//

Internet tot nieuw i-phoneabbo

Internet tot nieuw i-phoneabbo discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Puck210480 Ik heb nog een Hi abo zonder eindeloos online. Ik heb 3G, dataroaming en wifi uit staan, maar nu blijkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-09-09, 18:54
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck210480 Bekijk bericht
Ik heb nog een Hi abo zonder eindeloos online. Ik heb 3G, dataroaming en Wi-Fi uit staan, maar nu blijkt dat ik toch internet op kan?? Heeft iemand hier een verklaring of oplossing voor want ik wil het internet helemaal niet op want dan betaal ik buiten mijn bundel van hi.

Mijn T-Mobile abo gaat eind van deze maand in dus dan is het geen probleem meer.
Je hebt je gprs niet uit. Dataroaming is alleen voor buitenland. Je kan alleen je internet uitzetten door jailbreak. En sbsettings. Maar anders kan het niet en vermijd Apps met internet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-09-09, 19:06
Puck210480 Puck210480 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Je hebt je gprs niet uit. Dataroaming is alleen voor buitenland. Je kan alleen je internet uitzetten door jailbreak. En sbsettings. Maar anders kan het niet en vermijd Apps met internet.
Maar ik heb een jailbreak, dan zou ik hem toch definitief uit moeten kunnen zetten?
  #23  
Oud 03-09-09, 19:24
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck210480 Bekijk bericht
Maar ik heb een jailbreak, dan zou ik hem toch definitief uit moeten kunnen zetten?
owja te gehaast geschreven. Was aant werk. Maar ja download sbsettings of bosspreffs en zet edge/gprs uit
  #24  
Oud 03-09-09, 22:45
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Zolang je geen safari/weer/maps/datsoortspul opent maak je geen internet verkeer.
.
Maar toch ook als je push gebruikt voor agenda, adressen of mail en voor het gewoon ophalen van mail natuurlijk.

Jos
  #25  
Oud 04-09-09, 18:36
MarkL MarkL is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Harlingen
Berichten: 28
Standaard

Ik heb vandaag mijn 3GS opgehaald. Alleen mijn Vodafone abo verloopt pas op 22 november. Dus ik moet ff wachten tot ik er mee kan bellen, maar kan ik hem nu wel gewoon syncen met iTunes? En kan ik daarna nog wel mijn oude iPhone 2g syncen?
  #26  
Oud 04-09-09, 18:42
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Krijg je niet gewoon een tijdelijke sim waarop je iphone abbo al staat? En als je die erin stopt kan je alles al, en dan moet je alleen wachten totdat je eigen nummer omgezet wordt.. tenminste dit is mij verteld.
  #27  
Oud 04-09-09, 19:15
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

ligt eraan wat je afgesproken hebt
  #28  
Oud 04-09-09, 19:32
MarkL MarkL is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Harlingen
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Krijg je niet gewoon een tijdelijke sim waarop je iphone abbo al staat? En als je die erin stopt kan je alles al, en dan moet je alleen wachten totdat je eigen nummer omgezet wordt.. tenminste dit is mij verteld.
Hmmm.... ik zal het eens proberen.

Dank je.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen internet met nieuw Vodafone abbo? Frankdj Vodafone 14 13-10-10 18:15
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 13:01
iPhone: 3GS opschonen als NIEUW, met mogelijkheid tot JB Demazelen Jailbreak 10 05-08-10 22:53
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer silverhees Odido (T-Mobile) 5 22-03-10 10:31
tot 300MB internet genoeg? DylanVanVliet iPhone algemeen 10 17-11-08 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.