iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   extra kosten Tmobile internet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/42642-extra-kosten-tmobile-internet.html)

richardiPhonepoldervaart 29-08-09 00:08

extra kosten Tmobile internet
 
Ik heb dus sinds kort een iPhone 3GS(top apperaat trouwens!!!)
Maar ik hoor dus nu verhalen dat ik xtra moet betalen voor Youtube ofzo????
Ik heb een tmobile i-abbo met onbeperkt internet of is het niet helemaal onbeperkt??????

BVD
Richard

tagged 29-08-09 00:47

Aan het gebruik van Youtube zitten in ieder geval geen extra kosten verbonden!
Hoe kom je daar eigenlijk bij als ik vragen mag?

FranDaMan 29-08-09 07:25

Internet is geheel onbepertk. Alleen binnen Nederland. Daarbuiten rijzen de kosten al snel de pan uit, dus daar moet je alleen je Wi-Fi gebruiken.

richardiPhonepoldervaart 29-08-09 19:00

oooh gelukkig!! ik heb het gehoord van een collega en die was er 100% zeker van!!!!
Ik dacht ja duh!!! ff na vragen!!
tankx:)
Ik was nie van plan om op vakantie te internetten!!geen tijd!!!

Hoe is dat eigenlijk met dataroaming???is dah in NL wel gratis???buitenland wel!!!

joeri v 29-08-09 19:30

lekkere collega...
dataroaming is gewoon een functie die je internet uitschakelt zodra je in het buiteland komt :) zit in je iphone zelf... en is gewoon gratis...

FranDaMan 29-08-09 19:47

Dataroaming schakelt je internet niet uit.
Dataroaming is gewoon een term die beschrijft dat je dataverkeer in het buitenland via een buitenlands netwerk loopt. Daar zitten vaak hoge kosten aan verbonden omdat het buitenlandse netwerk jouw provider hoge kosten doorberekend. Daarom is internetten in het buitenland vaak een kostbare aangelegenheid.
Dataroaming dus uitzetten in het buitenland.

PeterTe 29-08-09 20:10

De onbeperkte internet van T-mobile is ook echt onbeperkt. Er zitten geen andere kosten aan binnen nederland voor niets met internet ook niet downloads of tetheren(alhoewel ze wel kunnen zien hoeveel je verbruikt). bij Vodafone of andere telecom providers is het vaak niet helemaal onbeperkt!

richardiPhonepoldervaart 30-08-09 14:49

Thank Thank You All!!!
Ik kan met een gerust hart internetten,ik had al 's van giga hoge rekeningen en daar heb ik nie zo zin an!!!
ff m,n collega morgen vertellen dattie maar naar T-Mobile moet overstappen voor onbeperkt internet!!!

Richard

Susie 03-10-09 11:19

meestal kost het kijken van een filmpje op youtube wel geld.. is dat bij de een tmobile iphone abonnement ook niet zo?

FranDaMan 03-10-09 11:25

Nee, het T-mobile Iphone abbo is all-inclusive.
Al het internet gebruik is gratis, 150 minuten en 150 SMS.
Geen verborgen kosten op het internet gebruik

Yzord 03-10-09 12:14

Jouw collega is in de war met KPN. En zelfs dat is te omzeilen.

Azoera 31-03-10 09:23

nou sorry heb er mijn twijfels over...de overige kosten stijgen de pan uit..en ik doe toch niets anders dan smsen en wat google-en...kan iemand mij vertellen waar die kosten vandaan komen? ps ook alle apps zijn gratis..etc..

nebilem 31-03-10 22:16

Bel tmobile of dowload je factuur.

sham27 31-03-10 23:25

Check je factuur zou ik zeggen idd. Ik heb nooit extra kosten op m'n factuur staan en internet heel veel!

Azoera 01-04-10 12:47

wacht de factuur wel even af ;)thanks!!!!

FrankNL 01-04-10 13:18

Ik had vorige maand ook een torenhoge overige kosten maar achteraf heb ik even de factuur bekeken en bleek het gewoon door mijn Smsjes te komen dat ik net ff wat te veel had verzonden :D buiten je bundel is natuurlijk aardig duur!

Iphone3Gs 01-04-10 15:09

Alle I-abbo's van T-Mobile hebben onbeperkt internet dit zit bij je in de bundel daarom is de I-abbo ook speciaal voor de Iphone gemaakt.

Ik youtube vaak op de iphone en heb nooit overige kosten, alleen als ik naar het buitenland ga, dan is dit mede door het bellen en de smsjes de data verkeer zet ik uit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.