleverd wordt had ik geluk. We zien wel, het is wel het wachten waard.
  #1069  
Oud 25-11-09, 14:53
RandyJC RandyJC is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zwolle
Berichten: 80
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC
Standaard

Krijg ook net een sms:

Beste Klant,

U heeft recentelijk een bestelling bij ons geplaatst.
Hierbij willen wij u laten weten dat in de week van 7 dec t/m 11 dec er contact met u wordt opgenomen om een afleverafspraak te maken.
Onze excuses voor de lange levertijd.

MvG,
Tmobile


Nou is toch best attent moet ik zeggen
  #1070  
Oud 25-11-09, 17:33
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Update:

Vandaag contract en factuur ontvangen. Volgens de bijgaande 'dankjewel dat je bij ons blijft' brief wordt de iPhone binnen 10 dagen geleverd.... Ja, ja... Blijf het vreemd vinden dat op de factuur niet vermeld is/wordt dat de betaling al geregeld is. Nu is het net of de factuur nog betaald moet worden. Maar goed dat ik dat bevestigingsscherm heb geprint. Heb je toch nog iets van bewijsmateriaal...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Eindelijk... het mocht.. dus vandaag meteen geregeld via webshop. De website blinkt uit in tegenstrijdige informatie. Géén levertijd (bij de telefoon zelf), wel levertijd (4 weken) op de pagina van de webshop (na invoer verlengingsgevens); 2 dagen (op orderbevestiging), maar als je verlengt: 10 dagen...

Nou we zullen het beleven...

Laatst gewijzigd door Operafreak; 25-11-09 om 17:56.
  #1071  
Oud 25-11-09, 18:37
martijnbouhuys martijnbouhuys is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: katwijk
Berichten: 16
Standaard

hoop dat het sneller gaat!
  #1072  
Oud 25-11-09, 19:18
Moste400 Moste400 is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

ik heb net t-mobile gebeld om mijn iphone te annuleren, maar dat konden hun niet, en ook niet bij aftersales. ik moest als de postbode aan de deur kwam de iphone weigeren.
(is toch vreemd dat ze bij aftersales na 4 dagen je iphone niet kunnen annuleren)

ik had namelijk van de week bij the phone house een iphone gehaald
want ik kon geen 2 weken wachten.
  #1073  
Oud 25-11-09, 19:48
Ika Ika is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Update:

Vandaag contract en factuur ontvangen. Volgens de bijgaande 'dankjewel dat je bij ons blijft' brief wordt de iPhone binnen 10 dagen geleverd.... Ja, ja... Blijf het vreemd vinden dat op de factuur niet vermeld is/wordt dat de betaling al geregeld is. Nu is het net of de factuur nog betaald moet worden. Maar goed dat ik dat bevestigingsscherm heb geprint. Heb je toch nog iets van bewijsmateriaal...
Ik heb vandaag ook de contractbevestiging per post ontvangen. Heb de mijne (16gb wit) 15 november besteld. Wel raar dat ze in de brief nog steeds 10 dagen noemen. Is natuurlijk een standaard brief maar lijkt me niet zo moeilijk om het aantal dagen aan te passen aan de realiteit. In tegenstelling tot andere heb ik nog geen sms/mail gehad van t-mobile waarin ze de leveringsdatum melden.

Las net wel op het forum van t-mobile dat een moderator meldt dat alle bestelde telefoons in de webshop 4 weken levertijd hebben.
  #1074  
Oud 26-11-09, 11:02
bombeejkes bombeejkes is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb op donderdag 12 november (ja alweer 2 weken geleden) telefonisch mijn abonnement laten verlengen met daarbij een Iphone 32g wit.
Weet iemand hoe ik de bestelling een beetje in de gaten kan houden, aangezien naar mij toe 3 weken is gecommuniceerd, en ik nou wel benieuwd ben of de iphone die gaat halen.

Verder heb ik ook al ergens op dit forum gelezen dat iemand op de zelfde dag heeft besteld en al een smsje heeft gehad met de aflevertijd?
Hebben meerdere mensen dit smsje gehad, ik heb namelijk na de bevestiging niks meer gehoord ben nog steeds aan het afwachten..
  #1075  
Oud 26-11-09, 11:19
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

De levertijd als ik het goed heb bedraagd ongeveer 4 weken (zelf zit ik niet te wachten)
volgens mij was dat smsje van iemand die bij gsm.nl heeft gekocht maar dat weet ik zo niet heb je de vorige 53 pagina's al gelezen mogelijk staat hier je antwoordt wel bij??
  #1076  
Oud 26-11-09, 12:26
martijnbouhuys martijnbouhuys is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: katwijk
Berichten: 16
Standaard

3 x raden welk bericht ik nu weer krijg...

"Geachte heer Bouhuys,
Helaas is de aflevering van je bestelling vertraagd.
Je bestelling zal omstreeks 26-11-2009 worden geleverd.
Voor aflevering neemt T-mobile contact met je op."

TERWIJL ik gisteren een sms kreeg met leverdatum: 7-11 december

HET ZAL WEL...
  #1077  
Oud 26-11-09, 19:13
Chris!!'s schermafbeelding
Chris!! Chris!! is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

ik heb hem vandaag (26-11-09) gereserveerd bij de t-mobile shop. en ze konden mij wist totaal niet hoelang het ging duren voor hij er was! weet iemand hoe lang de levertijd ongeveer is?

maar nou lees ik bij Crazyberke dat er in januari een aanbieding komt, zoiets had ik ook vernomen maar de verkoopster van t-mobile kon/wilde mij niet vertellen of de iPhone ook mooi geprijst werd! weet iemand daar iets van? anders neem ik het abbenoment pas in januari!!
  #1078  
Oud 26-11-09, 19:27
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris!! Bekijk bericht
maar nou lees ik bij Crazyberke dat er in januari een aanbieding komt, zoiets had ik ook vernomen maar de verkoopster van t-mobile kon/wilde mij niet vertellen of de iPhone ook mooi geprijst werd! weet iemand daar iets van? anders neem ik het abbenoment pas in januari!!
Heb je een link naar Crazyberke? (als dat mag?)
Kan dit namelijk niet vinden.
  #1079  
Oud 26-11-09, 19:33
Chris!!'s schermafbeelding
Chris!! Chris!! is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Heb je een link naar Crazyberke? (als dat mag?)
Kan dit namelijk niet vinden.
https://forum.iculture.nl/f18/i...mobile-51.html

en dan helemaal onderaan!
  #1080  
Oud 26-11-09, 19:39
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris!! Bekijk bericht
Ik was op zoek naar een of andere winkel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.