//

iPhone gestolen maar ik heb verzekering via T-Mobile

iPhone gestolen maar ik heb verzekering via T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben abonnee van T-Mobile NL and heb de verzekering via hun. Mijn iPhone 3G 16GB is vanavond gejat. Ik heb door het verzekeringsdocumenten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-09, 23:14
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard iPhone gestolen maar ik heb verzekering via T-Mobile

Hallo,

Ik ben abonnee van T-Mobile NL and heb de verzekering via hun. Mijn iPhone 3G 16GB is vanavond gejat. Ik heb door het verzekeringsdocumenten gekeken en ik vind het allemaal een beetje vaag. Dus mijn vraag is, ben ik verzekerd tegen diefstal?

Bedankt alvast,

snverhallen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-09, 23:17
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Wij kunnen je polis niet inzien, dus je kan het beste gewoon T-Mobile even bellen naar hoe of wat. Of je moet even aangeven wat je precies voor verzekering hebt bij T-Mobile.

edit
Volgensmij heb je overigens een verzekering van ProAssist, die doet de verzekeringen van T-Mobile volgensmij?

Laatst gewijzigd door evmw; 24-09-09 om 23:20.
  #3  
Oud 24-09-09, 23:20
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Wij kunnen je polis niet inzien, dus je kan het beste gewoon T-Mobile even bellen naar hoe of wat. Of je moet even aangeven wat je precies voor verzekering hebt bij T-Mobile.
Ik heb de verzekering van ProAssist, op het briefje staat er "T-Mobile ProAssist Gegarandeerd".

Mijn totale maandpremie is 6,95.
  #4  
Oud 24-09-09, 23:39
Buistie Buistie is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Zijn er sporen van inbraak? Autoruit etc etc?
  #5  
Oud 24-09-09, 23:42
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Met die verzekering ben ik inderdaad bang dat je moet kunnen aantonen dat er inbraak of iets dergelijks is geweest. Met 'hij is gestolen' kom je niet verder.
  #6  
Oud 24-09-09, 23:56
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Nou het is namelijk uit de kleedkamer van mijn voetbalclub gestolen. Dat is toch een soort inbraak (). Maar hoe zo verzekerd de verzekering van mij geen "gewone" diefstal.
  #7  
Oud 25-09-09, 00:02
Magnetron's schermafbeelding
Magnetron Magnetron is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Volgens mij moet je getuigen hebben die het kunnen bevestigen. Je moet maar even langs de T-Mobile Shop gaan voor hoe en wat.
  #8  
Oud 25-09-09, 00:23
Susie Susie is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 18
Standaard

Moet je dan niet eerst aangifte doen bij de politie?
  #9  
Oud 25-09-09, 01:23
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Kleedkamer van een voetbalclub is een (semi) openbare ruimte.
Jij lijkt hem onbeheerd achter te hebben gelaten?
Ik denk dat de verzekering dan niet zal uitkeren.

Mij is trouwens verteld dat die sowieso zelden uitkeert.
Je moet zelf al fysieke schade hebben opgelopen wil je in aanmerking komen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #10  
Oud 25-09-09, 07:26
wopper wopper is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snverhallen Bekijk bericht
Nou het is namelijk uit de kleedkamer van mijn voetbalclub gestolen. Dat is toch een soort inbraak (). Maar hoe zo verzekerd de verzekering van mij geen "gewone" diefstal.
Omdat je hem nu net zo goed aan je vriendin kunt geven en hem opgeven als gestolen. Je moet echt een procesverbaal en braakschade hebben, dus je kluisje open gebroken met een politie rapport maakt het al vooruitzicht al wat beter.
  #11  
Oud 25-09-09, 14:17
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Nou... ik heb T-Mobile gebeld en ze kunnen mij een nieuwe iPhone geven maar ik moet weer tekenen voor een 2 jaar contract. Ik heb 2 vragen:

Als de nieuwe iPhone uitkomt volgend jaar (want daarom heb ik bewust niet geuprade naar de 3GS) kan ik upgraden voor de subsidized prijs?

En hoe ligt het met de T-Mobile early cancellation fee? Is er een vaste prijs of ligt dat aan hoe lang je abonnement nog moet lopen?

