//

iPhone besteld; Orderstatus

iPhone besteld; Orderstatus discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op 21 juli online een iPhone met zakelijk abonnement besteld. Aan het einde van de bestelling, kon je de bestelling uitprinten. De dag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-09, 14:55
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard iPhone besteld; Orderstatus

Ik heb op 21 juli online een iPhone met zakelijk abonnement besteld.
Aan het einde van de bestelling, kon je de bestelling uitprinten. De dag erna kreeg ik een bevestigingsmail; de order was ontvangen.
In zowel de email als het printje staat geen ordernummer. Kan ik nu dus niet kijken hoe het zit met m'n order?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-09, 15:20
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

als de order is ontvangen duurt het ongeveer 10-14dagen voordat je de iphone hebt.

aangezien je een bevestigingsmail hebt gehad kun je het ongeveer uitrekenen.
  #3  
Oud 09-08-09, 15:48
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Weet je dat zeker?
Ik heb de bevestiging namelijk 22 juli gehad. Dat is op dezelfde dag dat T-mobile aangaf dat de levertijd verder op kon lopen voor nog niet geplaatste bestellingen.
Ondertussen is 22 juli alweer 18 dagen geleden..
Weet je zeker dat die 10-14 dagen ook geleden voor zakelijke klanten?
  #4  
Oud 09-08-09, 16:54
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 Bekijk bericht
Weet je dat zeker?
Ik heb de bevestiging namelijk 22 juli gehad. Dat is op dezelfde dag dat T-mobile aangaf dat de levertijd verder op kon lopen voor nog niet geplaatste bestellingen.
Ondertussen is 22 juli alweer 18 dagen geleden..
Weet je zeker dat die 10-14 dagen ook geleden voor zakelijke klanten?
was nnamelijk bij mij wel maar ik ging voor de 3G mss is het op dit moment even wat anders met de 3gs. Excuses
  #5  
Oud 10-08-09, 08:19
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Angry

Hmpf. Net met de zakelijke markt gebeld, en daar kreeg ik te horen dat er écht een levertijd van 8 weken op de iPhone 3GS zit.
Op mijn vraag waarom mensen die hem één dag voor die van mij hadden besteld, hem dan soms al wel hadden, wist hij te vertellen dat er in week 31 een nieuwe leveringsprocedure ingesteld werd.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
  #6  
Oud 11-08-09, 17:05
Vallazz Vallazz is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb vorige week een 32 gb zwart besteld (online) en T-mobile heeft vorige week mijn order ontvangen. Vanmiddag telefonisch contact gehad en ik moest uitgaan van 6 weken levertijd vanaf vandaag. Mede omdat APPLE 3 weken geen iphones heeft geleverd en ze op basis van FIFO werken.

Geen onderscheid tussen zakelijke en particulieren klanten en ook geen onderscheid tussen nieuwe of bestaande klanten...

Afwachten.....
  #7  
Oud 22-09-09, 02:21
adanaliii-umut adanaliii-umut is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almelo
Berichten: 5
Standaard

ik heb vorige week vrijdag iphone 3gs 16gb bestelt bij de t-mobile. maar die man zij dat het 2 weken kan duren. dus ik proberde order status op te komen om te kijken hoe lang het echt duurde maar ik kon er niet bij. dus ik belde klantenservies maar die zijden dat de wachttijd 4weken was en dat ik woensdag moest terug bellen omdat mij bestelling nog niet verwerkt was :S
  #8  
Oud 24-09-09, 22:16
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

ik heb een iPhone 3GS 16GIG besteld bij belnu.nl, afgelopen weekend, en als het goed is komt ie zaterdag of begin volgende week bij mij! Ben benieuwd.....
  #9  
Oud 25-09-09, 00:10
adanaliii-umut adanaliii-umut is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almelo
Berichten: 5
Standaard

mijne kan zelfs 8 weken duren -.-. ik ben vandaag naar t-mobile winkel gegaan ga er maar vanuit dat het 8 weken kan duren . jezus zeg alleen voor een telefoon normaal verwacht je dat die dingen al klaar in de winkel liggen. nu dat je 8weken moet wachten. ze konden niet eens de status van me order zien
  #10  
Oud 06-10-09, 14:27
VLJ VLJ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cateye Bekijk bericht
ik heb een iPhone 3GS 16GIG besteld bij belnu.nl, afgelopen weekend, en als het goed is komt ie zaterdag of begin volgende week bij mij! Ben benieuwd.....
Mag ik vragen of je de Iphone al ontvangen hebt? Ik heb ook zojuist een Iphone bij Belnu.nl besteld omdat zij deze daar wel op voorraad hebben, T-Mobile niet. Naar eigen zeggen heb ik de telefoon met 2 a 3 werkdagen in huis, maar dat is altijd maar afwachten....
  #11  
Oud 06-10-09, 15:02
Cornerman Cornerman is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb gisteren een iPhone 32 GB Zwart besteld via de site van T-Mobile en deze ligt volgens de orderstatus al bij de pakketbezorger. Ik ben benieuwd wanneer ik meer hoor. Helemaal omdat op de site staat dat deze telefoon leverbaar is vanaf 13 oktober (+/- enkele dagen) en elders op de site staat dat de levertermijn ongeveer 4 weken is.

