//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Shady15 Hey ik ben nieuw op dit forum. Heb al een ordernummer ontvangen van T-mobile en als ik deze op http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/selfcare/status/searchorder.aspx ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 22-08-09, 18:32
iphorum iphorum is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shady15 Bekijk bericht
Hey ik ben nieuw op dit forum.
Heb al een ordernummer ontvangen van T-mobile en als ik deze op http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/selfcare/status/searchorder.aspx invul dan ben ik bij stap 2.
Dan ben je al verder dan ik, want de mijne is telefonisch besteld en komt nog geeneens in hun centrale systeem voor, waar de klantenservice zelf makkelijk bij kan. Dat komt niet op me over als bevorderlijk voor de levertijd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shady15 Bekijk bericht
Verder als ik bovenstaande berichten zo lees lijkt het er op dat sommige mensen die als eerste het toestel hebben besteld het heel laat (of nu nog niet hebben) ontvangen. Terwijl mensen die het toestel in de maand augustus besteld hebben het toestel nu hebben. Beetje raar systeem: First in/last out en Last in/first out
De toestellen zijn wel verschillend, qua kleur en inhoud en dat maakt blijkbaar uit. De verdere verschillen in levertijden vat de klantenservice samen als 'je moet niet alles geloven wat je op internet leest'.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 22-08-09, 21:19
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

"Verder als ik bovenstaande berichten zo lees lijkt het er op dat sommige mensen die als eerste het toestel hebben besteld het heel laat (of nu nog niet hebben) ontvangen. Terwijl mensen die het toestel in de maand augustus besteld hebben het toestel nu hebben. Beetje raar systeem: First in/last out en Last in/first out "

Er speelt een aantal variabelen mee. Het hangt af van type en/ of kleur en leverancier (online/ winkel/ etc.). En dan zijn er ook nog zaken als pech (aanbieden terwijl je op vakantie bent terwijl je dat had doorgegeven) en speciale aanbiedingen (zoals rond Orange). Kan het niet hardmaken maar er speelt volgens mij ook nog zoiets als bestaande klanten en nieuwe klanten.

Dat maakt het allemaal heel ondoorzichtig en veroorzaakt irritatie bij sommigen.

Laatst gewijzigd door Bimmer; 22-08-09 om 23:34.
  #183  
Oud 22-08-09, 23:19
Novioplan Novioplan is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 2
Standaard

Ik heb als zakelijke klant van T-Mobile een bevestiging van mijn bestelling 3Gs 32Gb zwart, op 9 juli gekregen. Tot op heden heb ik nog steeds niets gehoord. Godsgeklaagd is het eigenlijk. Ligt dat nu aan T-mobile of aan Apple?
  #184  
Oud 22-08-09, 23:33
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Novioplan Bekijk bericht
Ik heb als zakelijke klant van T-Mobile een bevestiging van mijn bestelling 3Gs 32Gb zwart, op 9 juli gekregen. Tot op heden heb ik nog steeds niets gehoord. Godsgeklaagd is het eigenlijk. Ligt dat nu aan T-mobile of aan Apple?
Ik heb geen glazen bol maar het gebrek aan duidelijkheid en slechte communicatie is natuurlijk de verantwoordelijkheid van de provider. Apple kun je hoogstens verwijten een te gewild product te maken en te weinig initieel te produceren en daarbij teveel landen tegelijkertijd te willen bedienen.

Maar ik deel je mening; ik vind het vreemd dat een professioneel bedrijf als T-mobile met ongeveer 5 miljoen klanten (!) zo slecht communiceert. Als ik eigenaar was van die tent zou ik de afdeling communicatie nog eens tegen het licht houden.
  #185  
Oud 23-08-09, 12:47
Danica Danica is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shady15 Bekijk bericht
Hey ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb donderdag 20 augustus de Iphone 3gs 16GB black besteld icm de ING actie.
Het verbaast me een beetje dat de Iphones nog steeds zo slecht leverbaar zijn, ik dacht dit alleen bij de release zou zijn. Ik hoop dat ik niet 8 weken hoef te wachten, aangezien mijn huidige abo afloopt op 3 september

Heb al een ordernummer ontvangen van T-mobile en als ik deze op http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/selfcare/status/searchorder.aspx invul dan ben ik bij stap 2. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik bij stap 5 (toestel geleverd) ben. Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer ik mijn toestel binnen krijg.

