//

Persoonlijke welkomsboodschap voicemail

Persoonlijke welkomsboodschap voicemail discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb door een stemacteur een voicemail bericht laten inspreken en nu heb ik dat overgenomen door middel van het afspelen van de .wav op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-09, 15:35
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard Persoonlijke welkomsboodschap voicemail

Ik heb door een stemacteur een voicemail bericht laten inspreken en nu heb ik dat overgenomen door middel van het afspelen van de .wav op de computer en opgenomen met de iPhone via de functie visual voicemail.
Als je wordt doorgeschakeld hoor je keurig de stemacteur mijn voicemail bericht spreken en daarna krijg ik nog de vrouw van T-Mobile die zegt dat je na de toon een bericht kan inspreken. Dit wil ik uiteraard helemaal niet. Bij andere providers is dit mogelijk om uit te zetten. Ik wil namelijk de gehele welkomsboodschap inspreken en niet daarna nog iemand anders horen praten. Als ik naar 1233 bel kan ik dan de instellingen wijzigen van mijn voicemail. Daar hoor ik dan de welkomsboodschap zonder die vrouw en dan geef ik aan deze te willen instellen en activeren. Er gebeurd echter niets en de vrouw blijft na deze boodschap nog steeds een zin eraan toevoegen.
Daarnaast vraag ik mij af of het niet gewoon mogelijk is een .wav of .mp3 te uploaden via My T-Mobile of via de klanten service waardoor ik optimale kwaliteit behoud.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend Michael iPhone algemeen 28 02-03-11 23:17
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 21:05
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 21:53
Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail Vikash Overige providers Nederland 0 30-01-08 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.