//

Dekking Zuid-Limburg

Dekking Zuid-Limburg discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben voornemens om een T-Mobile abo met Iphone (3 GS, 16GB) te nemen. Ik lees dat de verbinding slecht kan zijn. Kan iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-09, 14:56
iMC iMC is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 33
Standaard Dekking Zuid-Limburg

Hallo,
Ik ben voornemens om een T-Mobile abo met Iphone (3 GS, 16GB) te nemen.
Ik lees dat de verbinding slecht kan zijn. Kan iemand mij vertellen hoe de verbinding (gsm en 3G) in Zuid-Limburg (met name Heerlen/Brunssum) is?
Volgens het kaartje van T-Mobile uitstekend, maar ik heb begrepen dat het kaartje voor de Iphone niet altijd klopt.

Alvast bedankt.

groetjes,
Marianne.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-09, 17:23
johra johra is offline
• iOS 4.3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 39
Standaard

Hoi Marianne,

Hier in Hoensbroek is de verbinding niet slecht, maar het zou beter kunnen.
  #3  
Oud 14-09-09, 17:49
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

toevallig was ik dit weekend in valkenburg. In principe geen problemen gehad met de gsm-dekking. 3G was alleen niet te bekennen. Overigens had ik het net over de ned-belgische grens in de buurt van Maaseik wel een goede 3G verbinding.
  #4  
Oud 15-09-09, 10:32
iMC iMC is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 33
Standaard

Bedankt voor jullie reactie!
  #5  
Oud 25-09-09, 10:59
D422 D422 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

In Kerkrade redelijk goede verbinding, meestal wel 3G, zelfde geldt voor Landgraaf. In Heerlen zelf meestal geen 3G, gewone verbinding geen problemen gehad. Brunssum levert nog wel eens problemen op bij de AFCENT basis, vooral met 3G.
  #6  
Oud 25-09-09, 22:49
iMC iMC is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik woon in Brunssum. Gelukkig niet dicht bij de Afcent. Bedankt voor je reactie!
  #7  
Oud 29-09-09, 17:32
spike-1979 spike-1979 is offline
• iOS 9.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik woon zelf in Heerlen op een steenworp afstand van de Afcent, en ik ben dik tevreden over het bereik van zowel gsm als 3G signalen.

Groet Kevin
  #8  
Oud 03-10-09, 22:02
Stealthsolidus Stealthsolidus is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Goedenavond,

Ik woon wel in Brunssum dicht bij de Afcent en heb geen problemen met het netwerk en ook geen problemen met internet, bij mij bijna overal 3G verbinding

Groeten Steathsolidus
  #9  
Oud 04-10-09, 00:02
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

Diep in zuid-limburg bij Simpelveld en omstreken was de verbinding goed. constant en vaak 3g.
  #10  
Oud 04-10-09, 09:48
iMC iMC is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 33
Standaard

Hee, bedankt! Het ziet er naar uit ik mijn verslaving ook buitenshuis zal kunnen "bijhouden". Wat erg
Ik heb de iPhone al binnen, min abo begint morgen over 2 weken.
  #11  
Oud 13-10-09, 16:43
dap1990 dap1990 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: landgraaf
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar dap1990
Standaard

ik heb nog geen problemen gehad, alleen was mijn iphone eerst simlock vrij. en had ik hi erin. die was veeel sneller. tmobile is wat trager. maar dat heb ik eigelijk vrijwel overal. heeft niet echt iets met zuid limburg te maken naar mijn idee.
  #12  
Oud 17-10-09, 23:31
iMC iMC is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 33
Standaard

