//

KPN Hotspots

KPN Hotspots discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik las ergens dat je met een iPhone abonnement gratis gebruik kon maken van KPN hotspots, naast die van T-Mobile zelf. Ik heb dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-09, 15:45
michiel3 michiel3 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 39
Standaard KPN Hotspots

Hoi,

Ik las ergens dat je met een iPhone abonnement gratis gebruik kon maken van KPN hotspots, naast die van T-Mobile zelf.

Ik heb dit geprobeerd op het station van Groningen. Dat lukte, allEen zie ik staan dat ik nog 360 minuten tegoed heb. Geven ze je gewoon een flink aantal gratis minuten en daarna moet je betalen? Betaling gaat op factuurbasis stond er.

Helemaal onbeperkt en gratis is het dus niet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-09, 20:46
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel3 Bekijk bericht
Hoi,

Ik las ergens dat je met een iPhone abonnement gratis gebruik kon maken van KPN hotspots, naast die van T-Mobile zelf.

Ik heb dit geprobeerd op het station van Groningen. Dat lukte, allEen zie ik staan dat ik nog 360 minuten tegoed heb. Geven ze je gewoon een flink aantal gratis minuten en daarna moet je betalen? Betaling gaat op factuurbasis stond er.

Helemaal onbeperkt en gratis is het dus niet?
Vreemd, op het foldertje wat ik erbij kreeg stond er onbeperkt hotspot toegang.
  #3  
Oud 13-09-09, 20:49
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel3 Bekijk bericht
Hoi,

Ik las ergens dat je met een iPhone abonnement gratis gebruik kon maken van KPN hotspots, naast die van T-Mobile zelf.

Ik heb dit geprobeerd op het station van Groningen. Dat lukte, allEen zie ik staan dat ik nog 360 minuten tegoed heb. Geven ze je gewoon een flink aantal gratis minuten en daarna moet je betalen? Betaling gaat op factuurbasis stond er.

Helemaal onbeperkt en gratis is het dus niet?
Dit had ik ook, verder niet opgelet alleen dat ik me moest afmelden (juist vanwege die minuten). Ik denk gewoon dat je er steeds weer bij krijgt ofzo. Hoop ik tenminste.

En anders die factuur lekker niet betalen..
  #4  
Oud 13-09-09, 20:50
michiel3 michiel3 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
Vreemd, op het foldertje wat ik erbij kreeg stond er onbeperkt hotspot toegang.
Dat meende ik ook. Het tellertje loopt ook, na wat surfen op iPhoneclub had ik nog 350 minuten over.

Weet iemand of dit eenmalig 360 gratis minuten zijn of dat ze maandelijks worden bijgevuld?
  #5  
Oud 27-09-09, 13:28
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik wilde gisteren inloggen op een KPN hotspot. Had duidelijk T-mobile aangevinkt en mijn t-mobile gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt die ik in een sms toegestuurd had gekregen. Toch zei hij dat gebruikersnaam en wachtwoord fout waren. 2x geprobeerd en opnieuw ingevoerd, vrij zeker dat dit goed was. Toen reed de trein het station uit en viel ik buiten het bereik. Ben ik iets vergeten te doen? Of duurt het 1 werkdag voor je gebruikersnaam en wachtwoord geactiveerd worden?
  #6  
Oud 27-09-09, 14:02
KPN's schermafbeelding
KPN KPN is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erikkk Bekijk bericht
Ik wilde gisteren inloggen op een KPN hotspot. Had duidelijk T-mobile aangevinkt en mijn t-mobile gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt die ik in een sms toegestuurd had gekregen. Toch zei hij dat gebruikersnaam en wachtwoord fout waren. 2x geprobeerd en opnieuw ingevoerd, vrij zeker dat dit goed was. Toen reed de trein het station uit en viel ik buiten het bereik. Ben ik iets vergeten te doen? Of duurt het 1 werkdag voor je gebruikersnaam en wachtwoord geactiveerd worden?
Het kan zijn dat die ene hoptspot die jij vond niet met T-Mobile werkt...Zoals de KPN hotspots op Schiphol...Of je gegevens kloppen niet? Zou wel gewoon moeten werken namelijk..

