//

Contract vernieuwen

Contract vernieuwen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Op dit moment heb ik een Orange 20 contract die +- 15 november afloopt. (kan het nu even niet zien) En ik wil graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-09, 08:03
Summ Summ is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Question Contract vernieuwen

Goedemorgen,

Op dit moment heb ik een Orange 20 contract die +- 15 november afloopt. (kan het nu even niet zien)
En ik wil graag een iPhone 3GS.

Is het mogelijk om naar een T-Mobile shop te gaan en daar nu mijn contract te laten vernieuwen in ruil voor een iPhone 3GS?

En krijg ik daar dan ook korting op?

Ook vroeg ik me af of ik hiervoor percé naar een T-Mobile shop moet of kan ik ook bijvoorbeeld langs de Phone House gaan?

Want m'n contract moet dan natuurlijk overgezet worden van Orange naar T-Mobile.

Wat raden jullie mij aan om te doen?

Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-09, 09:30
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Orange = T-mobile.. Dat moet geen enkel probleem zijn. Ook niet bij andere winkels als de T-mobile shop.

En je kan 3 maanden voor het aflopen van je contract, je contract vernieuwen, dus wat dat betreft zit je goed. Alleen zit je dan nog wel 3 maanden met dat abonnement en je iPhone. Daarmee moet je dus wel voorzichtig zijn qua datagebruik.

En wat voor korting wil je?

Oh trouwens.. je zou in principe natuurlijk ook gewoon even kunnen bellen naar de Orange/T-mobile klantenservice. Daar zijn die mensen voor
  #3  
Oud 26-08-09, 09:45
Summ Summ is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Orange = T-mobile.. Dat moet geen enkel probleem zijn. Ook niet bij andere winkels als de T-mobile shop.

En je kan 3 maanden voor het aflopen van je contract, je contract vernieuwen, dus wat dat betreft zit je goed. Alleen zit je dan nog wel 3 maanden met dat abonnement en je iPhone. Daarmee moet je dus wel voorzichtig zijn qua datagebruik.

En wat voor korting wil je?

Oh trouwens.. je zou in principe natuurlijk ook gewoon even kunnen bellen naar de Orange/T-mobile klantenservice. Daar zijn die mensen voor
Bedankt voor je reactie.

Korting omdat ik mijn contract vernieuw en volgens T-Mobile krijg je dan tegen gereduceerde prijs een nieuw toestel.

Hoezo zit ik dan met 2 abonnementen opgescheept? Als ik het niet verkeerd begrepen heb staat er op de website van T-Mobile dat het gewoon overgezet wordt en je dus je beltegoed ook meeneemt.

Hylo.Search
  #4  
Oud 26-08-09, 10:53
Evadnl Evadnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Summ Bekijk bericht
Hoezo zit ik dan met 2 abonnementen opgescheept? Als ik het niet verkeerd begrepen heb staat er op de website van T-Mobile dat het gewoon overgezet wordt en je dus je beltegoed ook meeneemt.

Hylo.Search
Als je je abo 3 maanden van tevoren aanvraagt kun je ervoor kiezen het T-mobile abo pas in november in te laten gaan op de dag dat je Orange abo afloopt. Hierdoor heb je de iPhone sneller en kun je waarschijnlijk je Orange kaartje gebruiken in je iPhone (Als het goed is?! Zelfde netwerk lijkt me nu...). Mocht je geen speciaal internet abo bij Orange hebben dan moet je oppassen met je verbruik ivm kosten. Dat bedoeld hij ermee!
  #5  
Oud 26-08-09, 14:07
Summ Summ is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evadnl Bekijk bericht
Als je je abo 3 maanden van tevoren aanvraagt kun je ervoor kiezen het T-mobile abo pas in november in te laten gaan op de dag dat je Orange abo afloopt. Hierdoor heb je de iPhone sneller en kun je waarschijnlijk je Orange kaartje gebruiken in je iPhone (Als het goed is?! Zelfde netwerk lijkt me nu...). Mocht je geen speciaal internet abo bij Orange hebben dan moet je oppassen met je verbruik ivm kosten. Dat bedoeld hij ermee!
Ah ok dat is duidelijk! bedankt.

