iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   jaloers ... (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40769-jaloers.html)

rabje 01-08-09 11:15

jaloers ...
 
Ik woon met mijn vrouw in 1 huis (gek hè ?) in Noordwijk (ZH) en wat denk je: ik heb een iPhone met T-Mobile abonnement en zij een Blackberry met Vodafone. Heeft ze vanaf de eerste verdieping 3G !!!! En ik helemaal niet (ook niet op de 2e verdieping). Dan krijg je verkeerde gevoelens, toch ?

T-MOBILE MEELEZEN !!!!!!!!!!!!!!!

Dragon 01-08-09 11:34

Unlocken en haar kaart in je iPhone stoppen jouw kaart bij haar in tel stoppen, niks zeggen. En voila niks meer aan de hand. LOL:D:D

rabje 01-08-09 11:38

That's a good one ... maar ik heb liever dat T-Mobile in beweging komt.
Is tructureler en geeft nòg meer LOL.

joeblack2k 01-08-09 12:15

Kan je vergeten Tmobile vind het allemaal wel best hoe het is afgelopen jaar is er nix veranderd aan het bereik en ze gaan dat ook echt niet doen ben ik bang

kefjeuh93 01-08-09 12:20

iphone kopen in belgië en koopt een kpn of vodafone simkaart (abon/prepaid kaart)

WDS001 01-08-09 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kefjeuh93 (Bericht 332200)
iphone kopen in belgië en koopt een kpn of vodafone simkaart (abon/prepaid kaart)

Een geweldige oplossing voor iemand die nog lange tijd aan een abonnement vastzit..;)

Gilliam 01-08-09 12:27

Ooit gehoord van Wi-Fi?

kefjeuh93 01-08-09 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 332202)
Een geweldige oplossing voor iemand die nog lange tijd aan een abonnement vastzit..;)

ik kom uit belgië dus kweet allemaal ni hoe dat daar in elkaar zit maar das idd wel niet echt een oplossing dan

Phoef 01-08-09 12:48

Hoe meer mensen lopen te klagen, hoe beter. Gewoon klachten indiennen.
Ze bieden een dienst aan die moet gewoon werken.

Dragon 01-08-09 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 332205)
Ooit gehoord van Wi-Fi?

:confused::confused:
Hij heeft het gewoon over de 3G dekking van T-Mobile. Niet dat hij een snelle internet verbinding moet hebben.

Froggle 01-08-09 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 332357)
:confused::confused:
Hij heeft het gewoon over de 3G dekking van T-Mobile. Niet dat hij een snelle internet verbinding moet hebben.

Hij is thuis. Waar gaat dit over. Dan kan hij toch net zo goed Wi-Fi gebruiken? :rolleyes: Deel de kosten met vrouwlief, en je hebt allebei bereik.

Gogol 01-08-09 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Froggle (Bericht 332404)
Hij is thuis. Waar gaat dit over. Dan kan hij toch net zo goed Wi-Fi gebruiken? :rolleyes: Deel de kosten met vrouwlief, en je hebt allebei bereik.

Waar het over gaat quote je zelf: het FEIT dat t-mobile een beroerde 3G dekking heeft. En dat zijn vrouw wel dekking heeft bij Vodafone.

En voor alle duidelijkheid: t-mobile heeft slechte 3G dekking, t-mobile heeft slechte 3G dekking, t-mobile heeft slechte 3G dekking

Duidelijk zo???:)

Dragon 02-08-09 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gogol (Bericht 332435)
Waar het over gaat quote je zelf: het FEIT dat t-mobile een beroerde 3G dekking heeft. En dat zijn vrouw wel dekking heeft bij Vodafone.

En voor alle duidelijkheid: t-mobile heeft slechte 3G dekking, t-mobile heeft slechte 3G dekking, t-mobile heeft slechte 3G dekking

Duidelijk zo???:)

Amen....:D

Ja no-hard-feelings Froggle, maar dat schreef ik ook al op je reactie maar je snapt het nog niet denk ik.

Het gaat dus om de beroerde 3G dekking van T-Mobile.

rabje 02-08-09 12:10

Gogol heeft mij precies goed begrepen.
Ik heb overigens gisteren bij T-Mobile per mail een klacht ingediend (met hetzelfde verhaal).
's kijken wat er gebeurt ...

Blackherrie 02-08-09 19:29

Krijg je als het meezit een paar maanden korting op je abbo. Of ontbinden en de iPhone inleveren.

Kortom als je op 3g zit te wachten kuN je beter een Vodafone simmetje kopen en daarop internet blox zetten.

Bij t-mobile kun je nauwelijks van een 3g dekking spreken.

Wispelaar 03-08-09 01:02

Thuis maak ik gebruik van mijn eigen Wi-Fi netwerkje. Is vele malen sneller dan 3G.

Bart013 03-08-09 02:16

Zelfde hier hoor. Mijn moeder heeft een 3G en ik een 3GS. Haar 3G heeft bijna overal 3G verbinding, terwijl de mijne op dezelfde plekken vaak een circkeltje aangeeft. Binnen, in de auto enzo.

dirkuijt 03-08-09 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gogol (Bericht 332435)
Waar het over gaat quote je zelf: het FEIT dat t-mobile een beroerde 3G dekking heeft. En dat zijn vrouw wel dekking heeft bij Vodafone.

En voor alle duidelijkheid: t-mobile heeft slechte 3G dekking, t-mobile heeft slechte 3G dekking, t-mobile heeft slechte 3G dekking

Duidelijk zo???:)

...zolang hij zijn vrouw nog dekking geeft, is er niets aan de hand toch? :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.