//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer " Ze zei dat de online winkel van T-mobile altijd voorrang kreeg boven andere logistieke stromingen " Sorry maar gebaseerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 20-08-09, 11:38
r.reemers r.reemers is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Weert
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
" Ze zei dat de online winkel van T-mobile altijd voorrang kreeg boven andere logistieke stromingen "

Sorry maar gebaseerd op alle informatie die mij heeft bereikt (niet alleen hier maar ook op Tweakers, My Tmobile forum en mijn eigen kontakten) is dat pertinent ONWAAR.

Dat wil zeggen dat geldt misschien voor bestellingen op zich maar de winkels hebben nog weken lang nieuwe voorraden gekregen terwijl online bestellers al weken in de wacht stonden.
Dat had ik al begrepen, maar vond het het gewoon waard om even te melden wat ze allemaal zeggen en toezeggen via de telefoon.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 20-08-09, 12:03
KayaS KayaS is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
Naar ik begrijp uit de andere topic inzake beschikbaarheid is de witte versie her en der nog wel te krijgen
Dat is goed nieuws - ik heb de 3GS 16 Gb WIT besteld...
Hopelijk dan toch lekker snel binnen
  #163  
Oud 20-08-09, 12:37
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
" Ze zei dat de online winkel van T-mobile altijd voorrang kreeg boven andere logistieke stromingen "

Sorry maar gebaseerd op alle informatie die mij heeft bereikt (niet alleen hier maar ook op Tweakers, My Tmobile forum en mijn eigen kontakten) is dat pertinent ONWAAR.

Dat wil zeggen dat geldt misschien voor bestellingen op zich maar de winkels hebben nog weken lang nieuwe voorraden gekregen terwijl online bestellers al weken in de wacht stonden.

Misschien is het wel waar. Er bestellen natuurlijk veel meer mensen bij T-mobile online dan bij een enkele winkel. En als een nieuwe lading iPhones gewoon over alle verkooppunten wordt verdeeld zijn ze bij de online shop natuurlijk veel eerder weer weg gezien de vele bestellingen.
Maar natuurlijk is het al met al een rare manier van uitleveren en is de communicatie ronduit slecht.
  #164  
Oud 20-08-09, 13:55
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
Misschien is het wel waar. Er bestellen natuurlijk veel meer mensen bij T-mobile online dan bij een enkele winkel. En als een nieuwe lading iPhones gewoon over alle verkooppunten wordt verdeeld zijn ze bij de online shop natuurlijk veel eerder weer weg gezien de vele bestellingen.
Maar natuurlijk is het al met al een rare manier van uitleveren en is de communicatie ronduit slecht.
Als ik jouw logica volg zou je dus EERST de mensen moeten helpen die al weken/ maanden geleden iets online/ telefonisch besteld hebben en DAN pas weer winkels moeten uitleveren.

Naar ik begrijp echter uit de verhalen worden er Iphones aan winkels geleverd ZONDER dat deze al besteld zijn. Gewoon voorraad dus. En kunnen mensen die spontaan een winkel instappen, gisteren nog, een Iphone meekrijgen terwijl andere mensen al weken/ maanden wachten.

Dat is dus geen first-in first-out systeem maar gewoon iedereen een beetje tevreden PROBEREN te houden. De grote jongens/ winkels voorrang geven boven klanten die zo stom waren het online te bestellen.
  #165  
Oud 20-08-09, 16:23
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ze moeten gewoon één wachtlijst moeten maken; online, shops en telesales bij elkaar. Bij de shops teken je ook gewoon bij de wachtlijst in en ontvang je je iphone via post.
En dat je dan op internet kunt zien hoeveel er nog voor je zijn.

Zo moeilijk is dit niet, gewoon een wachtlijst voor elk model iphone waar alle shops (t-mobile, mediamarkt, phonehouse etc.) telesales en online voor kunnen intekenen.
  #166  
Oud 20-08-09, 17:19
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Ze moeten gewoon één wachtlijst moeten maken; online, shops en telesales bij elkaar. Bij de shops teken je ook gewoon bij de wachtlijst in en ontvang je je iphone via post.
En dat je dan op internet kunt zien hoeveel er nog voor je zijn.

