//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij is vooral de 16 gb black erg populair.. en als je die besteld hebt moet je lang wachten.. maar neem je de witte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 19-08-09, 15:08
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Volgens mij is vooral de 16 gb black erg populair.. en als je die besteld hebt moet je lang wachten.. maar neem je de witte dan heb je hem volgens mij heel snel...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 19-08-09, 15:43
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

(zojuist deze ietwat aangepast mail verstuurd aan dhr. Hamel, directeur)

Geachte heer Hamel,

Omdat het nu bijna 9 weken geleden is dat ik als trouwe T-mobile klant én bestaande Iphoneklant een Iphone 3GS 32GB Zwart heb besteld gisteren nog maar eens contact met jullie klantenservice opgenomen.

Alhoewel het ongelooflijk is dat je/ jullie niet eens het fatsoen hebben om op onderstaande klacht te reageren (al is het maar een excuus oid) heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn Iphone300-contract wel alvast is ingegaan maar dat ik waarschijnlijk nog 4 weken maximaal moet wachten. 2 weken geleden kreeg ik nog te horen dat ik 3 weken moest wachten. Mijn worstcase scenario van 9 negen wachten wordt dus opgerekt naar 13 weken wachten. Ja en garantie tot aan de deur want het blijkt dat toezeggingen van T-mobile onbetrouwbaar zijn.

Des te vreemder is het dat er via winkels de afgelopen weken nog wel uitgeleverd is (zie www.iphoneclub.nl voor diverse meldingen) waardoor ik de afgelopen weken meerdere malen (5 x inmiddels) kennissen heb mogen assisteren met het installeren/ configureren (mobileMe/ apps/ etc.) van hun nieuwe zwarte toestel terwijl ik als early-adaptor en voorintekenaar nog steeds zit te wachten. Zeker als je bedenkt dat zij slechts enkele weken hebben hoeven wachten.

In ieder geval ben ik zeer ontevreden over de communicatie en service van T-mobile en zal ik dat gebruik makend van redelijke argumenten dit ook weergeven binnen mijn zakelijke netwerk en kennissenkring.

Arnold xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx
06-41xxxxxx
06-18xxxxxx

Notabene: Het is dat ik gisteren voor het eerst in 9 weken vriendelijk én oplossingsgericht geholpen ben door xxxx xxxxxxx van 0800-7112; anders had ik uit principe mijn contract/ bestelling per direct afgezegd en een toestel uit het buitenland gehaald. Want de kostprijs vind ik van ondergeschikt belang; service en betrouwbaarheid vind ik belangrijk.

Laatst gewijzigd door Bimmer; 19-08-09 om 15:46.
  #143  
Oud 19-08-09, 15:51
Chris27 Chris27 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Dit is niet correct. Het zijn standaard brieven!!! Levertijd via store is 6-8 weken.
Oef...dat is jammer (zachtjes uitgedrukt). Had gehoopt dat ze voor mij wel een uitzondering hadden gemaakt

Afwachten dan maar.....
  #144  
Oud 19-08-09, 15:54
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
(zojuist deze ietwat aangepast mail verstuurd aan dhr. Hamel, directeur)

Geachte heer Hamel,

Omdat het nu bijna 9 weken geleden is dat ik als trouwe T-mobile klant én bestaande Iphoneklant een Iphone 3GS 32GB Zwart heb besteld gisteren nog maar eens contact met jullie klantenservice opgenomen.

Alhoewel het ongelooflijk is dat je/ jullie niet eens het fatsoen hebben om op onderstaande klacht te reageren (al is het maar een excuus oid) heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn Iphone300-contract wel alvast is ingegaan maar dat ik waarschijnlijk nog 4 weken maximaal moet wachten. 2 weken geleden kreeg ik nog te horen dat ik 3 weken moest wachten. Mijn worstcase scenario van 9 negen wachten wordt dus opgerekt naar 13 weken wachten. Ja en garantie tot aan de deur want het blijkt dat toezeggingen van T-mobile onbetrouwbaar zijn.

Des te vreemder is het dat er via winkels de afgelopen weken nog wel uitgeleverd is (zie www.iphoneclub.nl voor diverse meldingen) waardoor ik de afgelopen weken meerdere malen (5 x inmiddels) kennissen heb mogen assisteren met het installeren/ configureren (mobileMe/ apps/ etc.) van hun nieuwe zwarte toestel terwijl ik als early-adaptor en voorintekenaar nog steeds zit te wachten. Zeker als je bedenkt dat zij slechts enkele weken hebben hoeven wachten.