Verder als ik bovenstaande berichten zo lees lijkt het er op dat sommige mensen die als eerste het toestel hebben besteld het heel laat (of nu nog niet hebben) ontvangen. Terwijl mensen die het toestel in de maand augustus besteld hebben het toestel nu hebben. Beetje raar systeem: First in/last out en Last in/first out
Ik heb nog van niemand gehoord die aan de ING actie meedoet dat ze langer dan 10 dagen op hun iPhone hebben moeten wachten. Het lijkt er op dat ING goede afspraken heeft gemaakt met t-mobile en er een hoeveelheid iPhones apart zijn gehouden oid voor deze actie.
Ik heb de mijne via de ING actie 15/8 besteld en hij wordt morgen bezorgd.

Trouwens wel heel lullig voor iedereen die al zo lang wacht, t-mobile had de verdeling wel wat beter kunnen regelen...
  #186  
Oud 23-08-09, 19:08
iSchel iSchel is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 3
Standaard

Ik sta sinds 21 augustus op VVAA op Aflevertijd.nl | AMP logistics en heb een zwarte 16GB 3GS besteld op 29 juli... Ik hoop echt dat ik hem binnen een week heb, ga op vakantie op 2 september en anders moet ik cd's branden... Mijn eerste generatie iPhone uit de VS is gedeeltelijk kapot...
__________________
Ciao for niao...
  #187  
Oud 23-08-09, 19:37
Scan Scan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shady15 Bekijk bericht
Heb al een ordernummer ontvangen van T-mobile en als ik deze op http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/selfcare/status/searchorder.aspx invul dan ben ik bij stap 2. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik bij stap 5 (toestel geleverd) ben. Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer ik mijn toestel binnen krijg.
Ik heb em 7 augustus besteld en sta nog steeds op stap 1
  #188  
Oud 23-08-09, 19:47
Eurovreter Eurovreter is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Meestal is het bij bedrijven zo dat stap 1/2 het langst duren. Daarna gaat vrijwel alles in een rap tempo. Dat is alleen nog maar een kwestie van transport na transport.
  #189  
Oud 24-08-09, 10:53
Vallazz Vallazz is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Ik heb em 7 augustus besteld en sta nog steeds op stap 1
bij mijn hetzelfde verhaal, ook 7 aug. online besteld.

nieuwe zakelijke klant, 32gb 3gs zwart.
Vorige week zou ik me ordernummer krijgen, momenteel nog steeds niet ontvangen. Ik contact gehad met klantenservice. Nu in de loop van deze week krijg ik het te horen. Maar naar hun inziens kan ik niets met het ordernummer... ik moest maar geduld hebben want die levertijd van 7 weken zou wel eens realiteit kunnen worden...

Kortom, ik zou op korte termijn wel de sim-kaart binnen krijgen zodat ik kan bellen met T-mobile, alleen de telefoon laad nog even op zich wachten..

klopt het dat er iedere keer maar een zending van 300 a 400 iphones per week van apple af komt?
  #190  
Oud 24-08-09, 11:27
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Jaaaaaa tuurrlijk, bel weer eens op naar t-mobile om te vragen wat de levertijd is (mij was beloofd op de website én in de mail 4-6 weken).

Aangezien ik 4 weken geleden besteld heb zegt hij nu dat ik nog een keer 4 weken kan wachten. En de bercihtgeving van 4 tot 6 weken is niet voor mij geldig. Wanneer ik die robot uitleg dat het toch echt zo op de website stond en in de mail en op een aparte pagina dat de levertijden zoals vermeldt bij de bestelling gelden dan zegt hij simpelweg dat het niet zo is. Ik heb verdomme het mailtje voor mn neus en hij zegt dat ik verkeerd kijk!

Wanneer ik zeg dat er veel mensen zijn die hem later hebben besteld en hem eerder krijgen krijg je fijn de melding dat dat niet kan.....tuuurrlijk.

Ik ben echt helemaal klaar met t-mobile en ga dit idiote kutpakket annuleren. Wat een kutbedrijf.
  #191  
Oud 24-08-09, 11:36
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
Jaaaaaa tuurrlijk, bel weer eens op naar t-mobile om te vragen wat de levertijd is (mij was beloofd op de website én in de mail 4-6 weken).

