//

Kan Web 'n' Walk direct weer opgezegd worden?

Kan Web 'n' Walk direct weer opgezegd worden? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag lid geworden van deze prachtige iphoneclub en bijbehorend forum. Ik hoop hier dan ook een hoop informatie te kunnen vinden en delen mbt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-09, 21:51
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard Kan Web 'n' Walk direct weer opgezegd worden?

Sinds vandaag lid geworden van deze prachtige iphoneclub en bijbehorend forum.
Ik hoop hier dan ook een hoop informatie te kunnen vinden en delen mbt mijn toekomstige Iphone 3GS.

Ja jullie lezen het goed, ik ben nog niet in het bezit van een Iphone, maar na véle Windows Mobile gebaseerde telefoons, ben ook ik gevallen voor de charmes en het gemak van de Iphone.

Ik ben al jaren abonnee bij T-mobile en dit bevalt mij op zich prima (afgezien van de belachelijke belstatus storingen van de laatste maanden).

Ik heb op dit moment een Relax 200 abbo met onbeperkt sms bundel.
Het liefst zou ik deze ook houden, of max verhogen naar een Relax 250.

'Internetten' doe ik nooit op mijn mobiel en ook geen aanverwante data-overdrachts zaken als email.
Een internetbundel en/of een speciaal T-mobile I150/I300 abbo hoef ik dan ook niet.

Nu ben ik dus nog zoekende naar de meest goedkope/gunstige aanbieding voor een 16GB Iphone 3GS zònder internet.

Helaas zie ik dat dat er belachelijk veel extra korting gegeven wordt als je een web 'n' walk of web 'n' walk plus abbo erbij afsluit.
Voorbeeld:
2 jarig relax 250 16GB Iphone 3GS: 351,- bijbetalen
2 jarig relax 250 16GB Iphone 3GS maar dan met web 'n' walk erbij: 39,- bijbetalen.

Dat scheelt mij dus € 312,- (belnu.nl als voorbeeld gekozen)
Maar dan betaal ik wel 24 maanden lang minstens 9,95 euro extra per maand voor de databundel die ik eigenlijk niet ga gebruiken.

Kan ik bij het afsluiten/vernieuwen van mijn T-mobile Relax contract icm een Iphone 3GS niet aangeven dat ik de web 'n' walk bundel erbij wil (om zodoende de Iphone zo goed als gratis te krijgen) en hem dan later bij weer kosteloos opzeggen?

(Aan de andere kant weet ik sowieso ook nog niet waar ik nou het beste voor een 'verlenging' terrecht kan, want nu zie ik op de t-mobile site als ik mezelf inlog en wil verlengen, dat ik bij een relax 200, zonder dat er gesproken wordt over afsluiten van web 'n' walk bundels, ook maar 99,- hoef bij te betalen, waarbij een nieuwe klant 428,- zou moeten betalen. Vaste klanten krijgen dus gelukkig wel dikke extra kortingen)

Vriendelijk bedankt,

Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-09, 23:44
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik denk niet dat je een relax met web 'n walk kunt afsluiten en dan je web 'n walk weer laten vallen. Je sluit een contract voor 2 jaar web 'n walk, daarom kunnen ze dat toestel goedkoper aanbieden.
Als ik je goed begrijp moet je dus 240 euro gespreid over 24 maanden betalen om 312 euro korting te krijg, lol
  #3  
Oud 14-08-09, 13:10
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Als je de iphone hebt, zul je zien dat je internet /data gaat gebruiken Het werkt namelijk PRETTIG. Ik was ook niet zo'n internetter op een windows mobile / blackberry device.. En sinds de iphone heb ik toch regelmatig dat ik even nu.nl check. Of een keer iets anders...
fotootje direct doorsturen noem maar op.. Het ding is zo goed op internet.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #4  
Oud 30-08-09, 00:16
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Een iphone is geen iphone zonder internet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
web'n'walk Prima Odido (T-Mobile) 5 22-12-10 20:03
Web n walk... iRolf Odido (T-Mobile) 1 18-08-10 10:46
web'n'walk brandy Odido (T-Mobile) 9 12-08-10 13:50
web 'n' walk Plus robvdk Odido (T-Mobile) 2 25-01-10 21:10
Web N Walk - Prepaid OwBeeGee Odido (T-Mobile) 24 23-10-08 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51.