//

beeindigen abonnement T-Mobile

beeindigen abonnement T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat was ik blij met mijn mooie I-phone! Ik kreeg em al een maand of drie voor mijn abonnement bij T mobile inging. Hij was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-09, 15:20
Annapo Annapo is offline
• iOS 14.0
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard beeindigen abonnement T-Mobile

Wat was ik blij met mijn mooie I-phone! Ik kreeg em al een maand of drie voor mijn abonnement bij T mobile inging. Hij was simlock vrij dus mijn KPN kaartje werkte er prima in. Altijd goed ontvangst, tot...... jawel, mijn t mobile abo inging. Wat een sof!! Op mijn werkplek totaal geen ontvangst. Wilde ik bellen dan moest ik eerst naar het centrum van het dorp lopen.
Thuis was het ontvangst ook erg matig. Heeeeeeeel vaak heb ik met t mobile gebeld. Er volgde een onderzoek op mijn werkplek. En ja hoor, mijn verhaal klopte. Natuurlijk gingen ze niet ook direct mijn woonplaats checken, daarvoor hebben ze nogmaals 35!!!! dagen de tijd genomen, want die tijd staat er nu eenmaal voor. Eerst werd mij verteld dat ik mogelijk korting op het abonnement ging krijgen. Ik drong aan op beeindiging omdat het thuis ook een sof was. Na lang aandringen en vaak bellen en zelf ook vervelend worden werd ik met de lui van dekkingsklachten doorverbonden. Volgens de dame in kwestie zou mijn bereik thuis, op ongeveer 1,5 km van een mast goed moeten zijn. Ik weer zeuren en doorvragen. Nadat ik haar had verteld dat ik bewijsmateriaal had (ik heb namelijk veel foto's gemaakt van mijn toestel met daarop de kreet: geen service) heeft ze met collega's overlegd: omdat mijn verbinding thuis een "grensgeval" (nu ineens niet meer een goede verbinding??) was kon mijn abo worden beeindigd. Mijn nummer wordt gereed gemaakt voor portatie (na 5 werkdagen) en mijn iphone moet terug.. ... spijtig, maar zo had ik er ook helemaal niets aan.
Erg jammer dat een bedrijf als Apple in zee gaat met zo'n discutabele partij als T-Mobile!!
Voor de mensen met problemen: vooral VAAK contact met T-Mobile op blijven nemen......en zorg dat je mondig genoeg bent en maak foto's van je toestel met daarop de kreet dat je geen verbinding hebt.
Volgens mij weten ze " het" bij T Mobile ook allemaal niet: ik heb veel verschillende antwoorden van verschillende medewerkers gehad op mijn vragen.
Ik ga nu nog voor terugbetaling van het niet gebruikte beltegoed omdat ik door het niet kunnen bellen veel tegoed over heb.
Maar goed, na ruim twee maanden van aanvang van mijn abo ben ik van de T-Mobile ellende af.

groet, Anna
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-09, 09:50
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annapo Bekijk bericht
Wat was ik blij met mijn mooie I-phone! Ik kreeg em al een maand of drie voor mijn abonnement bij T mobile inging. Hij was simlock vrij dus mijn KPN kaartje werkte er prima in. Altijd goed ontvangst, tot...... jawel, mijn t mobile abo inging. Wat een sof!! Op mijn werkplek totaal geen ontvangst. Wilde ik bellen dan moest ik eerst naar het centrum van het dorp lopen.
Thuis was het ontvangst ook erg matig. Heeeeeeeel vaak heb ik met t mobile gebeld. Er volgde een onderzoek op mijn werkplek. En ja hoor, mijn verhaal klopte. Natuurlijk gingen ze niet ook direct mijn woonplaats checken, daarvoor hebben ze nogmaals 35!!!! dagen de tijd genomen, want die tijd staat er nu eenmaal voor. Eerst werd mij verteld dat ik mogelijk korting op het abonnement ging krijgen. Ik drong aan op beeindiging omdat het thuis ook een sof was. Na lang aandringen en vaak bellen en zelf ook vervelend worden werd ik met de lui van dekkingsklachten doorverbonden. Volgens de dame in kwestie zou mijn bereik thuis, op ongeveer 1,5 km van een mast goed moeten zijn. Ik weer zeuren en doorvragen. Nadat ik haar had verteld dat ik bewijsmateriaal had (ik heb namelijk veel foto's gemaakt van mijn toestel met daarop de kreet: geen service) heeft ze met collega's overlegd: omdat mijn verbinding thuis een "grensgeval" (nu ineens niet meer een goede verbinding??) was kon mijn abo worden beeindigd. Mijn nummer wordt gereed gemaakt voor portatie (na 5 werkdagen) en mijn iphone moet terug.. ... spijtig, maar zo had ik er ook helemaal niets aan.
Erg jammer dat een bedrijf als Apple in zee gaat met zo'n discutabele partij als T-Mobile!!
Voor de mensen met problemen: vooral VAAK contact met T-Mobile op blijven nemen......en zorg dat je mondig genoeg bent en maak foto's van je toestel met daarop de kreet dat je geen verbinding hebt.
Volgens mij weten ze " het" bij T Mobile ook allemaal niet: ik heb veel verschillende antwoorden van verschillende medewerkers gehad op mijn vragen.
Ik ga nu nog voor terugbetaling van het niet gebruikte beltegoed omdat ik door het niet kunnen bellen veel tegoed over heb.
Maar goed, na ruim twee maanden van aanvang van mijn abo ben ik van de T-Mobile ellende af.