Zo moeilijk is dit niet, gewoon een wachtlijst voor elk model iphone waar alle shops (t-mobile, mediamarkt, phonehouse etc.) telesales en online voor kunnen intekenen.
Volkomen mee eens! Daarmee ben je van alle discussie(s) af en hoeft niemand voor janjoker te wachten.

Inmiddels heb ik vandaag (totaal onverwacht) een glimmende 32GB zwart liggen die ik op 19 juni rond 1015 uur besteld had.
  #167  
Oud 20-08-09, 18:26
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
Volkomen mee eens! Daarmee ben je van alle discussie(s) af en hoeft niemand voor janjoker te wachten.

Inmiddels heb ik vandaag (totaal onverwacht) een glimmende 32GB zwart liggen die ik op 19 juni rond 1015 uur besteld had.
19juni? Teeerrrrriinnggggg dat heeft een partij lang geduurt dan zeg! Ik ben nu 4 weken in de wacht, maar hoop dat dat ding nu eindelijk eens komt. Ze hadden mij namelijk max 6 weken voorgeschoteld.
  #168  
Oud 20-08-09, 20:08
rtj rtj is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Wat een levertijden allemaal !

16 augustus heb ik een zwarte 16GB 3GS besteld via de ING actie. Vanmiddag hebben ze gebeld over de afleveringsdatum. Zaterdag krijg ik 'm, vrijdagavond krijg ik een sms met een tijdsindicatie. Het probleem is alleen dat ik zaterdag moet werken tot 1300 . Mochten ze vóór 1300 komen, kan ik dan ook iemand machtigen? Iemand ervaringen hiermee?
  #169  
Oud 20-08-09, 20:43
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rtj Bekijk bericht
Wat een levertijden allemaal !

16 augustus heb ik een zwarte 16GB 3GS besteld via de ING actie. Vanmiddag hebben ze gebeld over de afleveringsdatum. Zaterdag krijg ik 'm, vrijdagavond krijg ik een sms met een tijdsindicatie. Het probleem is alleen dat ik zaterdag moet werken tot 1300 . Mochten ze vóór 1300 komen, kan ik dan ook iemand machtigen? Iemand ervaringen hiermee?
Begrijp me niet verkeerd, heel fijn voor je. Maar hoe oneerlijk is dit voor vaste klanten en mensen die de volle mep voor dit ding neerleggen?
  #170  
Oud 21-08-09, 11:05
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Still waiting for my iPhone 3GS
Nog meer mensen die hem 21 juli hebben besteld?
  #171  
Oud 21-08-09, 11:23
Skordie Skordie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

22 juli

still waiting, ze zeiden dat ik nog in de 2-4 weken range zat, maar die is ook al voorbij.

Geduld is een schone zaak
  #172  
Oud 21-08-09, 20:17
teitgrot teitgrot is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

14 juli telefonisch besteld. 21 juli bevestiging van Tmobile met de (standaard) afleverbelofte van 10 dagen. Sinds vandaag vooraangemeld op aflevertijd. Wel met de mededeling dat de order nog niet fysiek aanwezig is.
natuurlijk ben ik ook zo dat je een nieuw speeltje liever gister dan vandaag binnen hebt maar ach, ik vind het niet zo erg om een paar weekjes te moeten wachten.
Wat in het vat zit verzuurt niet
  #173  
Oud 22-08-09, 09:34
Mdv1980 Mdv1980 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard iphone

Hallo,

Ik heb 30 juli telfonisch besteld, en ik ben een vaste klant.
Na vaak bellen en mailen, waar standaard op gereageerd word met "Sorry, wij kunnen er ook niks aan doen. Ben ik sinds gisteren vva bij AMP. Maar het is nog niet fysieka aanwezig.(Dus ben benieuwd hoelang ik nou weer moet wachten).

Heeft iemand een indicatie hoelang dit nog gaat duren??

