//

iphone na update 3.1 onvoorspelbaar/soms onbruikbaar

iphone na update 3.1 onvoorspelbaar/soms onbruikbaar discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen weekend heb ik de update 3.1 geinstalleerd.. nu kan ik niet normaal bellen (werkt soms niet) of sms'en (brichten worden niet verstuurd, rode uitroepteken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-09, 13:25
eliphone eliphone is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard iphone na update 3.1 onvoorspelbaar/soms onbruikbaar

Afgelopen weekend heb ik de update 3.1 geinstalleerd.. nu kan ik niet normaal bellen (werkt soms niet) of sms'en (brichten worden niet verstuurd, rode uitroepteken erbij..) en de accu geef niet altijd de juiste level aan... na het uit & aan zetten werkt mijn iPhone wel even goed.. maar na uur of anderhalf.. precies hetzefde.. heb verder een Tmobile ab.

Wie kan mij aangeven wat ik het beste kan doen?

Dank!
©
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-09, 16:58
cv8x's schermafbeelding
cv8x cv8x is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Oudenbosch
Berichten: 25
Standaard

Ik heb ook iets vreemd ontdenkt na de update naar 3.1. Na het aan-uit zetten van de iPhone gaat mijn batterijpercentage ineens hard achteruit. Iemand een idee hoe dit kan? Dus aan: 70%. Even uitzetten en weer aan: 58%
  #3  
Oud 16-09-09, 08:16
Damage147 Damage147 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Aan en uitzetten kost veel stroom waardoor je iPhone denkt dat hij korter mee kan dan hij werkelijk kan. Bij m'n iPod touch 1G was dat ook zo, met als verschil dat je batterij na 5x rebooten ook echt half leeg was
  #4  
Oud 16-09-09, 08:18
cv8x's schermafbeelding
cv8x cv8x is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Oudenbosch
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damage147 Bekijk bericht
Aan en uitzetten kost veel stroom waardoor je iPhone denkt dat hij korter mee kan dan hij werkelijk kan. Bij m'n iPod touch 1G was dat ook zo, met als verschil dat je batterij na 5x rebooten ook echt half leeg was
Oke, bedankt voor je reactie in ieder geval!
  #5  
Oud 16-09-09, 11:52
RPSystems RPSystems is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

ik heb sinds gisteren mijn nummer overzetting van KPN naar tmobile gekregen en meteen mijn 3gs-32 iphone geactiveerd. De itunes 9 geinstalleerd en automatisch ook de updates naar 3.1 (in goed vertrouwen). Ik merkte wel dat ik de optie om mobiel internetten in te schakelen er niet in staat, net als thetering. ook weg, terwijl bij verkoop in tmobileshop wel werd verteld dat het mogelijk is. Helpdesk gebeld. ze vonden het vreemd en kon niets doen en verwees mij naar de tmobileshop.Ik heb daar geen vrij voor. Ships dus nu geen internet. Thuis gekomen, meteen geprobeerd een herstel te doen. Ik wil weer terug naar de 3.0. Helaas dat is dus niet meer mogelijk!!! f..ck Apple. Dat werd mij niet medegedeeld bij upgraden!
Tevens merkte ik dat er thuis maar 10 seconden een dekking was en daarna helemaal verdwenen. g3 was al helemaal niet mogelijk. nou heb ik geen beton en metaal in mijn huis. dus daar kan het niet aan liggen. volgens de dekkingskaart van tmobile zou ik ook binnen een goede ontvangst moeten hebben. tevens merk ik dat de accu ook erg snel leeg is. zonder te bellen of gebeld te worden, zonder internetten. alleen 8 keer aan zetten om te kijken hoeveel streepjes het aangeeft op mijn kantoor terwijl hij vanochtend vol was. (wel volledige dekkingen g3).
helpdesk gebeld. ze gaan nu de dekking uitzoeken bij mijn huis. kan wel ff duren.
en ik mag contract ontbinden. erg jammer want ik wil een iphone. belachelijk dat tmobile dat alleenrecht heeft anders was ik wel bij kpn gebleven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G onbruikbaar na update? misterx Jailbreak 2 19-08-10 22:48
Na update is iphone onbruikbaar s-plaza Archief 7 14-09-09 17:55
iphone update mislukt - onbruikbaar? john88 iPhone algemeen 4 19-03-09 15:44
Onbruikbaar na update 3kes Archief 1 12-03-09 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.