Aangezien ik 4 weken geleden besteld heb zegt hij nu dat ik nog een keer 4 weken kan wachten. En de bercihtgeving van 4 tot 6 weken is niet voor mij geldig. Wanneer ik die robot uitleg dat het toch echt zo op de website stond en in de mail en op een aparte pagina dat de levertijden zoals vermeldt bij de bestelling gelden dan zegt hij simpelweg dat het niet zo is. Ik heb verdomme het mailtje voor mn neus en hij zegt dat ik verkeerd kijk!

Wanneer ik zeg dat er veel mensen zijn die hem later hebben besteld en hem eerder krijgen krijg je fijn de melding dat dat niet kan.....tuuurrlijk.

Ik ben echt helemaal klaar met t-mobile en ga dit idiote kutpakket annuleren. Wat een kutbedrijf.
Gewoon annuleren en direct in de winkel halen. Er zijn genoeg winkels die ze op voorraad hebben, gewoon ff bellen.
  #192  
Oud 24-08-09, 11:38
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Weet je toevallig ook welke winkels? Ik heb namelijk 2 winkels bezocht en kreeg bij beide de boodschap dat het 3-4 weken zou duren.

Telefonisch krijg ik die winkels niet te pakken omdat ze allemaal het centrale t-mobile (0800) nummer hebben..

Of heb je ergens een lijst met directe nummers?
  #193  
Oud 24-08-09, 11:48
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

MacHouse had ze nog, --/ MacHouse \--
en pdashop.nl heeft ze ook nog, tenminste toen ik ze belde vorige week. Als je bij PDAshop besteld, leveren ze de volgende dag. Ik zou pda shop ff bellen als ik jou was, en telefonisch alles regelen. Heb je m morgen al En dan zodra tmobile aan de deur komt voor je andere toestel kan je hem gewoon weigeren.
Lees ff alle andere topics hierover.. is al heel veel over geschreven..
  #194  
Oud 24-08-09, 12:00
Cspr Cspr is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Breda
Berichten: 21
Standaard

Ik had gister wat webshops gemaild met betrekking tot beschikbaarheid van de iphone 3gs, ik heb al wat mailtjes terug gekregen, en eentje waarvan het misschien wat duidelijker wordt waarom de levertijden zo vaag en lang zijn..


Bedankt voor uw vertrouwen in onze producten en diensten.
Helaas moeten wij u direct melden dat de levertijd van een iPhone bij ons ook vaag en onbetrouwbaar zijn.
De oorzaak hiervan is als volgt:
Apple heeft een storing gehad in hun productieproces. Hierdoor was het enige tijd niet mogelijk om iPhones te produceren. Dit probleem is inmiddels verholpen, maar de productieachterstand is nog niet verholpen.
Daarnaast blijkt de iPhone veel populairde te zijn dan aanvankelijk verwacht. Hierdoor is de vraag naar dit toestel in meerdere landen aanzienlijk hoger dan het al schaarse aanbod.
Het resultaat is dat T-Mobile Nederland, de enige importeur van iPhones in Nederland, een te schrale voorraad iPhones krijgt aangeleverd van Apple.
T-Mobile Nederland moet vervolgens deze voorraad verschreiden over alle telecom aanbieders in Nederland. Waardoor vrijwel alle winkels een te kort hebben aan dit product.
Doordat de levering van dit toestel niet frequent is, aan vooraf vrijwel niet bekend is in welke hoeveelheden dit toestel wordt geleverd, is het onmogelijk om op voorhand een levertijd aan te geven.
Wij weten van bestelling die reeds zijn uitgeleverd, dat al onze klanten minimaal 3 weken moesten wachten op hun iPhone.
Wij verwachten niet dat de aanvoer van iPhones op korte termijn zal verbeteren, waardoor de levertijd van dit toestel ook bij ons minimaal 3 weken zal bedragen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl

  #195  
Oud 24-08-09, 13:08
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
MacHouse had ze nog, --/ MacHouse \--
en pdashop.nl heeft ze ook nog, tenminste toen ik ze belde vorige week. Als je bij PDAshop besteld, leveren ze de volgende dag. Ik zou pda shop ff bellen als ik jou was, en telefonisch alles regelen. Heb je m morgen al En dan zodra tmobile aan de deur komt voor je andere toestel kan je hem gewoon weigeren.
Lees ff alle andere topics hierover.. is al heel veel over geschreven..
Bij Pdashop hebben ze alleen de 3g. Machouse krijg ik niet te pakken...

