//

verzekering bij t-mobile

verzekering bij t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik bijna m'n Iphone ga bestellen, Wanneer kan je de verzekering kiezen als je aan het bestellen bent (online). Kan iemand de voorwaarden voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-09, 22:53
Eurovreter Eurovreter is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard verzekering bij t-mobile

Aangezien ik bijna m'n Iphone ga bestellen,

Wanneer kan je de verzekering kiezen als je aan het bestellen bent (online).

Kan iemand de voorwaarden voor de verzekering opzoeken, ik zelf kan ze niet vinden. Of staan deze al erbij terwijl je aan het bestellen bent.


Alvast bedankt, Koen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-09, 11:53
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Gewoon even bellen met de klantenservice, die kunnen dit soort dingen telefonisch voor je regelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile Shop verplicht verzekering chill77 Koopinformatie Nederland 0 19-08-10 23:18
iPhone gestolen maar ik heb verzekering via T-Mobile snverhallen Odido (T-Mobile) 23 26-09-09 19:34
iPhone 3GS: Bij Unlock Valt Verzekering Weg? Nieuw ReLock Tool? Antonio6 Unlock 7 29-07-09 20:40
T-mobile, verzekering/reparatie problemen. Brutaal!!! jorisposma Odido (T-Mobile) 12 14-07-09 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.