//

Abonnement weer laten lopen.

Abonnement weer laten lopen. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een maandje me Iphone, dus ik moest nu ook voor de eerste keer betalen. Hier is alleen een probleempje ontstaan, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-09, 11:54
Raptar Raptar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Abonnement weer laten lopen.

Hallo,

Ik heb net een maandje me Iphone, dus ik moest nu ook voor de eerste keer betalen. Hier is alleen een probleempje ontstaan, ik had fftjes niet genoeg geld op me rekening. Inmiddels staat er weer genoeg geld op, ook om me Iphone abonnement te betalen. Mijn vraag aan jullie is dus, hoe zorg ik dat mijn abonnement gewoon weer verder loopt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen .

Alvast bedankt!

Ayeee,
Raptar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-09, 10:40
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raptar Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb net een maandje me Iphone, dus ik moest nu ook voor de eerste keer betalen. Hier is alleen een probleempje ontstaan, ik had fftjes niet genoeg geld op me rekening. Inmiddels staat er weer genoeg geld op, ook om me Iphone abonnement te betalen. Mijn vraag aan jullie is dus, hoe zorg ik dat mijn abonnement gewoon weer verder loopt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen .

Alvast bedankt!

Ayeee,
Raptar
Ik zou T-Mobile even bellen en het verhaal uitleggen bij de juiste afdeling.
Ze kunnen je eenmalig een uitgestelde betaling geven van 10 dagen, dit kan maar een keer in de 6 maanden.

Verder zou je een acceptgiro ontvangen moeten hebben dat auomatische incasso is mislukt. En moet je deze betaling handmatig doen en zal de volgende weer automatich van je rekening worden afgeschreven.
  #3  
Oud 17-09-09, 14:02
Raptar Raptar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het inmiddels al opgelost. Als dit probleem bij iemand anders voorkomt, ga dan naar My T-Mobile op hun website. Dan naar factuur en dan kan je zien hoeveel je nog moet betalen. Zorg dat het bedrag wat je nog moet betalen op je rekening staat, waar T-Mobile het bedrag vanaf schrijft. Daarna bel je 1202 en dan krijg je de keuze na een klein verhaaltje of je je openstaande factuur wilt afbetalen. 2 uurtjes later doet je Iphone het weer prima.

Iig bedankt voor je antwoord Moose.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk om mijn 1 3G-internet abonnement op 2simkaarten te laten werken? jurgenjurgen Odido (T-Mobile) 9 03-04-11 19:39
iPhone: Redsnow oneclick vanaf CD laten lopen vondutchx Jailbreak 0 19-01-11 18:12
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
iPhone via KPN laten lopen iPeppel Koopinformatie Nederland 7 11-11-08 10:45
Wie kan mijn verkeerd ge-update iphone weer te laten bellen? bheerkens Archief 2 02-02-08 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.