In ieder geval ben ik zeer ontevreden over de communicatie en service van T-mobile en zal ik dat gebruik makend van redelijke argumenten dit ook weergeven binnen mijn zakelijke netwerk en kennissenkring.

Arnold xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx
06-41xxxxxx
06-18xxxxxx

Notabene: Het is dat ik gisteren voor het eerst in 9 weken vriendelijk én oplossingsgericht geholpen ben door xxxx xxxxxxx van 0800-7112; anders had ik uit principe mijn contract/ bestelling per direct afgezegd en een toestel uit het buitenland gehaald. Want de kostprijs vind ik van ondergeschikt belang; service en betrouwbaarheid vind ik belangrijk.


Ik had hem allang geannuleerd! Naaiers zijn het!
  #145  
Oud 19-08-09, 15:55
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Dit is niet correct. Het zijn standaard brieven!!! Levertijd via store is 6-8 weken.
Ik had de mijne (3G S 32GB wit) toch echt binnen tien dagen binnen...

Zie ook dat ik FW 3.0 heb i.p.v. 3.0.1, misschien hadden ze er nog één liggen?

Laatst gewijzigd door Admiraal; 19-08-09 om 15:57.
  #146  
Oud 19-08-09, 15:56
SnelleHap SnelleHap is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Kerkrade (Limburg)
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal Bekijk bericht
Ik heb ook de 13de online i.c.m. contractsverlenging de witte 3g s 32GB besteld, kreeg de 14de een bevestigingsemail met daarin de boodschap dat hij binnen tien dagen geleverd zou worden. Gister email van AMP, wordt vandaag geleverd. Misschien dat het aan het model/kleur ligt (32GB/wit)? Maar het kan dus ook anders.

Edit: @Chris27 Bij mij dus wel binnen tien dagen geleverd

Edit2: Binnen!!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik denk dat ik dan maar 'geduldig ' zal moeten afwachten. Waarschijnlijk ligt het inderdaad ook aan het model/kleur. Maarja, even bellen kan natuurlijk nooit kwaad!
  #147  
Oud 19-08-09, 16:49
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal Bekijk bericht
Ik had de mijne (3G S 32GB wit) toch echt binnen tien dagen binnen...

Zie ook dat ik FW 3.0 heb i.p.v. 3.0.1, misschien hadden ze er nog één liggen?
Naar ik begrijp uit de andere topic inzake beschikbaarheid is de witte versie her en der nog wel te krijgen (zelfs vandaag nog) maar de zwarte is al een tijd uitverkocht.

Snap ik ook wel; ik vind zelf de witte versie niet mooi in combinatie met het zwarte scherm (ja duh, er zijn geen witte schermen) en de (mogelijke) scheurtjes/ krassen.

Dus ook een beetje dom van Apple die kennelijk te veel witte en te weinig zwarte toestellen fabriceert of op transport zet naar Nederland.
  #148  
Oud 19-08-09, 16:53
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Ik had hem allang geannuleerd! Naaiers zijn het!
Nou ik denk dat ze het niet expres doen om mij te xxxxxx'en. Wel denk ik dat ze er niet goed genoeg over hebben nagedacht (hoe verzin je het een complete migratie te doen tijdens een dergelijke uitrol) en vermoed ik dat er te weinig professionals rondlopen die weten hoe je zoiets aanpakt.

Verder is er natuurlijk een tegenstrijdig belang; hun winkels en dealers versus hun online/ zakelijke accountsmanagers. Deze zaak heeft mij geleerd dat de winkels prioriteit 1 krijgen, de dealers prioriteit 2 en de online winkel annex de zakelijke klanten via de accountmanagers (zoals ik) prio 3.

Het is dat ik persé Visual Voicemail wil hebben want anders was ik in staat 900 euro elders te lappen en naar KPN of Vodafona te stappen. Misschien wel een stuk duurder per maand maar daar krijg je dan ook weer een betere (binnen)dekking/ bereikbaarheid voor terug.
  #149  
Oud 19-08-09, 17:33
siccobijl siccobijl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Maarssen
Berichten: 11
Standaard