Meer mensen, die de afgelopen tijd een iPhone hebben besteld via de site van T-Mobile?? Wat zijn jullie ervaringen met de levertermijn?
  #12  
Oud 06-10-09, 17:32
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

ik heb twee weken geleden een iPhone besteld via belnu.nl, en na een weekje was ie er!
  #13  
Oud 06-10-09, 17:36
VLJ VLJ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cateye Bekijk bericht
ik heb twee weken geleden een iPhone besteld via belnu.nl, en na een weekje was ie er!
Bedankt voor je reactie! Ik las net een aantal slechte berichten over belnu.nl dus ik wilde even weten of jij ook tot sintjuttemus aan het wachten was.

Hopelijk gaat het bij mij ook snel!
  #14  
Oud 06-10-09, 17:44
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

ik hoop het voor je....en verwacht eigenlijk van wel hoor! Wat een briljant toestel is de iPhone...ik ben er echt waanzinnig blij mee. Laat je even weten als je 'm hebt? Vind ik leuk! Theoretisch moet ie dan eigenlijk morgen bij je komen, maar het kan een dag langer duren. Het is één tot twee werkdagen.
k ben benieuwd naar je berichtje!

Groetjes
  #15  
Oud 07-10-09, 13:26
Cornerman Cornerman is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Afgelopen maandag besteld, vandaag gebeld door AMP Logistics voor het maken van een afspraak. Helaas lukt het door mijn deze week wisselende werklocaties niet om voor het weekend een afspraak te maken. Maandag is mijn vrije dag en dan komen ze de iPhone al brengen. Ik hoop dat ze vroeg komen, zodat ik de rest van de dag kan spelen met deze nieuwe gadget.

Morgen hadden ze de telefoon al kunnen brengen (als dit mij ook was gelukt...). Dit is dus al 3 werkdagen na de besteldag. Ik ben daarom helemaal tevreden over T-Mobile en AMP over de levertijd. Ik ga er daarbij vanuit dat ik aanstaande maandag inderdaad de iPhone krijg.
  #16  
Oud 07-10-09, 16:19
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

okee dan! Maar laat toch ff weten als je hem hebt, vind ik leuk. Ik hoop dat je er net zo blij mee zult zijn als ik. Het is echt een prachtig ding zeg...

Groetjes!
  #17  
Oud 07-10-09, 16:46
MichelR MichelR is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 24
Standaard

@ Cornerman.
Mijn iPhone 32 GB Wit gister telefonisch besteld (6-10) en tot op heden zelfs nog geen bevestigings email ontvangen.

Dus zo zie je maar er valt geen touw aan vast te knopen qua levertijd.
  #18  
Oud 08-10-09, 10:34
VLJ VLJ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

@ Cateye: Mevrouw aan de telefoon zegt dat ik hem morgen heb!!! Als dat zo is heeft het hele proces dus 5 werkdagen geduurd. Ik laat weten of het inderdaad zo is!
  #19  
Oud 09-10-09, 17:28
VLJ VLJ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cateye Bekijk bericht
ik hoop het voor je....en verwacht eigenlijk van wel hoor! Wat een briljant toestel is de iPhone...ik ben er echt waanzinnig blij mee. Laat je even weten als je 'm hebt? Vind ik leuk! Theoretisch moet ie dan eigenlijk morgen bij je komen, maar het kan een dag langer duren. Het is één tot twee werkdagen.
k ben benieuwd naar je berichtje!

Groetjes
Ik heb em!! Vandaag afgeleverd. Ben superblij en ben ook tevreden over belnu.nl! Prettig dat ze e-mails sturen wanneer je status wordt aangepast enz. Dus ik ga nu maar ff e.e.a. uitzoeken cq spelen. Ben jij er al uit?!
  #20  
Oud 14-10-09, 10:00
Cornerman Cornerman is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Afgelopen maandag is de iPhone keurig op tijd bezorgd. Ik ben echt tevreden over de service omtrent het bezorgen.

Na aflevering direct aan het spelen gegaan. Firmware geupgrade, muziek erop gezet, films erop gezet (via programma handbrake omgezet in juiste formaat) en wat aan het spelen gegaan met verschillende apps.

Gisterenavond 2 keer een jailbreak toegepast. De eerste lukte niet goed en daarna moest ik de iPhone restoren. De 2e keer ging het prima en nu ben ik de mogelijkheden wat aan het ontdekken... Er kan echt superveel, zodra je de jailbreak hebt uitgevoerd. Iedereen bedankt voor alle tips op dit forum!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
Orderstatus T-Mobile webshop jaspertax Archief 1 16-11-09 21:15
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.