//

Wat moet ik doen om (wel) door T-Mobile geholpen te worden? (FAQ?)

Wat moet ik doen om (wel) door T-Mobile geholpen te worden? (FAQ?) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dank je wel voor je reactie. Ga vanavond eerst de voorwaarden goed doorlezen. Ik zal de iphone wel moeten inleveren maar ik heb er zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-11-09, 17:27
mystery_girl mystery_girl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Dank je wel voor je reactie.
Ga vanavond eerst de voorwaarden goed doorlezen.
Ik zal de iphone wel moeten inleveren maar ik heb er zo ook niets aan.
Wireless internetten thuis kan ik ook op mijn pc.
Ik heb de i-phone via Ty-phone.
Zie wel wat er gebeurd.
Met T-mobile wil ik zo niet verder in ieder geval.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-11-09, 18:02
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Beste mystery girl,

Ik heb een soortgelijk probleem gehad met betrekking tot het bereik van T-Mobile. Ik had in mijn straat namelijk geen 3G bereik. Belangrijk is dat je via de tool op de t-mobile website controleerd of er in jou gemeente en vooral jou straat voldoende dekking is, zowel gsm als data netwerk.

Wanneer dit het geval is maar jij ervaart het tegendeel dan kan je via de klantenservice van T-Mobile of via een T-Mobile winkel een case laten aanmaken. Ik werd toen enkele uren later teruggebeld met een voorstel. Ik kon kiezen voor een korting op mijn abbonement of mijn contract ontbinden en de iPhone terugsturen.

Wanneer de T-mobile coverage tool aangeeft dat er in jou straat niet voldoende of geen dekking is dan denk ik dat het iets moeilijker gaat worden om je contract te ontbinden. Dit omdat T-Mobile er vanuit gaat dat de klant voldoende zelfonderzoek heeft gedaan betreffende de dekking in zijn of haar gebruiksgebied alvorens een contract af te sluiten.

Volgens mij staat het tooltje onder de naam "dekkingskaart" op de T-Mobile website. Hoop dat je er iets mee kunt.

Groeten Sjoerd
  #23  
Oud 17-11-09, 19:46
mystery_girl mystery_girl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Hallo Sjoerd..

Bedankt voor je reactie.
Ik heb zojuist nogmaals mijn de dekking voor mijn straat op de website van T-Mobile gecontroleerd en deze geeft aand dat de dekking goed is. Zowel binen als buiten.
Ook heeft mijn dochter een jaar of 2 geleden een t-mobile abonnement gehad en had toen hier bij ons thuis een goede verbinding.
Nu ik meer onderzoek doe de laatste 2 weken omdat ik zeer slecht tot geen netwerk van T-Mobile heb, hoor ik steeds meer dat veel mensen problemen kregen met de dekkig van T-Mobile sinds afgelopen zomer.
Dit hoor ik nu pas achterdaf.
Ben ervan uitgegaan dat als de dekkingskaart aangeeft dat er een goed bereik van netwerk is ik daar toch op kan vertrouwen.
Ook op dit moment geeft mijn I-phone aan "geen service"
Kan er gewoon niets mee.
Thuis hen ik nog geen enkele maal 3G internetverbinding gezien op mijn I-phone.
Als ik in het centrum van Dronten ben heb ik wel netwerk maar zie ik af en toe een internetverbinding.

Wat ik wil is een volledig netwerk. Kunnen bellen en sms wanneer ik dat thuis wil en niet steeds naar buiten lopen (paar straten verderop) om te kijken of er iemand heeft gebeld of een sms heeft gestuurd.
Met Telfort had ik altijd volledig netwerk.
Nooit problemen mee gehad.

Groeten,
Mystery_girl
  #24  
Oud 24-11-09, 23:32
MarkL MarkL is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Harlingen
Berichten: 28
Standaard

Nou ik ben ook mooi de pineut. Mijn abo is sinds gister in gegaan en voorheen had ik Vodafone met perfect 3G en GSM bereik. Nu heb ik gewoon in mijn eigen huis geen bereik en kan ik niet eens bellen :S

Ik ben voor mijn werk en studie afhankelijk van internet op mijn telefoon en een goede verbinding. Dit is heel vervelend. Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar de klantenservice, maar ik denk niet dat ik zo lang kan wachten. Ik bel morgen wel ff. Alleen denk ik dat het net zo'n lijdensweg gaat worden als bij de rest van de mensen in dit forum.
  #25  
Oud 26-11-09, 15:59
mohmie mohmie is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 6
Standaard Pineut

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkL Bekijk bericht
Nou ik ben ook mooi de pineut. Mijn abo is sinds gister in gegaan en voorheen had ik Vodafone met perfect 3G en GSM bereik. Nu heb ik gewoon in mijn eigen huis geen bereik en kan ik niet eens bellen :S

Ik ben voor mijn werk en studie afhankelijk van internet op mijn telefoon en een goede verbinding. Dit is heel vervelend. Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar de klantenservice, maar ik denk niet dat ik zo lang kan wachten. Ik bel morgen wel ff. Alleen denk ik dat het net zo'n lijdensweg gaat worden als bij de rest van de mensen in dit forum.

