//

Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering)

Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben sinds een maandje of 2 in het bezit van een iPhone, waar ik nu reeds sinds het begin mee stoei qua snelheid dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-09, 22:08
RATBORG RATBORG is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Damsko
Berichten: 23
Thumbs down Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering)

Ben sinds een maandje of 2 in het bezit van een iPhone, waar ik nu reeds sinds het begin mee stoei qua snelheid dat ik haal met het netwerk van T-Mobile. Nee, ik hoef geen tips om eens te kijken of ik elders een beter signaal kan krijgen; ik zit midden in de stad én collegae met dezelfde telefoon (type/verbinding etc) hebben dit probleem namelijk niet.

Probleem, welke ik reeds heb aangemeld ligt al sinds 14 juli OPEN bij T-Mobile, steeds bel ik en krijg ik te horen, sorry deze call staat nog open, kunt U eens naar speed.t-mobile.nl gaan, kunt U dit, kunt U dat, kunt U zus? Nee? Zo? Oh oké, nou ja ik zet het in het systeem dan hoort U nog van ons. Ja T-Mobile, ik weet het, het is lastig om al je klanten terug te bellen.

Goed, probleem:

http://testmyiphone.com/results/j2365Ae4360G

Citaat:
0.48 Mbps (482 Kbps / 59 kB/s)
Transferred 512 KB in 8.7 seconds.


Your connection is: 0.48 Mbps (482 Kbps)
You downloaded at: 59 kB/s
You are: 0.3 times faster than EDGE.
Test key: j2365Ae4360G
Test time: 8/17/2009 12:35:57 PM
Connection type: 3g
Test type: Download
Tested from: iPhone
Latency: 25 ms 14549.5 ms
Dit lijkt me nou NIET echt snel, hoewel collegae op dezelfde plek in het pand een bijna 2,5 x zo SNELLE verbinding hebben. Is het de dekking? Lijkt me niet.

Heb gisteren maar weer al mijn koekjes en cash geleegd, weer naar Safari gegaan, naar speed.t-mobile.nl, het vinkje bij 'GEEN OPTIMALISATIE' gezet, gesaved en afgesloten. Als ik dan voor de grap OPNIEUW naar de Safari-browser ga en weer naar de site speed.t-mobile ga, moet de instelling dan op die keuze staan die ik een minuut ervoor (schijnbaar?) heb toegepast, of wat?

Nu dacht ik dat het misschien aan de site 'zou kunnen' liggen (http://testmyiphone.com/country/NL) maar óók met de APP uit de Store heb ik dit probleem; een snelheid van tussen de 0,17 Mbps en (met VEEL geluk) 0,47 Mbps. Is dit normaal?

En ja ik hoor ook weleens iets over datalimieten, en nee ik tether me niet helemaal dood, dit heb ik zojuist pas ingeschakeld om eens te kijken hoe- en wat. Het probleem met de snelheid heb ik al sinds ik 'm heb; ongeveer medio juni 2009.

Kan iemand mij een beetje in de juiste richting helpen?

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-09, 12:29
RATBORG RATBORG is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Damsko
Berichten: 23
Standaard

Bedankt voor alle goede hulp dames en heren, maar ik heb het al opgelost.

Probleem: SIM-kaartje is de boosdoener, ik krijg een nieuwe.

:slotje:
Reageren

Labels
3geeee, iphone, optimalisatie, tmobile, traagheid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G, geen audio, zowel mic als speakers... tommie2005 iPhone algemeen 1 22-01-11 23:39
iPhone: Downgrade iPhone 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom mxd752tr Jailbreak 304 16-05-10 16:14
SIM plots niet herkend: ook na restore zowel iphone als itunes geblokkeerd josien9 iTunes 5 09-05-09 12:51
problemen met het lezen van zowel sms als binnengekomen mail Harry Geytenbeek iPhone algemeen 0 25-03-09 01:03
iphone synchroniseren met zowel mac als windows namastee iPhone algemeen 2 06-03-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.