//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gister naar t-mobile shop leeuwarden en meteen met de 32Gb naar huis gegaan!! helemaal toppie!!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1261  
Oud 30-12-09, 16:38
rikkyboy's schermafbeelding
rikkyboy rikkyboy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 28
Standaard

Ik gister naar t-mobile shop leeuwarden en meteen met de 32Gb naar huis gegaan!! helemaal toppie!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1262  
Oud 31-12-09, 15:57
newyorkert newyorkert is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

29 december de 3GS 16gb besteld en ze komen hem 6 januari al afleveren! Dat is erg rap, super T-Mobile.

Laatst gewijzigd door newyorkert; 31-12-09 om 15:59.
  #1263  
Oud 31-12-09, 22:04
wendy82 wendy82 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb de 3gs 16 gb de witte de 29e besteld en hij wordt 7 Januari bezorgt, Ik kan niet wachtten!!!
  #1264  
Oud 02-01-10, 23:13
jj5 jj5 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

appart vandaag langs tmbile shop in het centrum van den haag geweest en daar werd me verteld dat ik een maand kon wachten als ik een zwarte 3GS 16GB wou wat is de wacht tijd via internet dan ongeveer? want ze vertelde mij dat er hoe dan ook een aantal weken wachtijd zat bij de iphone...
  #1265  
Oud 02-01-10, 23:43
inky72 inky72 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb de iPhone 32gb zwart.
eerst bij t-mobile besteld na 4 weken bedacht ik ,dat ik ipv 16 gb toch 32 gb wilde.ze moesten hem eerst annuleren en dan weer helemaal overnieuw dus weer 4 tot 6 weken wachten.ik heb paar dagen op annuleren moet wachten.toen werd bij ons bekend dat the phonehouse en belcompany ze op voorraad hadden liggen.in ons eigen gemeente dus ze gaven groen licht en ben er gelijk een wezen halen
  #1266  
Oud 02-01-10, 23:58
newyorkert newyorkert is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jj5 Bekijk bericht
appart vandaag langs tmbile shop in het centrum van den haag geweest en daar werd me verteld dat ik een maand kon wachten als ik een zwarte 3GS 16GB wou wat is de wacht tijd via internet dan ongeveer? want ze vertelde mij dat er hoe dan ook een aantal weken wachtijd zat bij de iphone...
Dat is mij ook verteld toen ik telefonisch een verlenging van mijn huidige contract afsloot. 2-4 weken zei de vriendelijke mevrouw. Ik denk dat ik geluk heb gehad met mijn 8 dagen wachttijd?
Ik woon in Utrecht, misschien is het ook wel per regio verschillend?
  #1267  
Oud 03-01-10, 00:08
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inky72 Bekijk bericht
ik heb de iPhone 32gb zwart.
eerst bij t-mobile besteld na 4 weken bedacht ik ,dat ik ipv 16 gb toch 32 gb wilde.ze moesten hem eerst annuleren en dan weer helemaal overnieuw dus weer 4 tot 6 weken wachten.ik heb paar dagen op annuleren moet wachten.toen werd bij ons bekend dat the phonehouse en belcompany ze op voorraad hadden liggen.in ons eigen gemeente dus ze gaven groen licht en ben er gelijk een wezen halen
Hier schreef ik al eerder over
Iphone aanschaffen via de BelCompany en bestelling annuleren bij T-Mobile. Dit is de snelste manier om in het bezit te komen van de Iphone
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #1268  
Oud 12-01-10, 20:39
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

Ik kreeg straks een sms van de koerier, even ingelogd en de eerste afleverdag aangeklikt. dit is helaas pas 19 januari 2010.

ik had mijn zwarte 32Gb 6 januari telefonisch besteld,
das wel sneller dan voorspelt.
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
  #1269  
Oud 13-01-10, 13:57
dutchman24 dutchman24 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb mijn Iphone 4-jan in de t-mobile winkel (alkmaar) besteld. Kan iemand mij vertellen of er een mogelijkheid is om online de status te checken (ben nog geen klant van t-mobile)?
  #1270  
Oud 13-01-10, 20:18
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

ik had telefonisch besteld, maar kon ook online niks terugzien.
dus denkt dat jij dat ook niet kunt.
  #1271  
Oud 13-01-10, 23:32
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Ik heb mijn iPhone 16GB online bij T-Mobile besteld, maar ik kan ook geen levertijd zien hoor. Hij staat al drie dagen op "order verwerkt", maar er wordt niets gemeld over de levertijd. Ik heb bij de bestelling mn contract toch pas laten ingaan op 1 februari, dus heb er ook niet heel veel haast mee.

