//

Waarom pas visuele inspectie bij Solid Vision?

Waarom pas visuele inspectie bij Solid Vision? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij uitleggen waarom T-Mobile/Apple ervoor kiezen om mijn iPhone helemaal naar Solid Vision te sturen en daar pas de visuele controle te doen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-08-09, 14:02
Rein82 Rein82 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard Waarom pas visuele inspectie bij Solid Vision?

Kan iemand mij uitleggen waarom T-Mobile/Apple ervoor kiezen om mijn iPhone helemaal naar Solid Vision te sturen en daar pas de visuele controle te doen om te kijken of mijn telefoon nog wel of niet in de garantie zit

Dit is toch iets wat een T-Mobile medewerker binnen 2min zelf aan de balie kan constateren? Na ruim een week kreeg ik een brief dat er stickers verkleurd zijn door vocht…


Ik heb mijn perfect werkende toestel overigens opgestuurd vanwege haarscheurtjes. Deze waren niet voelbaar en het leek mij verstandig deze preventief te laten repareren voordat ze voelbaar zouden worden… Nu zie ik het causale verband niet tussen haarscheurtjes en vocht en daarnaast betwijfel ik of die stickers wel een goede indicatie zijn voor vochtschade… of zou ik mijn iPhone alleen met speciale handschoenen in een ruimte met airconditioning (temperatuur en vocht gereguleerde omgeving) mogen gebruiken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-09, 18:47
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Nee, een T-Mobile medewerker is hier niet voor opgeleid en heeft doorgaans geen verstand van zaken van dit soort dingen; zodoende ook niet de bevoegdheid om zoiets te doen. Sterker nog, het zijn in sommige zaken gewoon studenten die wat bijverdienen.
  #3  
Oud 12-08-09, 21:44
Rein82 Rein82 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

ik kan me voorstellen dat een T-Mobile medewerker met dit formulier, wat eerder op iphoneclub stond, uit de voeten kan om te kijken of een toestel uberhaupt nog garantie heeft. Garantieprocedure voor iPhone 3G uitgelekt - iPhone - iPhoneclub.nl

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er heel getrained personeel bij Solid-Vision loopt. Het zou het me verbazen als daar ook niet gewoon studenten werken. Verder mogen ze daar alleen visuele inspecties doen en toestel daarna swappen voor een nieuwe/gereviseerd model.
  #4  
Oud 12-08-09, 22:23
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Verplaatst naar T-Mobile.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Solid Vision wachttijd erikroeier iPhone algemeen 3 23-11-11 20:17
Reparatie bij solid vision ind0wtjuh Odido (T-Mobile) 7 17-02-11 06:34
Simlockvrije iPhones solid vision Macintouch iPhone algemeen 4 14-11-10 20:21
Wie repareert apple? Solid vision GTFO iPhone algemeen 5 29-10-10 14:45
Solid Vision Reparatie Jakiie Odido (T-Mobile) 8 02-03-10 13:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.