Groeten en succes voor iedereen die nog wacht.
  #174  
Oud 22-08-09, 12:32
triskele10 triskele10 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalten
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mdv1980 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb 30 juli telfonisch besteld, en ik ben een vaste klant.
Na vaak bellen en mailen, waar standaard op gereageerd word met "Sorry, wij kunnen er ook niks aan doen. Ben ik sinds gisteren vva bij AMP. Maar het is nog niet fysieka aanwezig.(Dus ben benieuwd hoelang ik nou weer moet wachten).

Heeft iemand een indicatie hoelang dit nog gaat duren??

Groeten en succes voor iedereen die nog wacht.
Ik heb 27 juli bestel (contractverlenging) en ik ben dus nu ook VVAA maar nog niet fysiek aanwezig.
  #175  
Oud 22-08-09, 13:13
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mdv1980 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb 30 juli telfonisch besteld, en ik ben een vaste klant.
Na vaak bellen en mailen, waar standaard op gereageerd word met "Sorry, wij kunnen er ook niks aan doen. Ben ik sinds gisteren vva bij AMP. Maar het is nog niet fysieka aanwezig.(Dus ben benieuwd hoelang ik nou weer moet wachten).

Heeft iemand een indicatie hoelang dit nog gaat duren??

Groeten en succes voor iedereen die nog wacht.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat als je vva staat het nog max een week duurt. Ga uit van volgende week donderdag denk ik.
  #176  
Oud 22-08-09, 13:23
Pindkaas Pindkaas is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik had hem op 10-08 besteld in de t-mobile shop. Vandaag belden ze dat hij binnen was. Maar meteen opgehaald natuurlijk!

Hoefde al met al dus nog geen twee weken te wachten ipv de opgegeven 2-3 weken.
  #177  
Oud 22-08-09, 15:36
Skordie Skordie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Lol ik heb al mn eerste rekening binnen van een 3G abbo zonder een iphone te hebben, zo lang duurt het dus
  #178  
Oud 22-08-09, 15:55
iphorum iphorum is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 Bekijk bericht
Still waiting for my iPhone 3GS
Nog meer mensen die hem 21 juli hebben besteld?
Voor de statistieken: 29 juli, telefonisch. Na een gratis telefoongesprek / wachtmuziekje van 20 minuten weet ik nu dat hij er nog niet is, de iPhone 3G S 16G Zwart. En dat 8 weken toch echt 8 weken is. En dat ik de status van de bestelling nog niet kan zien, omdat de bestelling nog niet binnen is.

Zucht...
  #179  
Oud 22-08-09, 16:29
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindkaas Bekijk bericht
Ik had hem op 10-08 besteld in de t-mobile shop. Vandaag belden ze dat hij binnen was. Maar meteen opgehaald natuurlijk!

Hoefde al met al dus nog geen twee weken te wachten ipv de opgegeven 2-3 weken.
Het is overduidelijk dat er amper wachttijden zijn voor witte toestellen!
  #180  
Oud 22-08-09, 19:01
Shady15 Shady15 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Hey ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb donderdag 20 augustus de Iphone 3gs 16GB black besteld icm de ING actie.
Het verbaast me een beetje dat de Iphones nog steeds zo slecht leverbaar zijn, ik dacht dit alleen bij de release zou zijn. Ik hoop dat ik niet 8 weken hoef te wachten, aangezien mijn huidige abo afloopt op 3 september

Heb al een ordernummer ontvangen van T-mobile en als ik deze op http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/selfcare/status/searchorder.aspx invul dan ben ik bij stap 2. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik bij stap 5 (toestel geleverd) ben. Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer ik mijn toestel binnen krijg.

Verder als ik bovenstaande berichten zo lees lijkt het er op dat sommige mensen die als eerste het toestel hebben besteld het heel laat (of nu nog niet hebben) ontvangen. Terwijl mensen die het toestel in de maand augustus besteld hebben het toestel nu hebben. Beetje raar systeem: First in/last out en Last in/first out
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 14:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 20:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 17:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.