Het werkt nu allemaal (ben ik vandaag achtergekomen, mijn abo gaat pas maandag in).
3G is hier in huis niet zo snel, dat is niet erg want ik heb Wi-Fi. Buiten is het prima. Bij mijn moeder doet 3G het redelijk. Ze woont 4 hoog, dat zal wel helpen. Eens kijken hoe het op andere plaatsen is.
Het gsmsignaal van T-Mobile is maximaal.
Als maandag mijn oude nummer omgezet wordt, ben ik helemaal happy
  #13  
Oud 18-10-09, 00:09
Renesmeets1 Renesmeets1 is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Voerendaal
Berichten: 1
Standaard

bij ikea geen signaal !
  #14  
Oud 18-10-09, 11:37
patex patex is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Sittard
Berichten: 4
Standaard

Heb sinds 1maand 3G 's. In het grootste gedeelte van Sittard centrum geen 3G. Zelfs voor T-Mobile winkel en Apple reseller geen 3G. Thuis ook geen 3G. Mijn vorige iPhone 3G met Vodafone heeft werkelijk overal 3G ontvangst. Helaas dus nog 2 jaar met T-Mobile.
  #15  
Oud 18-10-09, 12:45
famdehaas famdehaas is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Na KPN heb ik sinds 3 maanden T-mobile .
In Sittard binnenshuis geen 3G, dus geen (erg langzaam) internet.
Op mijn werk binnen, GEEN ontvangst (dus 10uur per dag geen ontvangst voor slechts 30euro per maand).
T-mobile sluit een mobiel contract af op je huisadres en garandeert alleen daar een redelijk tot goed ontvangst. Ben je met je mobieltje mobiel dan geen garantie voor ontvangst. Dus geen garantie bij vrienden, klanten of in winkels.
Om te zien of je op je thuisadres goed ontvangst hebt moet je in de kaart vooral goed in zoemen. Je ziet dan nogal wat verschillende kleuren rood. Een iets lichtere kleur rood verteld je dan dat je ontvangst binnen al slecht is.
De opmerking "Goed ontvangst in trein of auto" betekend eigenlijk GEEN ontvangst binnen.
Om volledig gebruikt te kunnen maken van alle fantastische mogelijkheden van je I-Phone kan ik alleen maar adviseren om een losse I-phone te kopen en een abo te nemen bij KPN of Vodaphone. Door de keuze van T-mobile's netwerk (1800mHz) kan T-mobile het probleem van slecht ontvangst niet oplossen.
De frustratie van geen of slecht ontvangst op belangrijke momenten is behoorlijk groot.
  #16  
Oud 18-10-09, 20:06
zeghetmaar zeghetmaar is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Ik ben voornemens om een T-Mobile abo met Iphone (3 GS, 16GB) te nemen.
Ik lees dat de verbinding slecht kan zijn. Kan iemand mij vertellen hoe de verbinding (gsm en 3G) in Zuid-Limburg (met name Heerlen/Brunssum) is?
Volgens het kaartje van T-Mobile uitstekend, maar ik heb begrepen dat het kaartje voor de Iphone niet altijd klopt.
Dat probleem heb ik nou ook, alleen dan met Drenthe. Ik wil eigenlijk over gaan, van Vodafone naar T-Mobile, maar twijfel over het ontvangst. Hoor toch van vrij veel mensen dat het ontvangst buiten de grote steden niet zo goed is. Ik werk zelf in Groningen en daar is het ontvangst wel goed! Iemand een idee hoe het in Drenthe is?

Nu T-Mobile zoveel nieuwe klanten heeft gekregen door de Iphone, zullen ze toch wel snel iets aan het netwerk gaan doen lijkt mij. Want de mensen die in het verleden een Iphone abbo hebben genomen, kunnen nu zo weer over gaan. Tenslotte is de grootste hipe al wel weer over...

Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-11-09 om 21:35.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Zuid Afrika Rasz Koopinformatie Rest van de wereld 1 02-12-10 13:26
Windows: iphone 4 van De-ka Leopoldsburg (limburg) petersmichiel iTunes 2 26-09-10 21:53
Iphone in Zuid Afrika? relisys Koopinformatie Rest van de wereld 0 03-11-09 00:04
iPhone: Wie kan mij helpen in de buurt van Limburg? Antiparadox Jailbreak 2 19-12-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.