PS. Ik had de iPhone 3G 16 GB en ik dacht dat ze alleen maar de 8 GB versie van de 3G maken. Dus denk je dat ze mij een 16 GB 3GS zullen gaan geven?
  #12  
Oud 25-09-09, 14:36
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Had dat dan meteen aan T-Mobile gevraagd, die weten het het beste
  #13  
Oud 25-09-09, 16:03
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je gebruikt nu dus "gewoon" de "Lost & Stolen" procedure van T-Mobile ipv de Pro-Assist verzekering?
  #14  
Oud 25-09-09, 16:59
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Je gebruikt nu dus "gewoon" de "Lost & Stolen" procedure van T-Mobile ipv de Pro-Assist verzekering?
Ben net naar T-Mobile geweest. Ten eerste, de gene die mij geholpen heeft was echt een *****. Hij was helemaal niet sympathisch. In ieder geval ik ben weg gekomen zonder mobieltje. Ik wil namelijk niet verlengen want dan ben ik weer voor 3 jaar vast en hij zij dat ik niet eens zou kunnen upgraden naar de nieuwe iPhone die volgend jaar uit gaat komen.

Dus wat ik wil gaan doen is het volgende:

Koop een iPhone via marktplaats of iets dergelijks (eBay etc.) en gewoon mijn oude SIM daarin stoppen. Kan dat überhaupt?
  #15  
Oud 25-09-09, 18:23
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Daarover zijn zoveel topics, gebruik eens de zoekfunctie.

Verder als je wilt dat ProAssist je een nieuwe iPhone geeft omdat hij gestolen is moet je eerste aangifte doen bij de politie en bewijs geven (dus bijvoorbeeld foto's van dat het kluisje is open gebroken (als dat het geval is tenminste)).
  #16  
Oud 25-09-09, 19:11
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Daarover zijn zoveel topics, gebruik eens de zoekfunctie.

Verder als je wilt dat ProAssist je een nieuwe iPhone geeft omdat hij gestolen is moet je eerste aangifte doen bij de politie en bewijs geven (dus bijvoorbeeld foto's van dat het kluisje is open gebroken (als dat het geval is tenminste)).
Ik heb al gezocht en ik kan geen duidelijk antwoord vinden. Je zou mij een grote plezier doen als je gewoon mijn vraag kan beantwoorden. Dus als ik een sim gelocked iPhone voor T-Mobile koop op Marktplaats kan ik me huidige iPhone simkaart er ook in doen zonder problemen?
  #17  
Oud 25-09-09, 19:34
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als het goed is wel. Moet je wel goed oppassen dat er geen simlock op staat van een andere provider (uit Amerika zijn de meeste bijvoorbeeld met een simlock van AT&T).
  #18  
Oud 25-09-09, 20:05
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Misschien ben ik nu te nieuwsgierig, maar hoe kan het dat je jouw iPhone SIM kaart nog hebt, maar de telefoon gestolen is?
  #19  
Oud 26-09-09, 00:54
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Daarover zijn zoveel topics, gebruik eens de zoekfunctie.

Verder als je wilt dat ProAssist je een nieuwe iPhone geeft omdat hij gestolen is moet je eerste aangifte doen bij de politie en bewijs geven (dus bijvoorbeeld foto's van dat het kluisje is open gebroken (als dat het geval is tenminste)).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Misschien ben ik nu te nieuwsgierig, maar hoe kan het dat je jouw iPhone SIM kaart nog hebt, maar de telefoon gestolen is?
Bij T-Mobile kan je voor 5 euri gewoon een nieuwe SIM kaart krijgen met je nummer daarop, dus dat heb ik gedaan. Ik moet nog alleen een iPhone krijgen nu .
  #20  
Oud 26-09-09, 12:10
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Nog een vraagje. Ik heb nog 1 jaar op mijn T-Mobile abonnement staan, dus als ik een simlocked (voor T-Mobile dus) iPhone 3GS koop wordt hij dan simlockvrij na die 1 jaar?

En denk je dat over een jaar ik minstens 300 euro zou krijgen voor een 16 GB 3GS?

Alvast bedankt,

snverhallen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone terug van verzekering maar light leaks X-Tince iPhone algemeen 0 22-02-11 15:10
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile lutador Odido (T-Mobile) 1 07-03-10 20:00
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! boijke Odido (T-Mobile) 8 05-03-10 21:38
Heb laten unlocken. Maar heb programma nodig. dubbel-D Archief 2 30-01-10 21:04
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer chapp Archief 33 11-09-09 00:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.