//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn en mootjuh : )) Ik heb goed/slecht nieuws voor jullie. Of het goed of slecht is, moeten jullie maar beslissen. Ik heb gisteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 29-09-09, 13:59
Kayserili Kayserili is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 35
Standaard

Beste mensennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn en mootjuh : ))

Ik heb goed/slecht nieuws voor jullie. Of het goed of slecht is, moeten jullie maar beslissen.

Ik heb gisteren gebeld naar de ks van t-mobile. Ik kreeg toch wel vraagtekens in mijn hoofd over dat de bestelling van de iphone niet geplaatst wordt e.d.

Dus ik wacht ong. 12 minuten aan de lijn. Na 12 min. spreekt een aardige damen met mij, ik leg het hele situatie uit, (dat er mensen zijn die problemen ervaren enz enz). Zij begon opeens boos te worden. Niet tegen mij, maar tegen degene die zo over t-mobile praten. Dat het groter wordt gemaakt dan het is. Ik zeg dat ik geen problemen heb ervaren, maar dat ik toch wel vraagtekens heb. Zij zegt dat ze mij begrijpt en begint weer over het gedoe dat de bestellingen altijd worden geplaatst e.d.

Dus na een half uur uitleg vroeg ik netjes of ze mijn bestelling wou controleren zodat ik geen vraagtekens meer heb. Zij deed dat en raaaa raaaaaaa wat gebeurt er???

Mijn bestelling is ook niet geplaatst Opeens begon ze haperent te praten. Dat komt natuurlijk doordat ze de hele tijd t-mobile heeft verdedigd. Maar ja, ze heeft direct een incident aangemaakt e.d. Zij heeft zich tig keer verontschuldigd. En daarna heeft ze me belooft dat ze er achteraan zou gaan en dat ik een bericht zou ontvangen als het in orde is.

Ik kijk dus zonet (5 min terug) op aflevertijd, en floepppppppppp daar staat mijn bestelling;

2009-09-29 09:57 VVAAUw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.

Dus nu is het in orde Wanneer de volgende lading iphone arriveerd, krijg ik er eentje zo te zien.

Ik ben heeeel erg blij, en raad jullie ook aan om eventjes NETJES te vragen of jullie bestelling is geplaatst. Het kan soms helpen (zoals bij mij).

Ten slotte zijn we allemaal mensen he, fouten (soms ook te veel fouten) zijn gewoon menselijk.



Mootjuh, probeer het eens!! Misschien kan je donderdag al je iphone met itunes synchroniseren!!

Groetjessssssssssss
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 29-09-09, 14:09
Takenzo Takenzo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 31
Standaard

Bij mij is de status nu op 4 gezet bij T-mobile.nl, dus even afwachten wanneer ze me opbellen. (23 september bestelt)
  #643  
Oud 29-09-09, 14:11
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kayserili Bekijk bericht
Beste mensennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn en mootjuh : ))

Ik

Mootjuh, probeer het eens!! Misschien kan je donderdag al je iphone met itunes synchroniseren!!

Groetjessssssssssss
Thanks.. ga gelijk bellen.. haha kijken wat mij gezegd wordt.!! Jullie horen van me (want zit nog wel een half uurtje aan de telefoon ben ik bang.. haha)... wordt vervolgd..

Edit: kijk tijdens het wachten op de telefonische KS even gelijk mijn status opgevraagd op de t-mobile site.. en kan de pagina niet eens openen heb dit al een paar dagen.. dus zal dit meteen aan de KS meegeven...
__________________
Happy met me Iphone..!!!

Laatst gewijzigd door Mootjuh; 29-09-09 om 14:19. Reden: site t-mobile status werkt niet
  #644  
Oud 29-09-09, 14:12
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Takenzo Bekijk bericht
Bij mij is de status nu op 4 gezet bij T-mobile.nl, dus even afwachten wanneer ze me opbellen. (23 september bestelt)
Verlenging, ING of nw klant?? want anders is het wel ineens snel zeg.

Edit: zag net in eerdere berichten dat jij ING hebt, vandaar dat je sneller die status hebt.. die hebben voorrang mijn inziens..

