iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile hotspots (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40386-t-mobile-hotspots.html)

erwinh 25-07-09 21:02

T-Mobile hotspots
 
Vandaag was ik in een winkelcentrum en zag dat o.a. een Wi-Fi netwerk "tmobile" beschikbaaar was. Ervan uit gaande dat dit een hotspot was heb ik geprobeerd hiermee te connecten, maar dit ging niet. Ik dacht dat je bij een iPhone abbo ook toegang to de T-Mobile hotspots kreeg? Hoe dan? Niet automatisch in ieder geval.

iMario 25-07-09 21:04

Volgens mij moet je gewoon inloggen op je T-Mobile account.

ButcherJF 25-07-09 22:42

Nope, je moet je aanmelden. Kijk hier even hoe.

En omdat je een niet te onthouden wachtwoord krijgt daar, is het misschien handig dat direct na aanmelding te veranderen. SMS Password gevolgd door een spatie en het nieuwe wachtwoord naar 9434.

S¡mon 25-07-09 22:59

Butcher, vast 10 euro per ontvangen bericht :')

erwinh 27-07-09 07:47

@ ButcherJF: Thx!

kuotje 27-07-09 12:30

en geld voor alle Mac's ook :) haha
lekker eten met Wi-Fi erbij

absrnd 27-07-09 12:37

ik heb tot nu toe nog nooit met een hotspot verbinding kunnen maken, altijd geeft de naam of password problemen :(
en als ik bij de t_mobile storen er naar vraag krijg ik doodleuk als antwoord "maar je hebt toch 3G !" GRRRRRRRRR :confused:

.

yoepie 02-08-09 10:08

IS het gebruik van de T-mobile hotspots echt gratis met de iPhone? Van de T-Mobile site krijg ik het idee dat het gebruik van de hotspot 2 cent per 10 KB kost, zie link: Gebruik Wi-Fi Hotspots voor draadloos internet - T-Mobile
Iemand enig idee hoe dit precies zit?:confused: Ik kan het namelijk ook niet terugvinden in de Prijslijs T-Mobile iPhone die ik heb ontvangen bij mijn abbo.

PeterTe 02-08-09 10:52

T-Mobile EN KPN hotspots zijn gratis zit in je abbo (Als je een iPhone abbonement hebt met onbeperkt internet)

sulaimany 02-08-09 15:38

heey,

ik ben een beginner, dus misschien een raar vraag.
ik heb sinds gister een ophone 3g 8gb gekocht met een 2 jarig abbonoment van T-mobile inc. onbeperkt internetten uiteraard.
ik kan niet op youtube komen, omdat ik thuis geen Wi-Fi heb, en mijn vraag is:
als ik dit doe( het activeren van hotpots) kan ik dan op youtube thuis bijvoorbeeld, of alleen op stations en McD. enso??

Alvast bedankt

splatz 02-08-09 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sulaimany (Bericht 332714)
heey,

ik ben een beginner, dus misschien een raar vraag.
ik heb sinds gister een ophone 3g 8gb gekocht met een 2 jarig abbonoment van T-mobile inc. onbeperkt internetten uiteraard.
ik kan niet op youtube komen, omdat ik thuis geen Wi-Fi heb, en mijn vraag is:
als ik dit doe( het activeren van hotpots) kan ik dan op youtube thuis bijvoorbeeld, of alleen op stations en McD. enso??

Alvast bedankt

Je hebt onbeperkt internet dus je kan (uiteraard) overal op internet. Omdat Youtube vrij veel kb's moet downloaden werkt dit niet met umts (gaat veel te lang duren). Met 3G en Wi-Fi werkt dit wel omdat je een veel snellere verbinding hebt dus sneller meer kb's kan downloaden. Omdat je thuis geen Wi-Fi hebt en (wat ik van je begrijp) ook geen 3G gaat youtube thuis niet werken. Hotspots zijn Wi-Fi punten waar iedereen met een laptop/mobiele telefoon (met Wi-Fi functie) op kan internetten, de meeste mensen moeten hier echter wel voor betalen. T-mobile iPhone abbo's kunnen wel gratis op hotspots internetten dus je kunt hier dan ook op youtube.
Kort door de bocht: Thuis gaat YouTube niet werken, zoek een hotspot op of een plek waar je wel 3G bereik hebt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.