Dit is echter NIET gratis...Dus je kunt met je iPhone T-Mobile abo NIET gratis internetten op KPN Hotspots...Alleen gratis op T-Mobile hotspots, betalend op KPN...Misschien dat je daarom niet op KPN hotspot kan, misschien moet je je ergens voor aanmelden bij T-Mobile..?
__________________
- KPN -

Laatst gewijzigd door KPN; 27-09-09 om 14:09.
  #7  
Oud 27-09-09, 14:22
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KPN Bekijk bericht
Het kan zijn dat die ene hoptspot die jij vond niet met T-Mobile werkt...Zoals de KPN hotspots op Schiphol...Of je gegevens kloppen niet? Zou wel gewoon moeten werken namelijk..

Dit is echter NIET gratis...Dus je kunt met je iPhone T-Mobile abo NIET gratis internetten op KPN Hotspots...Alleen gratis op T-Mobile hotspots, betalend op KPN...Misschien dat je daarom niet op KPN hotspot kan, misschien moet je je ergens voor aanmelden bij T-Mobile..?
Ik weet niet wie jij bent en waarom je KPN heet maar dit is echter onzin. Het is wel zo dat je niet op die van Schiphol gratis kan. Maar ik was bij Amsterdam Centraal. Ik citeer van de website van KPN Hotspots bij Vraag en Antwoord:

Citaat:
Kunnen klanten van T-Mobile ook inloggen op een KPN HotSpot?
Als T-Mobile abonnee kun je zonder extra kosten gebruikmaken van HotSpots van KPN, met uitzondering van Schiphol. Ben je T-Mobile abonnee, SMS dan HOTSPOT naar 9434 (Wi-Fi). Je ontvangt per SMS een gebruikersnaam en een wachtwoord. Kies in het inlogscherm van KPN HotSpots bij provider T-mobile en vul daarna je gebruikersnaam en wachtwoord in. De kosten van je HotSpot verbruik reken je nu af via je reguliere factuur. Er zijn geen eenmalige of terugkerende kosten. Standaard wordt je verbruik berekend per 100 KB. (Bron: T-Mobile.nl trefwoord hotspots. Deze SMS dienst is een dienst van T-Mobile; als je vragen over deze SMS dienst hebt, kijk dan op of neem dan contact op met de T-Mobile Klantenservice via 0800 – 7111.)
Bron

Laatst gewijzigd door Erikkk; 27-09-09 om 14:24.
  #8  
Oud 27-09-09, 14:25
KPN's schermafbeelding
KPN KPN is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

https://portal.hotspotsvankpn.com/nl...kost_het?.html
  #9  
Oud 27-09-09, 14:27
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Gratis gebruik maken van KPN Hotspots met je iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl
  #10  
Oud 27-09-09, 14:35
KPN's schermafbeelding
KPN KPN is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Excuus, ik was niet duidelijk genoeg..

Als je een T-Mobile abo hebt is het niet gratis om via KPN Hotspot te internetten, dit omdat het voor KPN klanten ook niet gratis is. Maar als je een i-abo hebt van T-Mobile, dan zou het er wel onder moeten vallen, T-Mobile zelf zou dan de kosten moeten regelen met KPN. Alleen wat wel bekend is, is dat de Hotspots van KPN het (helaas) niet altijd doen. Of je nou T-Mobile, KPN of een Voucher hebt, maakt vaak niet eens uit. Dit is een veel voorkomend probleem.
  #11  
Oud 27-09-09, 14:41
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

KPN, je hebt bijna altijd een i150, i300 of i500 abonnement met de iPhone en het is dus gewoon gratis (welkom op het iPhone forum waar bijna iedereen aan een T-Mobile iPhone abonnement vast zit).
  #12  
Oud 27-09-09, 14:43
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

En zelfs als niet bijna iedereen een iPhone abonnement heeft. Kijk de eerste post, waar het topic om moet draaien. Daar gaat het om een i-abonnement. Hier gaat (over het algemeen dan) iedereen er vanuit dat het over dit abonnement gaat, tenzij anders vermeld. Zo ook bij mij.
  #13  
Oud 27-09-09, 15:51
Jochemh Jochemh is offline
• iOS 4.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik gebruik regelmatig de Hotpots van KPN - alleen op Schiphol werkt het niet!
Jammer maar helaas....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad en KPN en T-mobile hotspots mean62 iPad algemeen 8 04-05-11 10:14
kpn hotspots xs4all berenddevries Wi-Fi 0 03-12-08 17:24
[Hotspots] Devicescape Easy Wi-Fi: Makkelijk inloggen op T-Mobile en KPN Hotspots Ironis iPhone Apps 12 29-11-08 17:30
hotspots kpn allard14 Wi-Fi 3 27-04-08 15:04
kpn hotspots negeren? 84425 Wi-Fi 7 10-12-07 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:50.