Aan de levertijden hier te zien ga ik er maar vanuit dat er ongeveer 3/4 weken levertijd op zit. Als ik m via de winkel zou bestellen zou het iig 4 weken duren zeiden ze..
  #1272  
Oud 13-01-10, 23:42
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone 16GB online bij T-Mobile besteld, maar ik kan ook geen levertijd zien hoor. Hij staat al drie dagen op "order verwerkt", maar er wordt niets gemeld over de levertijd. Ik heb bij de bestelling mn contract toch pas laten ingaan op 1 februari, dus heb er ook niet heel veel haast mee.

Aan de levertijden hier te zien ga ik er maar vanuit dat er ongeveer 3/4 weken levertijd op zit. Als ik m via de winkel zou bestellen zou het iig 4 weken duren zeiden ze..
Als je naar de BelCompany was gegaan, had je hem nu thuis gehad en was je nu lekker aan het spelen
  #1273  
Oud 14-01-10, 15:36
kayla83 kayla83 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb de mijne de 11e besteld (16gb, zwart) en kon gister al een afspraak voor aflevering maken. De eerst mogelijke datum was de 19e, vanaf de bestelling 8 dagen dus (contractvernieuwing)!
  #1274  
Oud 14-01-10, 21:33
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Dat is wel snel zeg!! Stuk sneller dan ik dus.. Want bij mij staat de status vandaag nog steeds op "order verwerkt".
  #1275  
Oud 14-01-10, 22:00
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kayla83 Bekijk bericht
Ik heb de mijne de 11e besteld (16gb, zwart) en kon gister al een afspraak voor aflevering maken. De eerst mogelijke datum was de 19e, vanaf de bestelling 8 dagen dus (contractvernieuwing)!
dan krijgen wij hem op dezelfde dag
  #1276  
Oud 14-01-10, 22:52
kayla83 kayla83 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk bericht
Dat is wel snel zeg!! Stuk sneller dan ik dus.. Want bij mij staat de status vandaag nog steeds op "order verwerkt".
Tsja ik was eigenlijk ook wel verbaasd over hoe snel het ging (al voelt het wachten nu ik een datum heb afgesproken toch als lang )
Maar misschien moet je toch even met t-mobile bellen?
  #1277  
Oud 15-01-10, 00:10
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Kijk het nog even aan tot na het weekend, als die status dan niet veranderd is ga ik bellen.. Ik zou t niet erg vinden als ik paar weken levertijd heb, maar laat het me dan weten! Nu weet ik eigenlijk niets.. Slechte indruk voor een nieuwe T-mobile klant..
  #1278  
Oud 15-01-10, 01:59
becharmed becharmed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: doetinchem
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk bericht
Kijk het nog even aan tot na het weekend, als die status dan niet veranderd is ga ik bellen.. Ik zou t niet erg vinden als ik paar weken levertijd heb, maar laat het me dan weten! Nu weet ik eigenlijk niets.. Slechte indruk voor een nieuwe T-mobile klant..
fout die je hebt gemaakt is het laten ingaan van je contract op 1 februari, dit maakt je een klant die geen haast heeft dus waarom zou je nu al een iphone krijgen terwijl er iemand anders meer haast heeft. Zelfde overkomt mij ook ik laat een iphone bestellen zonder mijn abbo alvast te verlengen. Heb dit op 31 december laten doen. 50 euro betaald in de shop en wachten en wachten. Lees her en der dat iedereen die die datum heeft besteld het apparaat al binnen heeft en zelfs mensen die later bestelden zijn eerder aan de beurt. Komt vandaag dus de aap uit de mouw. Krijg van een medewerkster van de t-mobile klantenservice een bericht dat ze nagekeken heeft of er op mijn nummer een contract verlenging heeft plaatsgevonden. Maar dat was niet zo dus daarom ben ik nog niet aan de beurt geweest en ik moest nog maar even minimaal een weekje geduld hebben want ze dachten dat ze volgende week weer voldoende iphones op voorraad hebben om iedereen te kunnen voorzien.
  #1279  
Oud 16-01-10, 12:26
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Nja, als ik m maar voor 1 februari heb dan vind ik het best!

Ik kreeg gister trouwens een sms van T-Mobile dat er in de week van 20-27 januari contact met me wordt opgenomen voor de aflevering van mn telefoon. Dus hopelijk gaat de deadline van 1 februari gehaald worden..
  #1280  
Oud 16-01-10, 18:09
dutchman24 dutchman24 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchman24 Bekijk bericht
Ik heb mijn Iphone 4-jan in de t-mobile winkel (alkmaar) besteld. Kan iemand mij vertellen of er een mogelijkheid is om online de status te checken (ben nog geen klant van t-mobile)?
Vandaag sms ontvangen van t-mobile dat telefoon opgehaald kon worden
Uiteindelijk maar 12 dagen moeten wachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 14:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 20:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 17:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.