//

T-mobile tijdelijk nummer vragen

T-mobile tijdelijk nummer vragen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag Iphone binnengekregen via de ING actie. Best snel gegaan want het duurde maar 1 week van bestelling tot levering. Situatie nu: Telfort abbo die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-09, 17:17
solar solar is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard T-mobile tijdelijk nummer vragen

Vandaag Iphone binnengekregen via de ING actie. Best snel gegaan want het duurde maar 1 week van bestelling tot levering.

Situatie nu:
Telfort abbo die ik heb opgezegd, einddatum bevestigd in brief van telfort is 3-09-2009
Bij t-mobile heb ik bij de bestelling nummerbehoud aangevraagd en aangegeven dat deze dus op 3-09-2009 geporteerd moet worden en dat mijn nieuwe abbo dan pas in moet gaan (ingangsdatum = datum nummerbehoud).

Nu is er op de t-mobile site bij nummerbehoudstatus ook nog niks te zien. Lijkt me ook logisch want bestelling is vandaag geleverd en je ondertekende contract gaat dus nu pas retour t-mobile.

Mijn vraag: Kan ik mijn Iphone gewoon activeren met de ontvangen simkaart waarvan het nummer het "tijdelijke" nummer is. Ook al is mijn abbo nog niet ingegaan.

Ik ga er dan vanuit dat ik niet kan bellen of internetten omdat het abonnement nog niet is ingegaan. Wordt op 3-9-2009 dan automatisch de simkaart omgezet naar mijn nummer en gaat dan ook automatisch pas het abonnement in?

Kan iemand mijn vragen bevestigen of beantwoorden. Wil niet nu de simkaart erin doen en dan met hoge kosten zitten.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-09, 21:54
Puck210480 Puck210480 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik heb het ook. Een abonnement van hi en een nieuwe afgesloten via T-mobile. Ik heb hem ook geactiveerd en kan ook niet bellen en internetten. Dit kan pas als je abonnement is omgezet naar T-mobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toestemmingsformulier traceren op IMEI nummer T-mobile jellerrr Odido (T-Mobile) 35 23-10-11 22:49
Tijdelijk nummer, registreren mogelijk? Mikaa Odido (T-Mobile) 1 29-09-09 13:24
Nieuw nummer aanvragen T-Mobile? Orpheo Odido (T-Mobile) 7 02-07-09 14:00
Windows: Activeren met tijdelijk nummer of juist niet? Arnoldho iTunes 2 06-05-09 03:03
Tijdelijk nummer T-Mobile, Gratis uur bellen?? Franzzz Odido (T-Mobile) 14 05-08-08 14:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:51.