Ik heb een witte bestelt (16GB) en wacht inmiddels ook al 2,5 week. Het was ook mijn idee dat het vermoeden was ontstaan dat wit minder gevraagd is daarom sneller geleverd kon worden. Desalniettemin, gewoon wachten....wachten....wachten...
__________________
T-Mobile: daar heb ik nog een appeltje mee te schillen
  #150  
Oud 19-08-09, 17:49
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siccobijl Bekijk bericht
Ik heb een witte bestelt (16GB) en wacht inmiddels ook al 2,5 week. Het was ook mijn idee dat het vermoeden was ontstaan dat wit minder gevraagd is daarom sneller geleverd kon worden. Desalniettemin, gewoon wachten....wachten....wachten...
Als je nu naar de Raadhuisstraat in Amsterdam gaat hebben ze 'em liggen lees ik elders. Bestellen via internet of T-mobile zakelijk betekent wachten. Halen in de winkel = sneller.
  #151  
Oud 19-08-09, 19:09
boyvd boyvd is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
Als je nu naar de Raadhuisstraat in Amsterdam gaat hebben ze 'em liggen lees ik elders. Bestellen via internet of T-mobile zakelijk betekent wachten. Halen in de winkel = sneller.
Klopt ja, heb meteen gebeld! Ze hebben hem op voorraad (i.c.m T-Mobile natuurlijk) maar wel alleen in het wit.... Heen gegaan maar had printjes nodig van oude abbo en adres verificatie. Morgen ochtend weer terug. Was sluiting's tijd...

Laatst gewijzigd door boyvd; 19-08-09 om 19:22.
  #152  
Oud 19-08-09, 20:47
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
Nou ik denk dat ze het niet expres doen om mij te xxxxxx'en. Wel denk ik dat ze er niet goed genoeg over hebben nagedacht (hoe verzin je het een complete migratie te doen tijdens een dergelijke uitrol) en vermoed ik dat er te weinig professionals rondlopen die weten hoe je zoiets aanpakt.

Verder is er natuurlijk een tegenstrijdig belang; hun winkels en dealers versus hun online/ zakelijke accountsmanagers. Deze zaak heeft mij geleerd dat de winkels prioriteit 1 krijgen, de dealers prioriteit 2 en de online winkel annex de zakelijke klanten via de accountmanagers (zoals ik) prio 3.

Het is dat ik persé Visual Voicemail wil hebben want anders was ik in staat 900 euro elders te lappen en naar KPN of Vodafona te stappen. Misschien wel een stuk duurder per maand maar daar krijg je dan ook weer een betere (binnen)dekking/ bereikbaarheid voor terug.
Het is daar gewoon niet goed geregeld.
Ze weten zelf niet meer waar ze mee bezig zijn. Mensen die later bestellen, krijgen hun toestel eerder geregeld, te weinig voorraad, enzovoorts.
Het is gewoon afwachten. Ik heb het idee dat de zwarte toestellen ook in de winkels enigszins op beginnen te raken. Ik weet niet hoe het nu zit met die leveringen van Apple waarover T-mobile je vertelt. Ze vertellen dat ze maar blijven wachten op leveringen van nieuwe toestellen, hoewel je op het forum leest dat sommige winkels weer nieuwe toestellen binnenkrijgen.
Verder zijn de e-mails van T-mobile ook heel slordig en onduidelijk. In de ene staat 10 dagen, later komt er eentje achteraan waarin op de éne plaats 2-6 weken en ergens anders weer 6-8 weken staat. Er is echt totaal niet over na gedacht.

Bimmer, wel een goeie brief. Ben benieuwd of ze er wat mee gaan doen.
  #153  
Oud 19-08-09, 21:10
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 Bekijk bericht
Bimmer, wel een goeie brief. Ben benieuwd of ze er wat mee gaan doen.
Wat ze er mee doen? Waarschijnlijk net als het voorgaande bericht gericht aan dhr. Hamel en Klantenservice.

Namelijk he-le-maal niets!

Lucht wel op en daar ging het om
  #154  
Oud 19-08-09, 21:30
Mdv1980 Mdv1980 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard lang lang lang

Vandaag voor de zoveelste keer weer gebeld met kc, en nuook een mail gestuurd. KC kon mij zoals gewoonlijk niks vertellen en de mail nog niks gehoord. Ik snap er geen reed van dat mensen die hem later dan mij telefonisch hebben besteld hem al hebbn. Tmobile gaat niet goed met bestaande klanten om
  #155  
Oud 19-08-09, 21:32
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mdv1980 Bekijk bericht
Tmobile gaat niet goed met bestaande klanten om
Ik denk niet dat het een geruststelling is, maar toch;
met nieuwe klanten ook niet..
  #156  
Oud 20-08-09, 00:00
miggel miggel is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: aan 't water
Berichten: 11
Standaard

