iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile Internet 3G (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/42567-t-mobile-internet-3g.html)

IphoneBezitter 27-08-09 22:20

T-Mobile Internet 3G
 
Hallo,

Ik hadt een Vraag heb vandaag gebeld met t-mobile klantenservice en die zeggen dat ik bij mijn i-150 abonnoment van 29,95 euro per maand gratis onbeperkt 3g netwerk heb nou vertrouw ik t-mobile niet helemaal en ik ben bang dat ik dalijk flink genaaid wordt dat ik er wel voor moet betalen iemand hier ervaringen mee kan je echt onbeperkt internetten met dat abbonoment ??



Groetjes Iphonebezitter:D
Sorry Als het domme vraag is :S

Evadnl 27-08-09 23:29

Ja dat kan, bron: Met de speciale iPhone 3GS-abonnementen optimaal gebruikmaken van je iPhone - T-Mobile

IphoneBezitter 28-08-09 00:22

Dus kan dus alles doen wat ik maar wil zonder te betalen?

kuotje 28-08-09 01:56

ja behalve in het buitenland.
Downloaden blabla etc :) 24/7
Waar woon je ? Kun je even checken of je wel degelijk over 3G beschikt.
Anders is het zonde als je alleen via EDGE kan internetten.

IphoneBezitter 28-08-09 10:55

hee ty voor reactie ik woon in breda en hoe denk jij over jailbreaken?

S¡mon 28-08-09 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 344075)
ja behalve in het buitenland.
Downloaden blabla etc :) 24/7
Waar woon je ? Kun je even checken of je wel degelijk over 3G beschikt.
Anders is het zonde als je alleen via EDGE kan internetten.

EDGE wordt niet ondersteund in Nederland.

kuotje 28-08-09 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 344155)
EDGE wordt niet ondersteund in Nederland.

sorry was ff in de war, bedoelde GPRS. ( nog langzamer zelfs :( )

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IphoneBezitter (Bericht 344142)
hee ty voor reactie ik woon in breda en hoe denk jij over jailbreaken?

oke breda zelf zal een goede 3G ontvangst hebben.
maar jailbreaken hmm ik deed het voor SBsettings en Winterboard themes maken. Maar het vreet batterijen en geheugen dus heb het verwijderd aangezien ik die dingen in principe niet nodig heb en alles loopt nu wel vlotter en voelt beter aan. Maar je kan het altijd proberen en testen ( heb zelf veel mee gedaan qua thema's maken etc.) en dan zelf zien of je het nodig hebt of niet. Ben nu gewoon weer tevreden met de standaard thema.

IphoneBezitter 28-08-09 12:53

dat thema's maken lijkt me heel erg leuk maar al die problemen en hij is nog maar net nieuw en wil eerlijk gezegt niet dat ik dalijk een kapotte iphone heb.

kuotje 28-08-09 12:57

hij is gewoon te herstellen en dan ben je van je JB af.
alleen sommige blijven hangen en dan moet je echt je iphone herstellen als nieuwe iphone en dan ben je letterlijk alles kwijt.

IphoneBezitter 28-08-09 13:01

dus mijn iphone is altijd te herstellen het is niet zo dat er iets gebeurd waardoor ik hem niet meer kan gebruiken? bijv dat tie letterlijk crasht

sannie72 01-09-09 12:26

ff een vraagje. ik heb op mijn werk altijd goede g3 verbinding. maar sinds vandaag geeft hij dus een melding dat hij geen verbinding kan maken. als ik kijk staat er in me scherm geen g3 meer maar wel volledig signaal van t-mobile. in de instellingen staat g3 gewoon aan. wat kan de oorzaak hiervan zijn?

Evadnl 01-09-09 12:30

Kan komen door het weer, andere "wireless" signalen die storen, zoals bijvoorbeeld Wireless LAN verbindingen binnen je kantoor. Kan van alles zijn.

sannie72 01-09-09 12:46

wat betekend eigenlijk VPN?

Evadnl 01-09-09 12:56

Virtueel Particulier Netwerk - Wikipedia

Iets wat je werk KAN gebruiken om bijvoorbeeld je harde schijf op je werk ook thuis, of op je mobiel mogelijk te maken :-). Of andere diensten vanaf thuis/mobiel te laten werken vanuit het bedrijf.

IphoneBezitter 02-09-09 13:10

ik hadt een vraag mijn 3g netwerk is in mijn huis bagger slecht het enige plekje waar ik bereik heb is op het terras in een stoel het moet die stoel zijn anders is het geen bereik.. ik hadt gelezen dat als je dat hebt 20% korting kan krijgen als je naar t-mobile belt met dat probleem in de rest van het dorp heb ik geen bereik woon in terheijden vlakbij breda dus hij zo de Satteliet bij breda kunnen oppaken wat tie op het terras doet want dat is vlakbij het terras Breda ligt kilometer weg van het terras we kunnen breda een beetje zien vanaf daar.

Groetjes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.