//

contract vrijschrakeln & twee manden NIET internationaal bellen

contract vrijschrakeln & twee manden NIET internationaal bellen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik was zo tevreden met de service van t-mobile ... voor een dag! Ik heb mijn iPhone binnen 1.5 weken gekregen. Dus prima! De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-09, 14:18
shania29 shania29 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Angry contract vrijschrakeln & twee manden NIET internationaal bellen

Hoi,

ik was zo tevreden met de service van t-mobile ... voor een dag!

Ik heb mijn iPhone binnen 1.5 weken gekregen. Dus prima! De iPhone doet het ook goed. Alles werkt.

Nu probeer ik vanmiddag voor de eerste keer naar mijn familie in het buitenland te bellen ... en het werkt niet. Vreemd. Dus ik bel de helpdesk en die vertelt mij:
a) mijn contract is nog niet vrijgeschrakelt omdat zij mij gegevens niet hebben. Hoe kan dat? Ik heb de iPhone via internet bestelt en alle gegevens van mij tot en met mijn schoenen maat hebben zij alles. Ik zou nu nog de contract naar hun moeten faxen?! Aan zich een rare actie maar ok, als dat hun procedure is, prima. Maar waarom liegt bij mij iPhone geen brief bij die mij dat vertelt?!
b) De helpdesk verteld mij verder dat ik de eerste twee manden niet naar het buitenland mag bellen?! Ik heb net nog een keer gekeken, maar nergens op de website bij de order van de iPhone staat dat!!! Ik kom uit het buitenland. 90% van mijn telefoontjes gaat naar het buitenland! ik had geen t-mobile contract gekozen, had ik dat geweten!! Zij hebben mijn bank gegevens wat willen zij nog van mij? Overal op hun website staat dat bellen naar en vanuit het buitenland kan en hoe goed hun netwerk is! Oplichterij is dat!

En nun mag ik volgende week nog een keer bellen om te kijken of mijn gegevens al in hun systeem staat. Pas dan mag ik bellen!!

Is dat normaal?
Had ik toch beter de volle mep moeten betalen om mijn Vodafoon contract te houden??
Mijn man, in ieder geval gaat nu niet meer overstappen ... zeker omdat hij zijn mobile zakelijk nodig heeft en niet een week zonder kan!

Groetjes van een heel erg teleurgestelde t-mobile klant,

Nicole
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-09, 22:31
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Volgens mij kan je met het zakelijk abonnement WEL naar het buitenland bellen in die eerste 2 maanden. Maar volgens mij is dat iets om fraude tegen te gaan o.i.d. - ze staan het pas toe na de tweede betaling. Staat ook op de site (tenminste, toen ik de iPhone ging kopen las ik het gewoon ergens op de T-Mobile site).
  #3  
Oud 24-09-09, 22:37
shania29 shania29 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

bedankt voor jou reactie.
Mijn man gaat na al deze discussie zeker niet naar t-mobile.
En ik heb vanmiddag zeker een half uur met een van hun helpdesk medewerkers op hun site and in hun voorwaarden naar die info gezocht...niks!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
URL & verschil in de twee uitgekomen Firmware's Wi-Fi Archief 3 11-07-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.