iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Tijdelijk mast en dan wel opeens 3g (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/42447-tijdelijk-mast-opeens-3g.html)

stadjer 26-08-09 11:57

Tijdelijk mast en dan wel opeens 3g
 
Hier in Harlingen is vanaf vandaag tot zaterdag de jaarlijkse feestweek wat druk wordt bezocht, daarom hebben t-mobile en/of meerdere providers een tijdelijk mast geplaatst zodat het bereik gegrandeerd is, en nu komt het.

Ik heb hier nooit in mijn woonplaats 3g internet maar nu met die tijdelijke mast op eens wel is toch wel enorm slecht van t-mobile dat het nu wel opeens zal kunnen en anders niet.

S¡mon 26-08-09 12:02

Het kan altijd. Alleen voor die extra mensen is dat gedaan, het is alleen duur om er permanent eentje te plaatsen.

Misschien kijken ze gewoon naar de statistieken van "Hoeveel mobieltjes met 3G zijn er in die omgeving verkocht." "Aha, dus 5000 mensen hebben (officieel) een telefoon met abonnement bij ons gekocht, maar 100 daarvan hebben 3G." - dan zullen ze dus niet speciaal voor die 100 mensen een 3G mast plaatsen: misschien maken ze daarmee alleen verlies, want met een abonnement betaal je ook nog eens je toestel.

stadjer 26-08-09 12:12

Simon, maar er wordt vooraf dus niet gemeldt dat je geen 3g-ontvangst hebt maar met een evenementen zal het op eens niks uitmaken. Ik geniet er nu even van maar toch apart.

S¡mon 26-08-09 12:14

Je hebt niet goed gekeken naar de coverage tool: http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/webform1.aspx. In een groot deel van Harlingen word het binnen 3 maanden verwacht.

stadjer 26-08-09 13:33

in een groot deel ? je hebt echt nergens in Harlingen 3g in de regio heb je enkel in Sneek, Bolsward en Leeuwarden 3g

kuotje 26-08-09 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stadjer (Bericht 343314)
in een groot deel ? je hebt echt nergens in Harlingen 3g in de regio heb je enkel in Sneek, Bolsward en Leeuwarden 3g

binnen 3 maanden pas.

Scoes 26-08-09 20:56

Lol @ de dekkingskaart die niet in firefox werkt...

stadjer 28-08-09 03:19

@ Kuotje : van die dekkingskaart klopt helemaal niks

kuotje 28-08-09 12:48

daar ben ik het met je eens.
woon zelf in Kerkdriel gaf dekkingskaart aan WEL 3G kwam thuis en geen 3G
maar 2-3maanden later hadden we 3G hier :)

harlingen 06-09-09 17:25

Nou heb ik al sinds oktober vorig jaar een 3g.
Toen had T-mobile al op die dekkingskaart staan dat er, binnen 3 maanden, in Harlingen 3G zou komen.

We zijn een jaar later en het is er inderdaad geweest!
1 weekje maar, tijdens de feestweek. Inmiddels is het alweer verdwenen.

SXR 07-09-09 22:06

die dekkingskaart werkt niet in Firefox , maar ook niet in IE 8 hoor... :eek:

Blackherrie 08-09-09 09:25

En dit kaartje ?

GSM Coverage Maps | Netherlands | T-Mobile Netherlands B.V (T-Mobile NL) | Coverage Map

Het bruine is dus waar 3g is.........................................

kuotje 08-09-09 09:57

klopt voor geen meter, maar is in die andere discussie al besproken. Het is waarschijnlijk zo waar de meeste abbo's van TMobile zitten gaan ze een mast plaatsen.
maarja ik ben niet van TMO dus wie ben ik om het te zeggen. :)

Blackherrie 09-09-09 22:37

Voor wat ik getest heb komt dit kaartje beter overeen dan het t-mobile kaartje.

r.houkes 10-09-09 21:31

Je kan eem klacht naar t-mobile sturen als je geen goede dekking heb.,..

Dan krijg je als antwoord "we hebben de door jou opgegeven postcode verbeterd het moet volgens ons nu goed zijn als u nog steeds problemen ondervind moet u contact opnemen met t-mobile........... "

Nou dikke vinger er is niets verbeterd

ballegooier 11-09-09 09:44

Die dekkingskaart liegt. Ik zou op mijn postcode "uitstekende dekking" hebben (3g). Zowel binnen als buiten heb ik geen dekking. Op zolder, 3e verdieping wel af en toe. Maargoed, daar leef ik niet. Overigens doet KPN het nog slechter hier, die heeft nauwelijks gsm dekking hier.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.