Ik heb (nieuwe klant) op 1 augustus een 16Gb wit besteld en gezegd dat deze 16 oktober operationeel moet zijn ivm aflopen huidige abbo. Ik ga er van uit dat T-Mobile dit gaat realiseren!
Tot nu toe is de status van de bestelling 'order ontvangen'. Ze hebben dus nog 4 stappen te gaan, da's ongeveer 1 stap per 2 weken, meer gelegenheid kan ik ze niet bieden.
  #157  
Oud 20-08-09, 01:34
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mdv1980 Bekijk bericht
Vandaag voor de zoveelste keer weer gebeld met kc, en nuook een mail gestuurd. KC kon mij zoals gewoonlijk niks vertellen en de mail nog niks gehoord. Ik snap er geen reet van dat mensen die hem later dan mij telefonisch hebben besteld hem al hebbn. Tmobile gaat niet goed met bestaande klanten om
Naar mijn inzicht en ervaring (en bepaalde uitspraken van medewerkers in de afgelopen weken) is het vrij simpel.

T-mobile heeft een proces uitgedokterd waarbij uitgangspunt is dat het simpel moet zijn en goedkoop. Er is dus één proces zonder enige vorm van uitzondering. Gaat er iets fout, zoals in mijn geval, dan is er geen mogelijkheid om het proces 'te buigen'. Zoals een medewerker het netjes wist te vertellen; ik zou u graag boven op de stapel leggen maar het kan gewoon niet. Het is vervelend maar u begint weer helemaal opnieuw. Dat sommige klanten zoals ik nu denk ik al uren aan werk hebben gekost nemen ze voor lief (ingecalculeerd risico); wie ben ik nou als éénling met 2 abootjes?

Verder heeft T-mobile het zodanig geregeld dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor het verzenden (naar ik meen de afdeling logistiek aangestuurd door de afdeling verkoop, in mijn geval zakelijk) NOOIT in contact komen met klanten. Daar hebben ze een klantenservice voor en die zijn getrained in het afpoeieren van klanten. Ook mogen ze NOOIT toezeggingen doen of harde beloftes. T-mobile zal zelf zo min mogelijk communiceren en al helemaal niet uit eigen beweging. Reactief in plaats van pro-actief.

In mijn geval heb je dan ook nog zoiets als een 'accountmanager. Mijn accountmanager is de afgelopen 9 weken minstens 3 weken op vakantie geweest, reageert nooit en was vandaag naar een ziek familielid (volgens haar out-of-office assistent). Heb je dus ook niets aan. Is ook de laatste keer dat ik hier in trap.

Kom ik het bij onderdeel logistiek. Dat is een grote black box voor mij en naar ik aanneem een soort speelbal van 'large accounts', de T-mobile shops en het eigen verkoopkanaal via internet (webshop) en Zakelijk (telefoon). Heeft volgens mij geen bal te vertellen en wordt 'geleefd' door grotere belangen. Naar mijn stellige overtuiging inmiddels is het binnenhalen van nieuwe klanten (met name in winkels) prioriteit 1. Daar gaan dan ook de meeste toestellen naar toe en daar wordt ook de meeste marketing (neem de levering van de eerste toestelling op 26 juni) in gestoken.

Zo ook met bestaande Orange klanten (ik heb nu 2x een verhaal gelezen) die actief overgehaald zijn naar een T-mobile Iphone over te stappen. Na 19 juni en na 26 notabene maar krijgen wel (eerder) uitgeleverd.

Om heel eerlijk te zijn vind ik dat ook niet zo vreemd. Ik ben immers al 9 jaar klant en ze weten dat ik toch wel blijf wachten. Tenslotte weten ze sinds 19 juni dat ik zo'n ding wil hebben. Ook ingecalculeerd.

Sja en last but not least hebben we ook nog Apple. Die levert er kennelijk gewoon niet genoeg uit. Investeert kennelijk liever in allerlei groeimarkten (China???) en heeft van Nintendo geleerd hoe je kunstmatig tekorten kunt realiseren en daarmee flink kunt verdienen. Ja ik weet natuurlijk niet hoeveel Itunes, Apps en belminuten er in China verkocht worden maar kennelijk is dat boeiender dan zo'n snertmarktje in Nederland. In ieder geval is de zwarte 32Gb 3GS de meeste gewilde variant en al een paar weken amper geleverd. T-mobile is dus niet alleen de schuldige in deze. Al hadden ze door een eerlijker systeem en betere communicatie veel hoge verwachtingen en irritatie kunnen voorkomen.

Mijn conclusie is dan ook niet anders dan dat T-mobile keuzes heeft gemaakt. Een simpel proces versus een klantgericht proces. Nieuwe klanten versus bestaande klanten. Winkels versus online/ zakelijk via de telefoon.