Ik kan me voorstellen dat je gaat bellen maarre... langslopen is effectiever. Als ze je gezicht voor de 2e keer in korte tijd zien weten ze gelijk dat er nog onvoldoende actie is ondernomen. Succes in ieder geval!
  #26  
Oud 27-11-09, 19:53
MarkL MarkL is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Harlingen
Berichten: 28
Standaard

Dank je, maar ik heb contact met ze gehad. Ze mailden me naar een dag al terug dat ik binnen 10 dagen zou worden gebeld door een technische medewerker. Dus ik dacht die belt echt niet nadat ik berichten las op dit forum. Maar hij heeft me een paar uren geleden gebeld en dat is ongeveer 2 dagen na dat mailtje. Dus dat zit best goed.

Hij vertelde me ook eerlijk en gemakkelijk dat ik niet echt kans heb op verbinden van hun in mijn woning. Wel komt er binnen 3 maanden een mast, maar ook dat maakt voor mij waarschijnlijk niet uit zei hij.

Toen vertelde hij mij dat ik 2 opties had: Mijn contract opzeggen en dus mijn iPhone 3GS inleveren en ik krijg mijn 100 euro ook terug. Of ik kon 3 maanden lang de helft betalen van mijn abo.

Nu ben ik goed aan het nadenken, maar ik denk dat ik het opzeg. Wat heb ik aan een iPhone 3GS als hij toch niet werkt. Ik denk dat ik weer terug ga naar Vodafone en op een of andere manier maar een gekraakte iPhone 3GS moet vinden.

Ik kan namelijk niet meer zonder mijn iPhone. Hij werkt zo fijn in combi met mijn MacBook.

Maar goede en snelle service van T-Mobile met een eerlijk advies. Ben erg tevreden over hun oplossing.
  #27  
Oud 04-12-09, 22:23
mystery_girl mystery_girl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Fijn voor je dat jij al bent benaderd door t-mobile.
Ik ben nog steeds net teruggebeld.
Ben nu al 2 maanden bezig en krijg iedere keer iemand anders aan de telefoon die dan zegt er weer een case van te maken.
Een week geleden weer gebeld en toen vertelde iemand dat ze steeds proberen mij te bellen maar dat ik nooit te berieken ben.
Wel..hoe zou dat nu komen.
Ik heb toch geen bereik..!!!
Ik moest nu van 3 personen opgeven wanneer ze me hebben gebeld en van welke provider ze gebruik maken. Dit had ik al eerder doorgegeven maar volgens die mevrouw aan de telefoon moet dit een paar maal alvorens ze iets kunnen doen.
Ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd.
Afgelopen woensdag weer gebeld om de gevraagde gegevens door te geven.
Toen een heel aardige mevrouw aan de telefoon die mij ook gelijk vertelde dat ze kon zien dat er wordt opgegeven op mijn postcode dat ik beriek moet hebben maar dat ze kon zien dat ik in een gebied bevindt waar inderdaad erg weining bereikt is. Ze noemde het een groot grijs gebied waar af en toe iets van bereik opflitst.
Ze vond het ook vreemd dat ik zovaak heb moeten bellen. Ze zei ook dat deze gegevens die ze mij vertelde ook al door de andere medewerkers konden worden gezien.
Zij zou er nu spoed van maken.

Ik denk dat het heel veel uitmaakt wie je bij t-mobile aan de telefoon krijgt en af ze de juiste gegevens die je doorgeeft ook aan de technische dienst doorgeven.

Imiddels is er weer (3e keer) geld van mijn rekening geboekt.
Heb inmiddels na 3 maanden..900 belminuten kunnen verbruiken en 900 sms-jes.
Daarvan heb ik ongeveer 10 belminuten gebruikr en sms-jes.
Deze zijn verbruikt als ik niet thuis en elders wel netwerk had. Maar thuis heb ik totaal geen bereik.

Ik vind tot nu toe dat t-mobile een zeer slecht netwerk heeft maar ook nog eens een zeer slechte service geeft!!!
Als je al zo vaak laat weten dat je geen netwerk hebt en dat zo ook aan je status kunnen zien dat je helemaal niets verbruikt moeten ze toch eindelijk eens in reageren.
  #28  
Oud 05-12-09, 11:40
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mystery_girl Bekijk bericht
Fijn voor je dat jij al bent benaderd door t-mobile.
Ik ben nog steeds net teruggebeld.
Ben nu al 2 maanden bezig en krijg iedere keer iemand anders aan de telefoon die dan zegt er weer een case van te maken.
Een week geleden weer gebeld en toen vertelde iemand dat ze steeds proberen mij te bellen maar dat ik nooit te berieken ben.
Wel..hoe zou dat nu komen.
Ik heb toch geen bereik..!!!
Ik moest nu van 3 personen opgeven wanneer ze me hebben gebeld en van welke provider ze gebruik maken. Dit had ik al eerder doorgegeven maar volgens die mevrouw aan de telefoon moet dit een paar maal alvorens ze iets kunnen doen.
Ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd.
Afgelopen woensdag weer gebeld om de gevraagde gegevens door te geven.
Toen een heel aardige mevrouw aan de telefoon die mij ook gelijk vertelde dat ze kon zien dat er wordt opgegeven op mijn postcode dat ik beriek moet hebben maar dat ze kon zien dat ik in een gebied bevindt waar inderdaad erg weining bereikt is. Ze noemde het een groot grijs gebied waar af en toe iets van bereik opflitst.
Ze vond het ook vreemd dat ik zovaak heb moeten bellen. Ze zei ook dat deze gegevens die ze mij vertelde ook al door de andere medewerkers konden worden gezien.
Zij zou er nu spoed van maken.

