//

problemen met simkaart en my T-Mobile

problemen met simkaart en my T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb altijd gewoon via My T-Mobile mijn belstatus kunnen opvragen kwam gewoon op het my t-mobile scherm. Maar nu ik weer inlog (na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-09, 00:21
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard problemen met simkaart en my T-Mobile

Hallo,

Ik heb altijd gewoon via My T-Mobile mijn belstatus kunnen opvragen kwam gewoon op het my t-mobile scherm. Maar nu ik weer inlog (na de vakantie) staat er: "Activeer je simkaart om volledig toegang te krijgen tot My T-Mobile". Ik heb niks raars gedaan met mijn simkaart/iPhone behalve het jailbreaken, dit is allemaal zonder slag of stoot gebeurt en ook bellen/mobiel internet doet het nog gewoon. Alleen My T-Mobile niet meer.

Ook via "1202" kan ik geen belstatus meer opvragen i.v.m. interne storing maar hebben meer mensen dit of heb ik gewoon een groot probleem??

Alvast Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met simkaart + sync 97752 iTunes 2 09-01-11 02:39
Problemen met simkaart knippen! Jeffah92 iPhone algemeen 15 25-12-10 15:16
iPhone problemen met simkaart. RiPaXe iPhone algemeen 5 17-07-09 18:02
1ste generatie met firmware 2.0 en T-Mobile simkaart SnoRt Archief 2 11-07-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.