En volgens mij kun je Orange simkaartjes gewoon in de iPhone gebruiken aangezien ik dat bij verschillende users op het T-Mobile forum had gelezen.
  #6  
Oud 26-08-09, 14:51
teitgrot teitgrot is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
En je kan 3 maanden voor het aflopen van je contract, je contract vernieuwen, dus wat dat betreft zit je goed. Alleen zit je dan nog wel 3 maanden met dat abonnement en je iPhone. Daarmee moet je dus wel voorzichtig zijn qua datagebruik.
Mij is dat door de klantenservice toch anders verteld. Mijn huidige contract (relax 150) loopt af op 26 oktober. Morgen krijg ik mijn iphone binnen (na een week of 6).
Alhoewel de twee jaar van het nieuwe iphonecontract inderdaad pas ingaat op 26 oktober zetten ze wel al per direct mijn relax 150 om in een i-150 (moet je wel even telefonisch regelen). Geen extra kosten mbt dataverbruik dus.
  #7  
Oud 26-08-09, 15:46
jansen7w jansen7w is offline
• iOS 4.3.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik weet niet zeker of je dan ook op een korting kan regelen, want de Iphone valt volgens mij buiten die categorie!

Afgelopen zomer heb ik mijn contract vernieuwd van Tmobile en attendeerde ik hun ook op die korting, maar die kreeg ik niet. Ze zeiden dat ik nog niet lang genoeg lid was om daarvoor in aanmerking te komen (terwijl ik al 2 jaar orange/1jaar Tmobile abonnee ben).
  #8  
Oud 26-08-09, 17:00
Summ Summ is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jansen7w Bekijk bericht
Ik weet niet zeker of je dan ook op een korting kan regelen, want de Iphone valt volgens mij buiten die categorie!

Afgelopen zomer heb ik mijn contract vernieuwd van Tmobile en attendeerde ik hun ook op die korting, maar die kreeg ik niet. Ze zeiden dat ik nog niet lang genoeg lid was om daarvoor in aanmerking te komen (terwijl ik al 2 jaar orange/1jaar Tmobile abonnee ben).
Ja het verschilt blijkbaar heel erg met wie je praat en naar welke vestiging je gaat, ik hoor allerlei verschillende verhalen van mensen die wel korting kregen, mensen die de rest van hun orange abbo kwijtgescholden kregen e.d.

Maar goed, ik ben net even langs de T-Mobile shop geweest en heb toen de 16GB zwarte iPhone 3GS besteld.

Helaas kan de levertijd oplopen tot wel 8 hele weken dus daar ben ik mooi klaar mee.

Het ging allemaal vrij goed, ik heb 50 euro borg betaald voor de bestelling en het overzetten kon allemaal maar het orange abbonement blijft gelden tot 9 november want dan loopt hij bij mij officieel af.

Hij vertelde dat ik mijn orange simkaart dan gewoon in de iPhone kon gebruiken tot die tijd.

Ben alleen vergeten te vragen of het i-150 abbonement dan op 9 november pas kan ingaan anders zit ik met dubbele kosten.
  #9  
Oud 26-08-09, 18:08
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Als de Iphone in voorraat kon je je iphone direct meekrijgen. Wanneer de abbo van Orange afloopt word die automatisch omgezet naar T-mobile en begint je abbo met t-mobile. Als je je de iPhone krijgt voordat je abbo met T-mobile ingaat kun je een simkaart van orange nog niet gebruiken! Daarvoor moet je eerst naar T-mobile(of naar T-shop) bellen en regelen ze voor je dat dat kan!
  #10  
Oud 26-08-09, 18:10
Summ Summ is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe Bekijk bericht
Als de Iphone in voorraat kon je je iphone direct meekrijgen. Wanneer de abbo van Orange afloopt word die automatisch omgezet naar T-mobile en begint je abbo met t-mobile. Als je je de iPhone krijgt voordat je abbo met T-mobile ingaat kun je een simkaart van orange nog niet gebruiken! Daarvoor moet je eerst naar T-mobile(of naar T-shop) bellen en regelen ze voor je dat dat kan!
Ja klopt maar hij was dus helaas niet op voorraad.

Vreemd, volgens de T-Mobile medewerker moet een orange simkaart gewoon standaard werken, maar goed bedankt voor de tip dan weet ik het in ieder geval mocht het niet het geval zijn.
  #11  
Oud 26-08-09, 20:11
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Is wel het geval, een iphone van tmobile slikt gewoon Orange kaartjes.
Let wel even op je internet gebruik tot je je tmobile sim in gebruik neemt, want bij Orange gelden andere tarieven.
Reageren

Labels
3gs, contract, iphone, t-mobile, vernieuwen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk thekoot Odido (T-Mobile) 272 23-02-11 18:20
Contract eerder vernieuwen Digi-Djeff Odido (T-Mobile) 22 29-01-11 13:45
Windows: Muziek in iTunes vernieuwen Lian1966 iTunes 11 23-11-10 09:04
Iconen vernieuwen martijn2308 Jailbreak apps en thema's 4 27-10-10 13:27
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.