Laatst gewijzigd door Mootjuh; 29-09-09 om 14:19. Reden: ing klant
  #645  
Oud 29-09-09, 14:19
Takenzo Takenzo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 31
Standaard

Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status

Ik heb via ING bestelt.
  #646  
Oud 29-09-09, 14:26
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

schrok me dood... mevrouw zei dat ik de leveringstijd nu 6-8 weken zijn vanaf mijn bestelling. Ging hier uiteraard niet mee accoord.. zij heeft het nagevraagd. Gelukkig stond me order WEL in hun stysteem. Al met al blijkt die 6-8 weken niet te gelden omdat de levertijd weer naar 4 weken is gesteld.. (lees.. als je NU zou bestellen zou dus wrs de levertijd weer naar 6-8 weken gaan.) pfff.. dus zei netjes, dan kan ik mijn iphone dus volgende week ergens ontvangen of in het ieder geval het telefoontje krijgen dat ze gaan leveren.. Ja dat was zo... al met al geen status verhoging bij mij.. maar wel de hoop dat ze volgende week netjes gaan leveren..

We wachten af...

Ennuh Kayserili... ten eerste.. ben ik geen mens??? (Beste mensen en Mootjuh..)
En laat je wel ff weten hoe het spelen vergaat als je hem binnen hebt.. ghehe
  #647  
Oud 29-09-09, 14:34
Kayserili Kayserili is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht

Ennuh Kayserili... ten eerste.. ben ik geen mens??? (Beste mensen en Mootjuh..)
En laat je wel ff weten hoe het spelen vergaat als je hem binnen hebt.. ghehe
: ))

Ik wou de uhm, de eeh, hehehe, ik wou een van de aardigste dames in de forum apart vermelden : )))

En ik zal ook wel voor jouw gaan spelen op mijn iphone ALS die ooit eens binnenkomt

Dan stuur ik je wel een pm via mijn iphone

Groetjessss
  #648  
Oud 29-09-09, 14:35
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Bij mij viel het aanzienlijk mee. Er werd bij mij gezegd dat de levertijd 4-6 weken zou zijn. Heb mijn iPhone op 8 september besteld en kreeg vorige week vrijdag (25 sept) een belletje dat mijn iPhone binnen was. Maar 2,5 week dus. Geniet er nu echter niet zo veel van als ik had gehoopt, door die 3.1 firmware..

Toch blijft het een geweldig toestel natuurlijk!
  #649  
Oud 29-09-09, 14:37
Kayserili Kayserili is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Bij mij viel het aanzienlijk mee. Er werd bij mij gezegd dat de levertijd 4-6 weken zou zijn. Heb mijn iPhone op 8 september besteld en kreeg vorige week vrijdag (25 sept) een belletje dat mijn iPhone binnen was. Maar 2,5 week dus. Geniet er nu echter niet zo veel van als ik had gehoopt, door die 3.1 firmware..

Toch blijft het een geweldig toestel natuurlijk!
Downgraden naar 3.0 en jailbreaken )
  #650  
Oud 29-09-09, 14:42
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kayserili Bekijk bericht
Downgraden naar 3.0 en jailbreaken )
Niet dat ik in dit topic een discussie wil starten, maar ik zou dus naar 3.0 kunnen downgraden en vervolgens kunnen jailbreaken? Dat was toch niet mogelijk?
  #651  
Oud 29-09-09, 14:43
Kayserili Kayserili is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 35
Standaard

jawel, is wel mogelijk. Ik heb het op verschillende plaatsten gelezen. Er zijn echt methodes hiervoor. Zoek maar eens op google. Tevens heeft mijn broer de 3g. Als het goed is heeft hij eerst geupdated en dan gedowngraded. Maar zoek eens op op google.

Groetjesss
  #652  
Oud 29-09-09, 14:47
Kayserili Kayserili is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 35
Standaard

Asje hierbij een link naar een voorbeeld Downgrade iPhone 3.1 to 3.0.1 | Redmond Pie
  #653  
Oud 29-09-09, 14:50
Takenzo Takenzo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 31
Standaard

