Paar vragen bestellen Iphone discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) He iedereen, Binnenkort ga ik een Iphone bestellen, heb mijn ouders al redelijk overtuigd maar ik heb van die ouders die van alle details wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() He iedereen,
Binnenkort ga ik een Iphone bestellen, heb mijn ouders al redelijk overtuigd maar ik heb van die ouders die van alle details wat willen weten -.- Dus heb ik een aantal vragen over T-mobile en de Iphone. 1. Betaal je al abbonnementsgeld terwijl je wacht op de komst van je Iphone ( de 8 weken levertijd). 2. Hoelang is je beltegoed houdbaar? 3. Internet in het buitenland kost gewoon geld buiten de bundel om neem ik aan? Except wi-fi denk ik? Gr Koen |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() 1: nee, je betaald 50,- reserveringskosten (maar dit wordt in mindering gebracht bij de levering)
2: 2 maanden (overschot van 1 maand gaat mee naar de tweede maand) 3: Ja, klopt! |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Paar vragen over mijn iphone 4 | frankiemasoeka | iPhone algemeen | 5 | 09-01-11 22:09 |
Vragen over bestellen iPhone SDK | zorphion | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 01-01-10 03:16 |
Net nieuwe iphone paar vragen. | sander1986 | Archief | 2 | 03-06-08 13:26 |
Paar vragen over de iphone | roy6644 | iPhone algemeen | 2 | 27-11-07 11:41 |
Een paar vragen over de Iphone! | Corally | iPhone algemeen | 6 | 24-11-07 22:33 |
|
|