Frustrerend? Ja. Irritant? Ook ja. Maar zoals we allemaal weten is er geen alternatief (tenzij je visual voicemail wil missen).

Desalniettemin ben ik hoopvol; ooit loopt de exclusieve deal met Apple af en dan zal T-mobile met weemoed terugdenken aan die trouwe abonnee's die ze in de kou lieten staan om een paar nieuwe prepayklanten over te halen.

Notabene: in dit relaas begin ik maar niet over de ongelooflijke actie om tijdens het begin van de uitrol van de Iphone een complete migratie van de backofficesystemen uit te voeren. Zou een weekend duren maar heeft uiteindelijk 5 dagen geduurd waarbij hun eigen klantenservice niet eens meer kon kijken wat de status was. My-Tmobile had naar ik schat 3 weken lang allerlei storingen en tot voor kort kon ik mijn beltegoed en facturen niet inzien. Project- en programmamanagement bij T-mobile is werkelijk goed geregeld
  #158  
Oud 20-08-09, 10:46
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Tja, wat ik zo hoor is het sneller, er zijn volgensmij zelfs winkels die ze op voorraad hebben.
Zie dit topic: klik

Tip opgevolgds om het in de winkel te bestellen en dan merk je direct weer wat een onnozel systeem ze hebben bij T-mobile. Het begint met de wachtrij. Ik heb zonder te overdrijven 30 min gewacht terwijl er 4 mensen in die zaak waren. Ok, prima ik wacht wel.

De vrouw voor me had gebeld met de klantenservice en kwam iets afhalen. Ze hadden aan de telefoon gegarandeerd dat het geen probleem was om het nu af te halen...het was dus wel een probleem want er was iets nog niet afgehandeld in het systeem waardoor ze haar nieuwe telefoon nog niet vrij mochten geven. Of ze een andere keer maar weer terug kon komen.

Eindelijk ben ik aan de beurt met de vraag of ik die iPhone sneller via hen kon krijgen.

Antwoord: "ja maar dan moet je eerst je abonnement via de telefoon opzeggen en dan weer terugkomen".

Geen probleem. En dan heb ik hem hier sneller? "Ja". Ik wil nu bijna de winkel uitlopen en vraag nog even wat de levertijd is die zij hebben (ze weten nu al dat ik 4 weken wacht via de online shop)...

Antwoord: "3 tot 4 weken".

Dus dat komt met anulering neer op meer dan 4 weken begrijp ik?

"Ja....".

Dus dan is het NIET sneller dan te blijven wachten begrijp ik?

"Nee eigenlijk niet"


Ik zweer het je, die gasten weten op geen enkele afdeling wat de ander doet en lullen maar een standaard verhaaltje af wat hen net goed dunkt. De knulligheid in de winkel laat dat goed zien en ook de vele telefoontjes waarbij je iedere keer een COMPLEET ander verhaal krijgt voorgeschoteld is ronduit treurig. Als mn abonnement is afgelopen weet ik in ieder geval zeker dat ik direct weer bij T-mobile weg ben.
  #159  
Oud 20-08-09, 11:28
r.reemers r.reemers is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Weert
Berichten: 3
Standaard

Ter info....

Ik heb ongeveer een maand geleden een Witte iPhone 3GS 16GB besteld via de online shop.

Tot nu toe heb ik als meest actueel bericht, alleen een orderstatus gekregen waarin stond dat mijn order geaccepteerd was. Dit bericht heb ik een dag na het plaatsen van mijn bestelling gekregen.

Ik kan hieruit dus een aantal mensen hier op dit forum teleur stellen, als ze denken dat een witte iPhone sneller geleverd gaat worden.

Ik moet hier ook nog bijvertellen dat ik zakelijk 200 abo's van T-mobile beheer op mijn werk. Ik heb de iPhone op advies van onze vaste servicepersoon bij T-mobile via internet besteld. Ze zei dat de online winkel van T-mobile altijd voorrang kreeg boven andere logistieke stromingen (Dat iemand van T-mobile zelf dat mag zeggen snap ik niet helemaal).
  #160  
Oud 20-08-09, 11:34
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

" Ze zei dat de online winkel van T-mobile altijd voorrang kreeg boven andere logistieke stromingen "

Sorry maar gebaseerd op alle informatie die mij heeft bereikt (niet alleen hier maar ook op Tweakers, My Tmobile forum en mijn eigen kontakten) is dat pertinent ONWAAR.

Dat wil zeggen dat geldt misschien voor bestellingen op zich maar de winkels hebben nog weken lang nieuwe voorraden gekregen terwijl online bestellers al weken in de wacht stonden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 14:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 20:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 17:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.