Wat is er zo erg aan 3.1, als je zegt dat je zelfs minder ervan geniet dan je had verwacht?
  #654  
Oud 29-09-09, 14:54
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Takenzo Bekijk bericht
Wat is er zo erg aan 3.1, als je zegt dat je zelfs minder ervan geniet dan je had verwacht?
Ik geniet minder van mijn iPhone, omdat ik dus dacht mijn iPhone niet te kunnen jailbreaken. Het ergste aan de 3.1 firmware voor mij, is dat de iPhone niet te unlocken is (ja, bij T-Mobile voor 120 euro). Mijn abo gaat pas in december in (ivm nummerbehoud) en nu kan ik tot die tijd dus in principe niets doen met mijn iPhone (= nu dus eigenlijk iPod). Optie is dan wel om weer een T-Mobile kaartje te kopen, maar dat is ook weer veel gedoe want dan moet ik dat nummer weer aan veel mensen doorgeven enz enz. Had liever een iPhone 3.0 gewild..
  #655  
Oud 29-09-09, 14:57
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Ik ben vandaag zo vrolijk! zo vrolijk zo vrolijk! Ik ben zojuist gebeld door AMP, morgen word m'n Iphone 3GS 16gb black geleverd 20 augustus besteld, dus heb in totaal zo'n 6 weken moeten wachten!!

Ik doe ff vreugde dansje door de huiskamer!
__________________
20 aug besteld in T-Mobile webshop, 30 september in huis.
  #656  
Oud 29-09-09, 14:59
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evadnl Bekijk bericht
Ik ben vandaag zo vrolijk! zo vrolijk zo vrolijk! Ik ben zojuist gebeld door AMP, morgen word m'n Iphone 3GS 16gb black geleverd 20 augustus besteld, dus heb in totaal zo'n 6 weken moeten wachten!!

Ik doe ff vreugde dansje door de huiskamer!
You go girl... hoop volgende week met je mee te dansen.

Nw hit voor het forum... maak met je iphone een vreugddansje... en zet hem op youtube met link naar forum.. haha dat zal lachen worden.
  #657  
Oud 29-09-09, 15:00
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kayserili Bekijk bericht
: ))

Ik wou de uhm, de eeh, hehehe, ik wou een van de aardigste dames in de forum apart vermelden : )))

En ik zal ook wel voor jouw gaan spelen op mijn iphone ALS die ooit eens binnenkomt

Dan stuur ik je wel een pm via mijn iphone

Groetjessss
Hahaha.. is goed.. ennuh aardigste?? ghehehe.. lol..
En dat die binnenkomt is zeker.. maar precies wanneer?? Weet zeker dat we dat dan wel horen.. (en zie bovenstaande, wel filmpje maken met vreugdedansje)
  #658  
Oud 29-09-09, 15:12
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
schrok me dood... mevrouw zei dat ik de leveringstijd nu 6-8 weken zijn vanaf mijn bestelling. Ging hier uiteraard niet mee accoord.. zij heeft het nagevraagd. Gelukkig stond me order WEL in hun stysteem. Al met al blijkt die 6-8 weken niet te gelden omdat de levertijd weer naar 4 weken is gesteld...
Ik heb vandaag ook even een belletje gepleegd. Met name met de vraag of mijn 'oude' simkaart geschikt is voor alle services op de iPhone en met welke onderliggende rede(nen) kortingen worden gegeven bij contract vernieuwingen. Meende hier iets gelezen te hebben dat simkaarten uit 2007 wellicht niet alles ondersteunen.

Anyway, ik vroeg ook even naar mijn bestelling of deze correct in het systeem stond and what not. De vriendelijke mevrouw zag mijn bestelling staan en vertelde uit zichzelf dat mijn wachttijd 4 weken bedraagt. Of dit betrekking heeft op bestellingen geplaatst rond 14 september en dat de huidige levertijd reeds is opgerekt naar 6 weken weet ik niet. In ieder geval wist ze mij te overtuigen dat ik mijn toetsel uiterlijk rond het weekend van 10/11 oktober kan ontvangen.

Laatst gewijzigd door VonZescao; 29-09-09 om 15:15.
  #659  
Oud 29-09-09, 15:20
Takenzo Takenzo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 31
Standaard

Ik ben zojuist ook door AMP bestelt, morgen heb ik hem ook! Yay.
  #660  
Oud 29-09-09, 15:24
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
Of dit betrekking heeft op bestellingen geplaatst rond 14 september en dat de huidige levertijd reeds is opgerekt naar 6 weken weet ik niet. In ieder geval wist ze mij te overtuigen dat ik mijn toetsel uiterlijk rond het weekend van 10/11 oktober kan ontvangen.
Dat zou betekenen dat ik hem dus ook rond die tijd kan ontvangen.. zullen we met z'n alle afwachten...

vreugde dansje, youtube, forum.. haha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 14:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 20:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 17:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.