Ik denk dat het heel veel uitmaakt wie je bij t-mobile aan de telefoon krijgt en af ze de juiste gegevens die je doorgeeft ook aan de technische dienst doorgeven.

Imiddels is er weer (3e keer) geld van mijn rekening geboekt.
Heb inmiddels na 3 maanden..900 belminuten kunnen verbruiken en 900 sms-jes.
Daarvan heb ik ongeveer 10 belminuten gebruikr en sms-jes.
Deze zijn verbruikt als ik niet thuis en elders wel netwerk had. Maar thuis heb ik totaal geen bereik.

Ik vind tot nu toe dat t-mobile een zeer slecht netwerk heeft maar ook nog eens een zeer slechte service geeft!!!
Als je al zo vaak laat weten dat je geen netwerk hebt en dat zo ook aan je status kunnen zien dat je helemaal niets verbruikt moeten ze toch eindelijk eens in reageren.

Ik denk dat de aanhouder wint en bellen naar de klantenservice heb ik 2x gedaan, daarna nooit meer. Je moet in de pen klimmen en stel ze een ultimatum van 5 a 10 werkdagen. Zet in de brief wat jij wilt, zet er ook in dat als je hiervan geen bericht krijgt juridische stappen gaat ondernemen.

Grote kans dat je door afdeling klachten wordt terug gebeld.
Mijn gebied ging alleen over het werk, aangezien ik daar meer ben dan thuis. Thuis had ik perfect bereik, op het werk noemde ze het "spooky" ze bood me 20% korting aan + 500 punten, ben ermee accoord gegaan maar ben verder gaan onderhandelen waarna het uitkwam op ontbinding met behoud van mn iphone + een gratis unlock, aangezien er nog een maand tussen het jaar zat. Nu zit ik met een supersim bij vodafone en kan zeggen dat dit een ideale combinatie is. Zeker de support van vodafone.

Schrijf een brief en je zult zien dat er mogelijkheden zijn dus bellen niet meer.
  #29  
Oud 05-12-09, 12:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Waar zijn die 500 punten dan voor?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #30  
Oud 05-12-09, 23:05
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Waar zijn die 500 punten dan voor?
Coulance voor de misgelopen punten + extra zoals verjaardag en betaalde facturen die nooit zijn ontvangen.
  #31  
Oud 05-12-09, 23:50
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Sorry, ik weet nog steeds niet wat je met "punten" bedoelt...

Is dat een soort spaarsysteem of een ranking van klanten van T-Mobile?

Ik ken het niet en zou er graag meer over lezen/leren.
  #32  
Oud 06-12-09, 09:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
(...)
Schrijf een brief en je zult zien dat er mogelijkheden zijn dus bellen niet meer.
Dat is inderdaad ook mijn advies.
Bij het afsluiten van mijn T-Mobile abonnement in 2008 was er sprake van een computerstoring bij TM; een performanceprobleem ivm de grote toeloop. Daardoor is toen het verkeerde (Orange) abonnement beëindigd. Bij de overname van Orange naar TM is er opnieuw eea fout gegaan. Ik heb meermaals telefonisch contact gehad met de helpdesk, er werden toezeggingen gedaan maar niet nagekomen.
Vervolgens heb ik in een brief een opsomming gegeven van de gemaakte fouten, de schade berekend en verzocht om terugbetaling daarvan. Binnen 14 dagen was alles -goed- geregeld en had ik het geld op mijn rekening.

Voor het gemak nog even de contactgegevens:
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Sorry, ik weet nog steeds niet wat je met "punten" bedoelt...

Is dat een soort spaarsysteem of een ranking van klanten van T-Mobile?

Ik ken het niet en zou er graag meer over lezen/leren.
Klopt, dat is een spaarsysteem. Je moet je dan wel eerst aanmelden bij My T-Mobile. Met de gespaarde punten kun je bijv. korting krijgen op de prijs van een nieuwe gsm bij verlenging van je abonnement, belminuten 'kopen', enz.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat moet ik doen?! Hahaowned Jailbreak 3 22-11-10 22:04
iPhone: Wat moet ik nu precies doen... Draco Jailbreak 3 14-11-10 17:42
Help wat moet ik doen?! robintielemans Archief 3 10-05-09 22:47
HELP ! wat moet ik doen ??? L03627 Archief 3 10-05-09 17:55
Wat moet ik doen :S???????????????? wo-man Archief 2 03-04-09 21:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.