groet, Anna

Wat ben ik even blij dat ik in amsterdam woon.....
  #3  
Oud 16-09-09, 10:36
Guest-20230818000136
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Klinkt als het standaard verhaal wat je bij T-mobile moet ophangen. Het is inderdaad jammer van Apple, maar dit was niet onverwacht. T-mobile is in Duitsland ook de providert voor de iPhone. Ga er dus maar van uit dat T-mobile nog wel even de iPhone provider voor NL blijft. De mijne komt volgende keer wss ook uit België, hoewel Groningen best nog wel meevalt. Ik heb alleen bij mij thuis, hoewel ik in het centrum woon, ook geen 3G bereik.
  #4  
Oud 16-09-09, 11:28
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Heel vervelend. Ik heb min of meer het zelfde verhaal, maar ik laat het er bij omdat ik wel kan bellen:

3 maanden voor ingaan TM kreeg ik mijn iPhone. Blij dat ik was gelijk een jailbreak en unlock gedaan en kon dus met mijn oude KPN kaartje goed surfen en bellen. Altijd 3G.

Nu is het TM abbo ingegaan en weg 3G. Goed ik kan bellen en ik kan dus geen recht halen ( denk ik) maar surfen is trager dan KPN.

In de Consumenten gids kwam TM er als beste uit, en ik vermoed dat ze naast de mast gestaan hebben!

Mijn vriendin krijgt volgende maand haar SuperSIm van Vodafone en ik vrees dat ik jaloers ben! ;(
  #5  
Oud 24-09-09, 16:13
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Voor de mensen die op willen zeggen, lees even dit,

2-Jarig abonnement tussentijds opzeggen?
  #6  
Oud 29-09-09, 13:22
12esc 12esc is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard

Ik had ook problemen met de ontvangst thuis (overigens op Vodafone abo). Ik heb via ebay in hong kong een gsm repeater gekocht: richtantenne op het dak, versterker en binnenantenne. Kosten: 120 euro incl. verzending. Werkt perfect: volle ontvangst!
  #7  
Oud 29-09-09, 17:45
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

@12esc
dit is natuurlijk ook een optie.
ik heb het geluk dat ik in het hoogste gebouw woon die dicht bij de snelweg A28/A50 woon want die providers willen allemaal profiteren van mijn appartementen complex dus volle bak elke dag/avond/nacht maar het heeft natuurlijk ook nadelen wegens stalingen etc gelukkig heb ik er geen last van maar oude opa's en oma's (14 maar van de 100) hebben er wel last van.
  #8  
Oud 06-10-09, 20:08
cazz cazz is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 8
Standaard

In Zwolle is het ontvangst inderdaad echt goed.

Je komt echt niet zomaar onder je contract uit, zoveel is duidelijk. Je kan hem wellicht afkopen maar dan ben je ook je iPhone kwijt, dus uitzitten is het enige en hopen dat dan de koppelverkoop afgelopen is.
  #9  
Oud 06-10-09, 20:59
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Ik ben bang dat mij hetzelfde te wachten staat. Op mijn Samsung F480 heb ik nooit 3G bereik in mijn woonplaats Anna Paulowna. Wanneer ik van de UvA kom en dus vanaf Amsterdam Centraal met de trein naar het noorden reis, heb ik nog nooit 3G ontvangst boven Alkmaar gehad.

Wanneer ik overschakel van GSM 900/1800 naar UMTS heb ik gewoon geen bereik; alleen nood oproepen zijn mogelijk. Ook al is reeds mijn iPhone abonnement ingegaan mocht dat iets uitmaken. Nu hoop ik dat het aan mijn telefoon of mij simkaart(?) ligt. Deze week moet ik de 3GS ontvangen, reeds 3 weken aan het wachten, en ik moet wel 3G hebben. Daar betaal je immers ook voor. Die coverage-tool geloof ik voor geen meter.

Laatst gewijzigd door VonZescao; 06-10-09 om 21:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen Tqam Odido (T-Mobile) 96 08-06-10 20:49
iPhone 3GS: T-mobile unlock 2e abonnement anahari Unlock 4 10-05-10 11:36
T-mobile abonnement dannyhtek Odido (T-Mobile) 17 14-05-09 16:46
T-Mobile abonnement Dr_Heo007 Odido (T-Mobile) 1 22-02-09 15:54
T-Mobile abonnement onair Odido (T-Mobile) 2 24-08-08 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.