Heeft iemand misschien een lijst met telefoonnummers rechtstreeks naar alle winkels van t-mobile?
  #196  
Oud 24-08-09, 13:15
Cspr Cspr is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Breda
Berichten: 21
Standaard

Ze hadden hem tot zaterdag op voorraad bij pdashop, zondag was hij niet meer beschikbaar..
Vanochtend rond kwart voor 11 kreeg ik een mailtje dat hij weer beschikbaar was (3gs zwart en wit), dus ik heb rond 12 uur besteld, en nu is hij weer niet beschikbaar.

Dus ik denk dat ze er maar weinig binnen hadden gekregen , ik heb wel geluk gehad iig .
  #197  
Oud 24-08-09, 13:57
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cspr Bekijk bericht
Ze hadden hem tot zaterdag op voorraad bij pdashop, zondag was hij niet meer beschikbaar..
Vanochtend rond kwart voor 11 kreeg ik een mailtje dat hij weer beschikbaar was (3gs zwart en wit), dus ik heb rond 12 uur besteld, en nu is hij weer niet beschikbaar.

Dus ik denk dat ze er maar weinig binnen hadden gekregen , ik heb wel geluk gehad iig .
Ik heb me ook ingeschreven voor de active mailer. Hopelijk hebben ze snel weer voorraad.

In de tussentijd, als iemand een adres weet waar de 3gs nu op voorraad is dan hoor ik het graag.
  #198  
Oud 24-08-09, 14:07
Cspr Cspr is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Breda
Berichten: 21
Standaard

Belnu.nl - Mobiele telefoon en SIM Only aanbiedingen hebben ze hem ook nog op voorraad,
ik had gister gemailt en kreeg vandaag om 14:05 (net dus een minuut geleden) mailtje terug dat zij hem op voorraad hebben.
succes .
  #199  
Oud 24-08-09, 14:22
siccobijl siccobijl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Maarssen
Berichten: 11
Standaard

Gisteren was ik toevallig in Almelo en daar naar de T-Mobile winkel geweest (tegen beter weten in). Echter ze hadden daar zowaar nog 1 exemplaar liggen (32GB wit).

Uitgelegd dat ik een lost en stolen procedure bij T-Mobile had lopen en ze hebben deze in de winkel geprobeerd te cancelen (dit lukte helaas niet). Ze hebben daarom een nieuw abonnement afgesloten (die over 4 maanden) in gaat in de iphone gewoon geleverd. De verkoopster heeft zelfs ervoor gezorgd dat mijn nummer automatisch om wordt gezet naar 4 maanden. Een fantastische service van de medewerkster daar!! Ik heb nu een kleine 4 maanden overlap, maar dat is niet anders. Mijn oude toestel hangt met plakband aan elkaar en een nieuwe wat absoluut noodzakelijk.

Zij vertelde dat de iphone, wanneer deze eindelijk wordt geleverd, gewoon aan de deur geweigerd kan worden. Beetje raar dat de KS dit niet gewoon kan aanpassen in het systeem. Wel na 2 weken er even achteraan bellen om te zien of het administratief weer goed in het systeem is gezet en de lost en stolen in ingetrokken.

Grote complimenten voor de service van de T-mobile winkel in Almelo.
__________________
T-Mobile: daar heb ik nog een appeltje mee te schillen
  #200  
Oud 24-08-09, 17:43
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cspr Bekijk bericht
Belnu.nl - Mobiele telefoon en SIM Only aanbiedingen hebben ze hem ook nog op voorraad,
ik had gister gemailt en kreeg vandaag om 14:05 (net dus een minuut geleden) mailtje terug dat zij hem op voorraad hebben.
succes .

Ik kan het iedereen aanraden die na 29 juli heeft bsteld via telefoon of website om je order z.s.m. bij T-mobile te cancellen. Ik heb het vanmiddag gedaan en krijg nu via belnu.nl binnen een aantal werkdagen een 3gs zwart toegetuurd. Daarbij ben je ook niet meer gebonden bij dit soort winkels aan een T-mobile abbo...maar kun je ook gewoon een vodafone abbo nemen. Echt veel beter! Dank voor de tip.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.