iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Ervaringen "T-Mobile ProAssist Gegarandeerd" (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/41584-ervaringen-t-mobile-proassist-gegarandeerd.html)

S¡mon 13-08-09 00:39

Ervaringen "T-Mobile ProAssist Gegarandeerd"
 
Wie heeft er al ervaringen met de "ProAssist Gegarandeerd (plus)" verzekering (let op: verzekering, naast de garantie). De T-Mobile verkoper vertelde mij dat dit wel slim zou zijn, en vertelde zelf ook dat waterschade was gedekt. Nu vroeg ik me dus af wie deze verzekering ook heeft en er al van gebruik heeft gemaakt?

"- Wereldwijde dekking van het toestel
- Dekking tegen val-, stoot en waterschade
- Dekking tegen alle vormen van defect
- Leentoestel binnen 4 uur op iedere gewenste locatie in de Benelux
- Leentoestel binnen 24 uur op iedere gewenste locatie in Europa.
- De Gegarandaard helpdesk is 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar
- Schadeafhandelijk vindt nog dezelfde dag plaats
- Dekking tegen diefstal (met aantoonbare sporen van braak). De claimafhandelijk bij diefstal vindt uiterlijk de volgende werkdag plaats.
- Dekking bij misbruik van gesprekskosten na diefstol tot 2.000,- euro."
Heb zelf dat dikgedrukte gedaan zodat duidelijk is dat dat ook word gedekt.

Dusssssss... ervaringen gezocht! Of vergis ik me nu helemaal, en is dit de standaard verzekering waarbij dat waterschade gewoon niet klopt? Trouwens leuk om te weten is dat er in de voorwaarden van deze verzekering staat dat je niet gedekt word als de oorzaak "Oorlog, oorlogsgeweld, oorlogstuig, gewapende internationale actie, burgeroorlog,, opstand, oproer of onlusten." (zie je toch maar weer wat voor gekke regels er tussen zitten).

Groetjes!

supernaturol 13-08-09 14:06

ik heb zeke rgoede ervaring met pro assist.
1 keer cola er over heen laten vallen
1 keer mee gezwommen
1 keer was ik zo boos dat ik me iphone tegen de muur aangegooid dat het beeldscherm uit mekaar viel.

bij deze 3 gevallen moest ik een eigen risico betalen van 30 euro en kreeg elke keer een nieuwe.

Nikooos 13-08-09 14:15

typfoutje in topictitel aangepast ;)

S¡mon 14-08-09 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door supernaturol (Bericht 337719)
ik heb zeke rgoede ervaring met pro assist.
1 keer cola er over heen laten vallen
1 keer mee gezwommen
1 keer was ik zo boos dat ik me iphone tegen de muur aangegooid dat het beeldscherm uit mekaar viel.

bij deze 3 gevallen moest ik een eigen risico betalen van 30 euro en kreeg elke keer een nieuwe.

Mooi om te horen! :D

Meer ervaringen?

Phoef 15-08-09 11:18

angermanagement anyone?:P

kuotje 15-08-09 12:28

1 x kapotte antenne iphone
gratis vervangen binnen 15 dagen. en was in 2uurtjes opgehaald.
helemaal nieuwe gekregen

midland 23-09-10 13:24

Wat kost dat per maand?

Palme 13-10-10 17:32

Ik heb tot nu toe ook goede ervaringen met Proassist.
1 keer waterschade binnen 2 weken had ik een compleet nieuw toestel.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door supernaturol (Bericht 337719)
ik heb zeke rgoede ervaring met pro assist.
1 keer cola er over heen laten vallen
1 keer mee gezwommen
1 keer was ik zo boos dat ik me iphone tegen de muur aangegooid dat het beeldscherm uit mekaar viel.

bij deze 3 gevallen moest ik een eigen risico betalen van 30 euro en kreeg elke keer een nieuwe.

Ik heb de telefoon nu opnieuw in reparatie, de homebutton bleef hangen maar ik verwacht dat dit indirect te maken heeft met waterschade.
Weet iemand of er een limiet is van bedrag na hoeveel reparaties de verzekering de bedragen niet meer dekt?!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.