//

Tijdelijk abonnement?

Tijdelijk abonnement? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn Iphone ontvangen. Mijn abonnement zou echter pas ingaan op de datum van het nummerbehoud (over 3 weken). Nu heb ik toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-09, 09:48
henk.andersen henk.andersen is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard Tijdelijk abonnement?

Ik heb gisteren mijn Iphone ontvangen. Mijn abonnement zou echter pas ingaan op de datum van het nummerbehoud (over 3 weken). Nu heb ik toch maar de t-mobile simkaart erin gedaan en alles blijkt gewoon te werken. Ik kon bellen met een tijdelijk nummer en UMTS deed het ook gewoon.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Heb ik als overbrugging tijdelijk wat data en minuten gekregen van t-mobile of gaan ze me elke MB data die ik deze weken gebruik ineens in rekening brengen? Of is het een foutje en moet ik er gewoon van profiteren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-09, 10:02
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

In het begin heb je even een bepaald ander abonnement als ik me niet vergis, maar het kan ook zijn dat je gewoon nu op extra kosten er gebruik van maakt. Moet je dus wel opletten.

Het beste kan je even T-Mobile bellen om zekerheid te hebben, want als het gewoon werkt op kosten van je abonnement dan moet je het zeker gebruiken. Anders is het zonde om het 3 weken naast je neer te leggen.
  #3  
Oud 26-09-09, 18:31
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik had dit ook mijn eerste dag na ontvangst iphone. Heb toen gebeld en zeiden ze dat ik 10 euro had gekregen om te gebruiken tot mijn contract in zou gaan met nummerbehoud (had ook nummerbehoud genomen en moest nog 1,5 maand wachten). Echter, de volgende dag deed de sim het al niet meer en kon er niks mee en deed het pas weer op de dag dat mijn abbo inging.
  #4  
Oud 27-09-09, 00:23
Takenzo Takenzo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 31
Standaard

Heb je flink lopen internetten? Daarmee ga je met een tijdelijke prepayed kaart denk ik keihard door 10 euro heen
  #5  
Oud 27-09-09, 10:33
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Nee, totaal niet. Heb alleen even naar mijn eigen mobiel gebeld om te kijken of het echt werkte en welk nummer ik had, maar nam niet op met mijn mobiel dus moeten geen kosten zijn geweest. En heb de klantenservice gebeld wat een gratis nummer is. Verder totaal niet gebruikt. En vanaf de volgende dag alleen maar: 'Geen service'. Terwijl ik wel binnen bereik was. En de datum van de omzetting deed ie het weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijdelijk Iphone3 ipv 4 ferd iPhone algemeen 4 06-02-11 20:55
tijdelijk uitzetten internet Pietje57 Odido (T-Mobile) 2 08-10-10 11:38
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 20:49
Tijdelijk Afwezig iMario Archief 3 16-10-08 13:46
iPhone 3G: Iphone tijdelijk unlocken Sehash Unlock 10 20-08-08 15:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.