iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Abonnement weer laten lopen. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/43880-abonnement-weer-laten-lopen.html)

Raptar 16-09-09 10:54

Abonnement weer laten lopen.
 
Hallo,

Ik heb net een maandje me Iphone, dus ik moest nu ook voor de eerste keer betalen. Hier is alleen een probleempje ontstaan, ik had fftjes niet genoeg geld op me rekening. Inmiddels staat er weer genoeg geld op, ook om me Iphone abonnement te betalen. Mijn vraag aan jullie is dus, hoe zorg ik dat mijn abonnement gewoon weer verder loopt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ;).

Alvast bedankt!

Ayeee,
Raptar

moose 17-09-09 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raptar (Bericht 352126)
Hallo,

Ik heb net een maandje me Iphone, dus ik moest nu ook voor de eerste keer betalen. Hier is alleen een probleempje ontstaan, ik had fftjes niet genoeg geld op me rekening. Inmiddels staat er weer genoeg geld op, ook om me Iphone abonnement te betalen. Mijn vraag aan jullie is dus, hoe zorg ik dat mijn abonnement gewoon weer verder loopt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ;).

Alvast bedankt!

Ayeee,
Raptar

Ik zou T-Mobile even bellen en het verhaal uitleggen bij de juiste afdeling.
Ze kunnen je eenmalig een uitgestelde betaling geven van 10 dagen, dit kan maar een keer in de 6 maanden.

Verder zou je een acceptgiro ontvangen moeten hebben dat auomatische incasso is mislukt. En moet je deze betaling handmatig doen en zal de volgende weer automatich van je rekening worden afgeschreven.

Raptar 17-09-09 13:02

Ik heb het inmiddels al opgelost. Als dit probleem bij iemand anders voorkomt, ga dan naar My T-Mobile op hun website. Dan naar factuur en dan kan je zien hoeveel je nog moet betalen. Zorg dat het bedrag wat je nog moet betalen op je rekening staat, waar T-Mobile het bedrag vanaf schrijft. Daarna bel je 1202 en dan krijg je de keuze na een klein verhaaltje of je je openstaande factuur wilt afbetalen. 2 uurtjes later doet je Iphone het weer prima.

Iig bedankt voor je antwoord Moose.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.