iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Kosten conferentiegesprek (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/41806-kosten-conferentiegesprek.html)

srf0611 16-08-09 16:16

Kosten conferentiegesprek
 
Ik heb mijn iPhone nog niet binnen, maar heb al wel even een vraagje:
Wat zijn de kosten voor een conferentiegesprek?
Betaal je hiervoor gewoon 1 belminuut per minuut x het aantal personen dat in het gesprek zit? Dus als je met 5 personen in een gesprek zit, 3 minuten lang, dan is dat 15 belminuten?
Klopt dat, of werkt dit anders?

Timmeh_ 16-08-09 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 (Bericht 338906)
Ik heb mijn iPhone nog niet binnen, maar heb al wel even een vraagje:
Wat zijn de kosten voor een conferentiegesprek?
Betaal je hiervoor gewoon 1 belminuut per minuut x het aantal personen dat in het gesprek zit? Dus als je met 5 personen in een gesprek zit, 3 minuten lang, dan is dat 15 belminuten?
Klopt dat, of werkt dit anders?

Hangt dat niet van de provider af?

evmw 16-08-09 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 (Bericht 338906)
Ik heb mijn iPhone nog niet binnen, maar heb al wel even een vraagje:
Wat zijn de kosten voor een conferentiegesprek?
Betaal je hiervoor gewoon 1 belminuut per minuut x het aantal personen dat in het gesprek zit? Dus als je met 5 personen in een gesprek zit, 3 minuten lang, dan is dat 15 belminuten?
Klopt dat, of werkt dit anders?

De meeste telecom providers hanteren inderdaad deze methode, maar zoals Timmeh al aangeeft verschilt dit wel per provider (en bij sommige providers ook per abbonement cq contract wat je hebt). Even contact met ze opnemen over de precieze kosten lijkt me dus het slimste.

srf0611 17-08-09 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 338946)
De meeste telecom providers hanteren inderdaad deze methode, maar zoals Timmeh al aangeeft verschilt dit wel per provider (en bij sommige providers ook per abbonement cq contract wat je hebt). Even contact met ze opnemen over de precieze kosten lijkt me dus het slimste.

Ik bedoel het gewoon met een T-mobile i150-abonnement.

Timmeh_ 17-08-09 20:20

// Verplaatst naar T-Mobile.

srf0611 18-08-09 14:24

Niemand? :confused:

Rodericky 18-08-09 22:58

Bel t-mobile dan gewoon, daarom hebben ze ook een klantenservice;)

srf0611 18-08-09 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rodericky (Bericht 340093)
Bel t-mobile dan gewoon, daarom hebben ze ook een klantenservice;)

Haha, is goed.
Als ik ze weer eens een keer aan de telefoon heb, zal ik het gelijk vragen. :)

Scoes 19-08-09 00:26

Je betaald voor de opgezette gesprekken, uit je normale belbundel of beltegoed.i De 3x5 regel van hierboven dus.
Overgens betaal je zelf alleen de uitgaande gesprekken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55.